NOD juni

Hey allemaal, 
Het is lekker druk op het forum ?
Hier ff stil geweest wachten tot ik weer mag testen met ovulatietesten. Ben vandaag weer begonnen op dag 13 vorige maand op dag 19 positief. Had vandaag wel klein beetje slijm, nu hopen dat hij deze maand wel rechts gaat springen omdat ik links geen eileider meer heb.
Ik heb wel moeilijke dagen gehad.. Ene moment kan ik met frisse moed er weer tegen maar soms zo bang dat het nooit meer gaat lukken. Ronde 15!  Gelukkig hebben we al een heerlijke meid van 2 rond rennen dat maakt een hoop goed!
Succes allemaal met testen, wachten en het gezellig maken ??

Thanks Daani en Sylverstertje! ?
En wat die prestatiedruk herken ik wel hoor. Mijn vriend zei eerst heel stoer "dat overkomt mij niet". Totdat we de eerste keer seks hadden na een positieve ovulatietest. Toen werkte alles ineens een stuk minder dan de bedoeling was haha. We konden er wel om lachen achteraf. ? 

Hoi Allemaal,
@carly wat een nare ervaring! Ik duim voor je!
Ik heb een mindere dag! De angst bevliegt me als ik bedenk dat het niet gaat lukken. Herkent iemand dit ?
We zijn nog niet heel lang bezig maar toch ben je er bang voor. Ik probeer het positief te bekijken want anders helpt dat ook niet mee!
En dan om ons heen zijn er zoveel mensen ineens zwanger! Bizar toch! Ook heel leuk natuurlijk ?

@Fleurbo jaa daarom deze ronde is dan toch niet weggegooid gelukkig, mijn NOD is maandag 1 juni dus maandag nog een weekje spannend! 

@SuusX hopelijk heb je snel je piek te pakken en heb je binnenkort ook een positieve test tot die tijd maar extra genieten van jullie meisje. 

@Carly gelukkig is hij niet de enige ?

@Sammyy ik herken dit heel erg want dat gevoel bevliegt je dan ineens en zo is het bij mij weer dagen weg. Werken is bij mij een goede afleiding. Maar als iedereen om je heen dan zwanger word dan denk je al snel dat je overblijft. ik probeer dan maar te denken waarom zou het bij al die andere mensen wel lukken en bij mij niet..
meer dan afwachten kunnen we helaas niet doen en hopen dat we allemaal snel een positieve test hebben ? 

Precies dat! Werken geeft mij ook afleiding gelukkig en fijn om erover te praten zo met elkaar! Inderdaad andere worden ook zwanger dus zal het mij hopelijk ook gegund zijn.
Succes allemaal! Ik moet nog een weekje wachten! 

Ik post het nog maar een keertje :D 
Ik zou het wel erg leuk vinden om bij te kletsen met dames die ook bezig zijn met zwanger raken. (wel of niet ovulatietesten.. Niet zo heel relevant)
Vind het wel leuk om samen naar NOD toe te leven. En elkaar een hart onder de riem te steken!
Ik heb een whatsappgroepje gemaakt: KNIP is vol! 
Zou wel leuk zijn als er wat dames aansluiten.  

Terug
Bovenaan