Wow een voorzichtige gefeliciteerd voor jullie Foodforthought en BrownieBlondie! De eerste meiden die testen en allebei lijkt het raak te zijn, wat een goed nieuws! Herken wel het "voorzichtig" zijn met een lichte streep, maar uiteindelijk is een streep een streep
Leuk, zo'n voorstelrondje trouwens. Ik ben 35 en 6 jaar samen met mijn vriend. We hebben een dochtertje van bijna 15 mnd en dit is ronde 5 voor onze 2e. Bij mijn eerste was het in ronde 6 raak en merk wel dat ik daar veel mee bezig ben, dat het dan misschien weer zo zou zijn enz. (wat natuurlijk nergens op slaat).
Heb het een aantal vriendinnen verteld maar we hebben het er verder niet heel veel over, soms zeg ik iets als in: "he verdorie, weer ongesteld geworden", maar ze zijn zo discreet dat ze niet heel de tijd aan mij vragen stellen maar het van mij laten komen of ik erover wil praten of niet (ook omdat ze niet willen pushen dat ik al heel vroeg moet vertellen dat ik zwanger ben terwijl ik dat misschien nog niet zou willen). Onze families weten het niet maar weten wel dat we meer kinderen zouden willen dus het zou ze niets verbazen dat we ermee bezig zijn denk ik, ook gezien mijn leeftijd. Wilde een jaar wachten na een supernare bevalling die eindigde in een keizersnede en denk dat meesten ervan uitgaan dat we daarna weer zijn gaan klussen. Terecht dus ook
Straks ovulatietest er tegenaan gooien, eerste ronde dat ik daarmee werk en vooral om te checken of wat ik dacht klopt. Lijkt idd zo te zijn, gister al licht positief, ik verwacht vandaag een knaller en dan morgen ovulatie. Weet niet of ik met die testen door zou gaan in een volgende maand trouwens, mocht het dit keer niet raak zijn. Vind het aan de ene kant fijn, de bevestiging, maar aan de andere kant gedoe en vind het irritant dat je dan best even minder moet drinken enz haha.
Succes iedereen en sorry voor het lange verhaal