NOD juni

Wat goed, al 2 positieve testen voordat juni goed en wel is begonnen ?
Houd ons op de hoogte! 

@ dwaallichtje hier ook de 1e zwangerschap met 6 weken op werk verteld, omdat ik constant naar de wc moest en rond lopen bij t open raam rondhangen ?. Dat luchte zo op voor mijn gevoel, stel dat dat weer zou zijn ik t tegen de directe collega's zou zeggen ?

Ja als het wat langer duurt is het toch wel prettig dat je er eerlijk over kan praten anders wordt het vaak wel een beetje ongemakkelijk. Nou merk ik met collega's wel dat ze zich niet echt een houding weten te geven hoor als het erover gaat. 
Ik ben blij vandaag, ene positieve ovulatietest op cd 18 weer een dag korter dan vorige cyclus! Alleen beetje balen dat m'n man avond diensten heeft. Dus vanavond laat kunnen we knuffelen en dan pas morgen avond. Hopelijk springt hij niet voor die tijd! Dinsdag hebben we het voor het laatst gedaan. Wat denken jullie zou het zo nog lukken? En nu hopen dat het eitje rechts springt! 

Ik zit vandaag op cd12, deze cyclus terug clomid mogen nemen en wordt gemonitord door m'n gyn. Had een mooi eitje klaar zitten van 20x25 mm en baarmoederslijmvlies was 16mm, dus mooi dik voor innesteling en vandaag of morgen m'n eisprong! Afgelopen 2 dagen al gezellig gemaakt, doen we nu maar ff lekker verder. En dan hopelijk een positieve test ?.
SuusX, als je vandaag x morgen en evt dag nadien nog kan, is het wel goed denk ik hoor! Onze nod is gelijk dan denk ik he? Mijne zit rond 12/6 nu! Moet dan ook testen van de gynaecoloog en bloedname om te zien of ik dan terug clomid mag starten als de test negatief is.

Bedankt voor de felicitaties.
@SuusX, zo naar om te lezen dat het dan best moeilijk kan zijn voor je om te lezen dat anderen zwanger zijn en jij nog moet wachten. Begrijpelijk, ik hoop dat jij deze ronde het geluk aan je zijde hebt.
Iedereen verdient het zo!
@de mama's hier. Vanaf welke week kregen jullie symptomen? Ik ben nog klachten vrij, wat natuurlijk super fijn is. Maar ben toch ook benieuwd wat mij te wachten staat. 

Oh spannend chacha! We hebben al eerder gelijk gezeten ? hopelijk hebben we allebei goed nieuws over 2 weken! Mooie korte cyclus heb je dan nu! Ik zit inderdaad ook op 12/6 nod maar m'n lf is meestal iets korter.  Veel plezier nog met gezellig maken! 
Ben vorige week weer begonnen met hardlopen na 3 maanden niet geweest te zijn omdat ik dacht misschien helpt dat wel met zwanger worden.. Zit me dan nu af te vragen wat wijsheid is deze 2 komende weken.. Ze zeggen dat je door hardlopen een hoger cortisol niveau krijgt wat natuurlijk slecht is voor innesteling. Wat vinden jullie? 

Ja idd, we doen het nog eens over ?. Ja nu hebk een mooie van 26-28 dagen, gelukkig slaagt de clomid terug aan. Veel succes nog met wachten!
Ik denk dat normaal sporten wel oké is, uiteindelijk zie je veel vrouwen hun hele zwangerschap door sporten he. Gewoon opletten dat het niet te wordt?

Leuk om alle verhalen te lezen! 
Heeft iemand ervaring met een korte luteale fase? Ik ben er sinds mijn vorige cyclus achtergekomen dat deze bij mij tussen de 8-11dagen zit.
Hebben jullie hier verhalen en/of succesverhalen over gehoord?

Terug
Bovenaan