NOD juni

Komt best wel vaak voor, een kortere lf. In principe kan het wel, maar je eitje heeft dan minder lang kans om in te nestelen. Loop je bij een arts ofzo? Er zijn een paar natuurlijke dingen die je kunnen helpen, tarwekiemolie bv zou de lf verlengen. Ik neem zelf utrogestan, maar wordt door m'n gynaecoloog voorgeschreven. Dit verlengt de lf en zorgt voor een dikker baarmoederslijmvlies en dus betere innesteling

Foodforthought  Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap vrij snel na de test een opgeblazen gevoel en mijn darmen deden letterlijk dat. Ik kreeg daardoor vrij snel een buikje wat bij 8/9 weken weer verdween om bij 12/13 weken plaats te maken voor een "echt" buikje. Met 5 weken begon bij mij het boeren en met 5,5 het overgeven. Daarnaast stonden mijn tepels in het begin bijna constant "ter attentie". Maar sommige vrouwen hebben echt bijna geen symptomen in het begin hoor en dit kan ook gewoon.
Doggielover Ik heb een korte luteale fase. Voor mijn vorige zwangerschap was die 10 dagen. Daarmee dus wel zwanger geworden in ronde 5. Afgelopen cyclus was hij maar 9 dagen, met ook al wat bruinverlies op 8 dpo. We gaan zien of het deze keer gaat lukken. Maar het kan wel gewoon hoor.

Doggielover Nu je er over begint. Ik had de vorige keer extra vitamine C (500mg) genomen in de ronde dat het raak bleek. Hier is namelijk wel wetenschappelijk bewijs voor dat het vrouwen met een korte luteale fase kan helpen sneller zwanger te worden. Heb mijn potje gelijk maar weer uit de kast gepakt en bij mijn foliumzuur gezet :D.
https://www.mamaworden.nl/bevruchting/wat-elke-vrouw-moet-weten-over-de-luteale-fase/

Hoi allemaal, 
Ik lees ook weer even mee ?. Hier nu eerste ronde voor tweede kindje, spannend! Vandaag knalpositieve ovulatietest dus dan NOD rond 11-6 denk ik. Fingers crossed! 

Groetjes! 

Vanochtend vroeg toch weer een test gedaan i.p.v. morgen met cb. Voor mijn gevoel is een cb test te vroeg en Kruidvat 2 v 5 gehaald. De streep is veel duidelijker! Ik durf nu toch wel voorzichtig blij te zijn ? Bizar dat het meteen raak is ? Ben nog niet eens zelf ongesteld geworden, voelt gewoon lullig naar de meiden die al (veel) langer bezig zijn.
@SuusX ik kan me voorstellen dat dit moeilijk voor je moet zijn! Wat vreselijk dat je een bbz hebt gehad ? Mijn beste vriendin probeert al bijna anderhalf jaar zwanger te worden. Hoewel ze ontzettend lief reageerde dat we toch voor een 2e gingen vind ik dit wel even zwaar beladen om te vertellen. We gaan maandag met mijn zoontje naar de dierentuin en ik weet niet wanneer ik het moet vertellen. 
@foodforthought, benieuwd naar jouw test! De ontpilklachten begonnen na 2 weken te veranderen, misselijkheid niet meer 24/7 maar met vlagen. Mijn eerste signaal was het slechte slapen en vroeg wakker vorige week vrijdag, had dat ook met m'n 1e zwangerschap. Toen begonnen ook de krampen, ook die had ik toen. Maandag bij de roze druppels bloedverlies kreeg ik echt het idee dat het raak kon zijn en de gespannen borsten, wat inmiddels steeds erger wordt, gaven de doorslag! Maar geen klachten zegt niks, sommige vrouwen hebben gewoon nergens last van.

@BrownieBlondie, gefeliciteerd!! Ik zou het je vriendin niet in de dierentuin vertellen, kans dat het haar dag een klein beetje verpest. Ik zou haar uitnodigen voor een kop koffie oid.

@BrownieBlondie gefeliciteerd! En er was nog iemand zwanger, jij ook gefeliciteerd! ?
Ik zou het ook niet in de dierentuin vertellen! Je zit er natuurlijk vol van, zou ik ook hebben! Maar je vriendin moet het vast wel even een plekje geven.
Zelf heb ik onlangs een miskraam gehad en 2 goeie vriendinnen zijn zwanger. Ik zou met 1 vriendin 12 weken schelen en met 1 vriendin 3 dagen.. Ze weten van mij dat ik blij voor ze ben, het had ook andersom kunnen gebeuren! Maar het blijft daarom nog wel ellendig allemaal en toch een gevoelig onderwerp? 
Wie heeft er trouwens rond Vaderdag NOD? Daar kwam ik afgelopen week achter, zit er vlak voor maar misschien een goeie motivatie om te wachten met testen als ik al niet ongesteld ben geworden! Dat zou nog eens een leuk cadeau zijn? 

Terug
Bovenaan