NOD juni

@huismus wij doen het om de dag als ik begin met de ovulatie testen. Dit ook omdat ik geen idee had hoe me cyclus verloopt.
Maar ik ben denk nog een beetje een leek hoor haha 
Ik slik al heel lang de pil niet meer en heb een ongerelmatige cyclus. Soms voelde ik me eisprong maar vaak ook niet. 

Om de dag en dan elke dag als de testen positief zijn. :)
@gebruiker..441, zo vroeg heb ik niet eerder gehoord. Je krijgt als het goed is een verhoogd progesteronlevel. Zwanger of niet. Dat verklaart veel van de vroege kwaaltjes.
@Rooos, gepland is idd wat lastiger. Maar plan dan eens wat gezelligs die avond. Samen een spelletje doen. Samen uitgebreid koken. Samen douchen? Dat het er niet alleen in bed opeens moet gebeuren. Dat werkt hier wel :).
@Ntsjah: fijn als je hem voelt :D. Hier nog aan het stabiliseren met de dag van eisprong. (en lengte van cyclus) Dan geven de testen wel inzicht en zekerheid. Tot nu toe ben ik daar erg tevreden over. Voor mij persoonlijk geeft het veel rust. Na een negatieve test kan ik het direct wel los laten. :) 
Ik zat te denken of er nog meer mensen zijn die een ovulatietest WhatsApp groepje willen. Mss leuk om af te stemmen hoe het gaat wel/niet positief ed. Beetje gelijkgestemden.
Ik ben trouwens bezig voor een tweede en nu dus ronde 4. (3e ronde met ovulatietesten). 
Vandaag op cd13 ook weer negatief getest., dit had ik overigens ook verwacht. 

Laat ik me hier ook maar weer eens voorzichtig aanmelden. 12 maart een positieve test in handen gehad. Helaas draaide dit uit op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben eind maart met spoed geopereerd waarbij mijn linker eileider is verwijderd.
We zijn op dit moment niet heel druk aan het proberen zwanger te worden door alle stress (en verdriet) dat we hebben gehad. Maar ik merk zelf dat ik er wel weer klaar voor ben. Maar zoals ik al zei we zijn er niet erg op gefocust. 
8 juni zou ik weer ongesteld moeten worden dus we gaan het zien. Het wordt ons eerste kindje en vorige keer waren we na de eerste ronde zwanger. Nu dus weer soort van ronde 1 denk ik. ?

Wat erg Carly hopelijk lukt het snel! 

Ik heb eigenlijk een dingetje.. zijn er meer dames waarvan de mannen “prestatie druk” voelen op het moment van een positieve ovulatie test en dat dan gewoon niet lukt.. tot mijn grote irritatie natuurlijk! Ik vroeg me af of meer dit herkennen.. een kindje maken zou leuk en spannend moeten zijn maar dat word het op deze manier natuurlijk niet. 
of is mijn man gewoon een beetje raar ? 
liefs 

Herkenbaar! Prestatiedruk is wel een dingetje. Dus die hele avond alvast gezellig maken, samen een spelletje, kletsen echt quality time... Zodat het niet allemaal in bed hoeft te gebeuren. Dat werkte hier iig wel :) 

Heel erg herkenbaar die prestratiedruk Daani! Mijn vriend heeft daar ook last van. Misschien goed om eens met elkaar te praten hier over. Vind hij het bijvoorbeeld fijn om te weten wanneer het tijd is, of heeft hij liever dat je jouw cyclus voor je houdt en op een gegeven moment het initiatief neemt om aan de slag te gaan. 
samen een flesje wijn leegdrinken wil hier ook nog wel eens helpen ?

@Sylvesterje, @Fleurbo
Ooh gelukkig is hij niet de enige dan ? 
Hij is super nuchter en heeft zoiets we zien wel hoe t loopt terwijl ik al dagen met ovulatie testen aan de gang ben haha! We kunnen gelukkig over alles praten maar denk dat ik gewoon niks moet zeggen en hem gewoon moet bespringen zonder dat hij weet dat ik een smiley heb ? 
vind het zoiezo best lastig omdat als je normaal gesproken al niet elke dag of om de dag vrijt dat nu opeens wel “moet” deze keer hebben we de avond voor de ochtend dat ik een smiley had het nog gezellig gemaakt dus ik heb nog ergens hoop ?

Terug
Bovenaan