Vanochtend vroeg toch weer een test gedaan i.p.v. morgen met cb. Voor mijn gevoel is een cb test te vroeg en Kruidvat 2 v 5 gehaald. De streep is veel duidelijker! Ik durf nu toch wel voorzichtig blij te zijn ? Bizar dat het meteen raak is ? Ben nog niet eens zelf ongesteld geworden, voelt gewoon lullig naar de meiden die al (veel) langer bezig zijn.
@SuusX ik kan me voorstellen dat dit moeilijk voor je moet zijn! Wat vreselijk dat je een bbz hebt gehad ? Mijn beste vriendin probeert al bijna anderhalf jaar zwanger te worden. Hoewel ze ontzettend lief reageerde dat we toch voor een 2e gingen vind ik dit wel even zwaar beladen om te vertellen. We gaan maandag met mijn zoontje naar de dierentuin en ik weet niet wanneer ik het moet vertellen.
@foodforthought, benieuwd naar jouw test! De ontpilklachten begonnen na 2 weken te veranderen, misselijkheid niet meer 24/7 maar met vlagen. Mijn eerste signaal was het slechte slapen en vroeg wakker vorige week vrijdag, had dat ook met m'n 1e zwangerschap. Toen begonnen ook de krampen, ook die had ik toen. Maandag bij de roze druppels bloedverlies kreeg ik echt het idee dat het raak kon zijn en de gespannen borsten, wat inmiddels steeds erger wordt, gaven de doorslag! Maar geen klachten zegt niks, sommige vrouwen hebben gewoon nergens last van.