NOD juni 2023

@azaya ik weet nog wel toen ik even zwanger was en het nog niet wist. Toen had ik ook hele gekke en realistische dromen. Dus wie weet! Is uiteindelijk bij mij wel mis gegaan. Maar dat hoeft verder niks voor jou te betekenen ?
@marwi ongesteld worden blijft een teleurstelling als de wens zo groot is. Wij zijn al 3 en 3 kwart jaar bezig. Ik ging er toen vanuit dat het minimaal een jaar duurde maar zo lang als nu had ik niet verwacht. Gelukkig zijn er heel veel positieve verhalen dat het in een jaar mag lukken! Ik heb daarnaast ook pcos en dat helpt niet mee..
Ik moet morgen weer naar het zkh voor inwendige echo. Hopelijk hoef ik niet zo lang te spuiten en mag het lukken. Alhoewel ik er de vorige ronde niet veel hoop op had, heb ik dat tot zover ook niet. Vorige ronde had ik erg last van de hormonen. Tot nog toe heb ik dat nu niet. Hopelijk is dat een goed teken, maar ben toch bang dat we weer moeten ophogen.. :(

Hoi meiden, Even een berichtje van mij. Ik volg jullie al even langs de zijlijn maar had nog niet de tijd genomen om me aan jullie voor te stellen.
Ik ben al even bezig om zwanger te worden maar het lijkt niet echt van de grond te komen. Inmiddels 3 jaar terug gestopt met de pil, toen een jaartje met condoom en daarna de boel de vrije loop gelaten. Helaas werd ik toen niet zwanger waardoor we een jaar geleden echt goed ons best zijn gaan doen.
Nu zit ik in ronde 12 en begint de moed me toch wel een beetje in de schoenen te zakken. Vanochtend een afspraak gemaakt bij de HA. Voor mn gevoel doen we er alles aan... We eten gezond, slikken vitamines, letten op alcohol gebruik, maar het mag niet baten. Mijn cyclus is zo steady als het maar zijn kan: 28 dagen. Dus de truckendoos is even leeg.
Ik had gelezen dat er meer van jullie al even onderweg zijn dus hoopt hier wat steun te vinden. Hopelijk hebben we snel allemaal een positieve test in handen.
P.S. Mijn volgende NOD is 28 Juni

@gebruiker10424917 welkom bij de club! Vervelend dat je er al zo lang op moet wachten! Hopelijk is het deze ronde raak?

Hey meiden,
Na een paar pittige weken ben ik weer terug op het forum. Was best verdrietig na de 2de miskraam eerder deze maand. Het voelt als of mijn lichaam me in de steek laat. Maar we zitten inmiddels weer op het wachtbankje. Mijn nod is 10 juni en ben vandaag 11 dpo. Had op vrijdagochtend 26 mei een positieve ovulatietest en denk op zaterdag 27 mei mn eisprong te hebben gevoeld. Afgelopen weekend 7,8 en 9 dpo krampjes en steekjes gevoeld. Innesteling misschien? Ik begin altijd met spotten rond 9,10 dpo maar tot nu toe geen bloed gezien. Ik krijg weer hoop en vindt het zo spannend. Ik heb extra gevoelig sensitest besteld, die krijg ik vandaag binnen. Wil dan morgenochtend testen. Vrijdagochtend 1:30 uur gaan we richting schiphol voor een weekje vakantie dus wil toch van tevoren thuis testen. Al weet ik dat 12 dpo nog vroeg is en mocht de test negatief zijn geen man over boord. Dan neem ik de testen mee op vakantie en doe ik het weekend nog een keer een test. Ik kon het niet laten om een ovulatietest te doen net (omdat die ook vrij positief is met hcg in het lichaam) en die lijn is behoorlijk donker. Terwijl ik anders op een ovulatietest een paar dagen voor menstruatie maar een heel licht streepje heb. Pffff zo spannend weer. Loop deze cyclus ook bij een acupuncturiste en mijn hormonen waren behoorlijk uit balans dus heb nu 2 behandelingen gehad. Waarvan de 2de behandeling zagen we dat mijm hormonen aardig in balans kwamen en dat mijn verandering in leefstijl wel invloed heeft op mijn hormonen.
Ook ben ik begonnen met victus agnus castus om mn lf te verlengen. 
Die pillen slik ik nog steeds. Weet niet zo goed tot hoelang ik die moet slikken?
Iemand ervaring met deze pillen? Stop je een paar dagen na ovulatie of slik je door tot je volgende menstruatie of positieve zwangerschapstest?
Ik zal weer vaker hier spieken. 
En succes voor iedereen die ook op het wachtbankje zit. 

@zeeuwsmeisje ah nee! Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte. Hopelijk kan je toch genieten van je vakantie! 
Ik heb gister en vandaag echo gehad. Ik mag vanavond al de gonasi zetten. Dus mijn cyclus is wat korter dan verwacht! Nod is rond 23 juni ?

@nina er is denk ik even verwarring in mijn vorige bericht. Ik ben nog volop in de ronde. Zit op cd 31 en 11 dpo. Nog geen bloed gezien. Ik ga morgen voor het eerst testen.

Spannend ook weer voor jou en wel fijn even een korte cyclus.

Fijn @ninna dat deze cyclus korter is! 

@zeeuwsmeisje spannend! Hou je ons op de hoogte? 
Ik moet nog een weekje wachten tot m'n NOD maar merk dat dat wel lastig is. Wil heel graag testen, maar daar is het echt nog te vroeg voor. Hier maar een beetje meelezen om de tijd door te komen :) 

Zit nu op 12 dpo, zou over 2 dagen ongesteld moeten worden. Ben er deze maand niet mee bezig geweest tot vandaag, heb ook niks gegoogled haha. Maar ben zooo bang voor weer een teleurstelling :( Dit is voor ons alweer ronde 18 op hoop van zegen ??? 

Terug
Bovenaan