NOD juni

Ik houd het niet meer bij, zoveel berichten!?
@sylvestertje gefeliciteerd! Duimen dat je testen oplopen??

@yen, deze vraag heb tijdens mijn eerste zwangerschap gesteld aan de VK. Volgens haar kon het geen kwaad mits het bad niet te heet was, dus rond de 38/39 graden. Maar ik was dus al zwanger ? geen idee hoe het is tijdens een ovulatie! Ik zou het zelf niet doen maar dat komt omdat ik een miskraam heb gehad.. ben zelf extreem voorzichtig nu?

@Sylvestertje gefeliciteerd met de positieve test ?? mooie streep ook vier dagen voor nod, hopelijk blijft alles goed gaan. 
@Suusx spannend, het is je heel erg gegund ??
@Yen ik denk niet dat het kwaad kan, mist de temperatuur niet super hoog is.
Veel succes iedereen ?

@Sylvestertje gefeliciteerd met de positieve test ?? mooie streep ook vier dagen voor nod, hopelijk blijft alles goed gaan. 
@Suusx spannend, het is je heel erg gegund ??
@Yen ik denk niet dat het kwaad kan, mist de temperatuur niet super hoog is.
Veel succes iedereen ?

Hoi hoi 
Tijdje niet op het forum geweest omdat we een paar weken in spanning hebben gezeten
Nu alle berichten weer wat gelezen kan niet alles onthouden maar voor degene die een positieve test hebben super en voorzichtig gefeliciteerd 
Wij zitten in de molen bij het ziekenhuis mijn vriend zaad laten testen en dat was gelukkig helemaal goed 
Ikzelf bloed laten prikken op progesteron en chlamydia dat was gelukkig goed en een goede eisprong volgens de gynaecoloog 
Nu vrijdag een afspraak voor een echo en hoe we verder gaan  vind het wel.spannend maar ben ook wel blij dat er nu weer wat gebeurd nadat het allemaal uitgesteld was 

Wij nog paar dagen  wachten test.5 dagen voor nod was spierwit . Nod zou 12 juni zijn.

Ze blijft laat houden vab ijzersmaak. Misselijkheid met vlagen. Erg moe heel de dag door en hele gevoelige tepels.

Afwachten maar

Ik heb mijn NOD morgen, ik hoop zo dat ik van de week een positieve test in handen heb, na een aantal pogingen en miskramen hopen wij een keer positief nieuws te hebben, net zoals jullie allemaal. 
Ik ben wel al 1 week ontzettend misselijk de hele dag door, heel erg moe en echt veel last van mn darmen. 
Hoe is het met jullie? 

Oh wat spannend allemaal! Voor ons is dit pas de eerste ronde, vorige ronde overgeslagen want toen was net de spiraal eruit en toen wilde we een menstruatie afwachten, die wel een week te vroeg kwam toen. Ik ken mijn eigen lichaam zonder spiraal dus nog niet echt heel erg goed. Ik heb al een paar dagen last van met name mijn linkerborst, echt de borst zelf die zwaar en gevoeliger voelt en nu sinds vanmorgen straalt die echt soms wat qua pijn zegmaar. En ik had gisteravond opeens een pijn boven mijn navel heel gek, voelde ik als ik opstond en als ik op mijn buik lag. Iemand dat wel eens meegemaakt, kan dit met innesteling te maken hebben? Mijn NOD is zondag de 14e.

Gebruiker ik hoop het ook voor je! Vandaag nog niet een testje gewaagd dus? 
Caroline wel fijn dat alles weer opgestart is en de eerste onderzoeken goed zijn!
IIk donderdag of vrijdag nod, vandaag een vroege test gedaan maar negatief. Maar dat zegt nog niks natuurlijk. Gister avond weer veel krampen gehad nu is het weer weg. We gaan het zien! 

Terug
Bovenaan