NOD juni

Snap jullie verhalen! Blijft gewoon moeilijk. Hopelijk zijn we deze maand allemaal zwanger ?
Ik heb sinds vandaag erg last van krampen onder mijn schaambeen. Je blijft toch elke keer denken van; zou het? Probeer het een beetje los te laten, maar vind het lastig ook?

Hiii, 

Ik doe graag mee. ik ben 26 jaar, getrouwd en we gaan voor ons 1e kindje. Het is mijn 2e zwangerschap voor dit wonder want ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad op bevrijdingsdag. Zo verdrietig. Maar we gaan met goede moed verder. 
De eerste zwangerschap was in ronde 1 raak en dit is ook weer de 1e ronde na miskraam.

Spannend allemaal ik duim voor jullie! 

@liesjex welkom en spannend ook! Succes!!

@huismus zo herkenbaar! Ik denk ook bij elk krampje of het iets betekend.. ik voel ook in me schaamstreek kramp en ook soms aankomende ongesteldheid kramp.
wie weet...

Hey, Ik ben nieuw en zou me graag aansluiten bij deze groep. Ik ben 27 jaar en ben sinds februari gestopt met de nuvaring. Wij zitten dus nu aan ronde 4 voor ons eerste kindje. Sinds het stoppen is mijn cyclus best (on)regelmatig 38-28-38, wat het moeilijk maakt mijn NOD te voorspellen. Volgens de app zou deze rond 22/6 moeten vallen.  Hopelijk heeft iedereen deze maand succes! 

Zo, even bijlezen hoor ;)
@Daani volgens mij is die prestatiedruk heel normaal, hier uit zich dat soms in geen seks op momenten dat t wel zou "moeten" want dan ineens geen zin. Frustrerend soms, maar ik laat het meestal maar een beetje want er dan heel erg op aandringen zou denk ik toch niet werken (letterlijk dan haha). Of soms werkt het als ik dan een sexy setje aan doe en daar niets over zeg maar wel zorg dat hij het ziet ;).
En ja denk dat we allemaal wel eens denken van: zou het ooit lukken. Zelfs als je al een succesvolle zwangerschap hebt gehad, weet ik uit ervaring. Je denkt dan toch aan de verhalen van mensen die een kind kregen en bij wie het daarna nooit meer lukte. Of bij wie het ineens 4 jaar ofzo duurde. Maar ja, grootste kans is gewoon dat het wél lukt probeer ik me dan maar voor te houden. En toestaan dat je je even zo voelt en dan de volgende dag weer positiever erin proberen te staan helpt bij mij altijd wel. Bij mij gaat het nu wel relaxt maar ik zit in de "speel"week en weet nu al dat ik het vanaf volgende week op het wachtbankje een stuk zwaarder heb. 
@Sylvestertje, sta opzich positief tegenover een whatsappgroepje hoor maar snap niet precies hoe dat anders zou zijn dan wat we hier bespreken?

Welkom nieuwe dames ?
@liesjex: ah wat vervelend voor je! Hoop dat het je deze maand weer gegund is.
@sammy: ja hé. Zo vervelend soms ?
@Rooos: ja klopt hoor 

@LiesjeX welkom!
@Rooos, wat ik hier jammer vind is dat je niet direct kunt reageren (en je ook niet snel een reactie krijgt) en ik het op die manier best lastig vind het overzicht te bewaren. Dus merk dat ik dan heel snel mijn verhaal er neer gooi terwijl ik eigenlijk ook wat meer met anderen mee zou willen leven. En wat meer een conversatie zou willen voeren.
Inmiddels is Daani ook aangesloten via het linkje dus dat is alvast gezellig!
En vind een privé whatsappgroepje toch wat fijner dan een openbaar forum. Is mij vanuit de groep zwangeren van toen ook heel goed bevallen :D

Ik ben vandaag weer wat positiever ? ovulatietest lijkt al wat donkerder te worden en ook wat vruchtbaar slijm zit vandaag op cd 14 dus hopelijk komt de eisprong snel en een mooie korte cyclus. Komende dagen maar gezellig maken met elkaar! 

Terug
Bovenaan