NOD juni

@suusX, benieuwd of je ovulatietest vandaag helemaal positief is! Zou fijn zijn als je cyclus weer wat korter is! Succes met het gezellig maken. 

Goedemiddag dames,

Volgens mijn berekening zal ik eind deze week mijn eisprong hebben, echter ga ik nu enkel af op  mijn cervixslijm. Dus dit keer geen ovulatie testen. Ik vind het wel spannend, maar hopelijk pakt het goed uit.

Sylvestertje helaas hij is nog niet negatief.. Zal mij benieuwen wanneer. 
HOe gaat het bij jou? Je eisprong al gehad? 

Hi meiden! Even niet zoveel van mij laten horen, omdat ik mij er zo nu en dan ook een beetje in probeer te berusten. Ik sla de whatsapp groep dus even over, ik denk dat dat bij mij averechts gaat werken haha. Vind het wel leuk om hier af en toe te kletsen!
M’n menstruatie week is achter de rug en ook al een aantal dagen tot m’n ovulatie. Zit nu op dag 11 en ga morgen beginnen met ovulatietesten. Misschien wel goed om te vertellen dat ik deze cyclus ben gestart met teunisbloemolie (tot m’n ovulatie), omdat m’n cyclussen zo lang en onregelmatig zijn. Ik ben nu toch wel al ruim 8 maanden gestopt met de pil en ook gewoon een beetje ongeduldig aan het worden ?. Ik ben benieuwd of het wat doet. Heb positieve en negatieve verhalen gelezen, maar wilde het in ieder geval het voordeel van de twijfel geven. Dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Na m’n ovulatie start ik dan met tarwekiemolie.
Wat betreft de prestatiedruk. Hier gelukkig nog niet echt last van… Maar dat is misschien ook, omdat ik echt probeer niet teveel met hem te delen over alles wat ik voel en wil etc. Het is heel moeilijk, omdat je normaal wel alles met elkaar deelt (en nu zo enthousiast bent), maar probeer het nu wel bewust voor mij te houden om het wel meer ontspannen te houden. Heb nu wel zaterdag tegen hem gezegd dat vanaf maandag en dan ergens komende 2 weken m’n ovulatie is. Maar dat was meer omdat hij zelf had aangegeven het wel fijn te vinden als hij het een beetje weet, omdat hij dan ook sneller toe zal geven en/of zelf actievere move kan doen haha ?.
@Ine; Welkom! Heb je er al aan gedacht ovulatietesten te gebruiken? Dat gaf mij in ieder geval een beetje rust, omdat je er dan niet continue mee bezig bent + dat je weet wanneer je je menstruatie kan verwachten en dus ook niet onnodige testen verspild en teleurstellingen voorkomt.
@Rooos; Succes komende dagen, hopelijk een positieve test over 2 weken!
@SuusX; Haha rollercoaster is het hè. Fijn, hopelijk komt je ovulatie snel. Succes en ik duim voor je!
Hier gaan we dus ronde 4 in (ronde 3 met ovulatietesten)! Duim voor weer veel positieve testen. Sorry voor dit veel te lange bericht, oeps!

@Suusx, balen zeg! Hopelijk komt hij alsnog snel.
Ik heb vandaag een voorzichtig positieve test (dag 16), verwacht morgen de knaller. Dus hebben het ook al gezellig gemaakt. De eisprong is dus weer 2 dagen verder naar voren gekomen. Dat is wel erg fijn!
@Noorsw, jammer dat je niet aansluit in WhatsApp maar ik begrijp je wel :). Ik vind het zelf juist wel lekker m'n ei kwijt te kunnen. En zo wat spanning los te kunnen laten rond m'n NOD. En wat foto's van testjes delen (positief wel/niet):D
Ik zit nu ook in ronde 4 en ronde 3 met ovulatietesten! 
Mijn man is rondom de ovulatie wel betrokken. Maar de spanning daarna voelt hij zelf niet zo.
Heel veel succes deze ronde!
@409, ook veel succes! 

Gewoon benieuwd naar jullie! Hoe oud ben je? Hoelang zijn jullie samen? Hebben jullie al kinderen? 

Ik vandaag een licht positieve ovulatietest dus binnen nu en een paar dagen verwacht ik wel een ovulatie, spannend hè!!

@Liesjex; ja, misschien wel leuk om van elkaar te weten. Ik ben 26 en dit jaar 10 jaar samen met mn vriend. Dit wordt ons eerste kindje. 

Spannend allemaal hè, vind ik ook wel hoor! Succes komende dagen, duim voor je. 

Graag sluit ik me hierbij aan. Al enkele weken aan het meelezen :) ondertussen stiekem (zonder medeweten van de ouders) aan het proberen voor een  2e kindje.
We hebben al een zoontje, sinds zondag 15 maanden. Mijn NOD zou binnen 4 dag zijn. 

Veel succes aan iedereen! 

Terug
Bovenaan