NOD juni

Zo veel geschreven de afgelopen dagen!
Sylvestertje Gefeliciteerd!
Mama Dtje volgens mij werkt die stand van de bmm voor iedereen weer net iets anders. Net zoals de tempstijging bij verschillende vrouwen op een ander moment gebeurt. Bij mij is hij in ieder geval rond ovulatie hoog, zacht en open (als ik dat laatste kan voelen). Vervolgens wordt hij na ovulatie harder en zakt hij. Meestal zit hij rond mijn tempstijging (3 dagen na ovulatie meestal) lager en is hij echt merkbaar harder en dichter.
Ik zit nu op 6DPO en maak mezelf alweer goed gek. Gisteren en vandaag al weer flink wat lichte steekjes gevoeld in mijn onderbuik, lies en rond schaambotje. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maar ik probeer nog niet te hard te hopen. Het is namelijk wel wat vroeger dan de vorige keer. Vanochtend ook even alsof er iets aan de binnenkant van mijn keizersnede litteken trok. Ik wil vrijdag wel een vroeg testje wagen, maar zelfs dat duurt nog oh zo lang! 

Suusx ik durf het nog niet zo goed. Na alles wat er gebeurd is, vind in het nogal eng. Als ik een test zou willen doen vandaag, welke test kan ik dan het beste kunnen doen? 
En dan moet im wachten tot morgenochtend met testen denk ik he? Ivm ochtendurine? 

suusx ik heb net een early test van de kruidvat gehaald en 1 van clear blue. Maar vandaag kan ik niet meer testen toch? Of zou jii wachten tot vrijdag? 

suusx ik heb net een early test van de kruidvat gehaald en 1 van clear blue. Maar vandaag kan ik niet meer testen toch? Of zou jii wachten tot vrijdag? 

Gebruiker nee zou vandaag niet meer testen nog zo weinig kans dat hij met latere urine positief test dat zou zonde zijn.. Zou het dan morgen ochtend doen met je eerste urine. Spannend hoor! Voel je verder iets? 

Gebruiker Als morgen je NOD is kan je best een testje wagen. Ik zou dan even niets drinken en even je plas ophouden zodat het wat geconcentreerd is. Persoonlijk vind ik de kruitvat 2 voor 5 euro en actiontesten prima. Zijn lekker goedkoop en kan je nog eens een keer een testje mee verspillen.
Ik test zelf liever wel want hoewel ik dan soms onnodig teleurgesteld ben (zeker als ik eigenlijk wat vroeg test), kan ik het tenminste die dag weer even van me af zetten. Anders blijf ik er mentaal mee bezig zijn. Maar er zijn ook zat vrouwen die juist de teleurstelling van een witte test vreselijk vinden en liever wachten.

Suusx ik heb last van misselijkheid, ontzettend moe en last van mn darmen. Geen last van mn borsten. 
Ik ben inderdaad bang om weer teleurgesteld te worden. 

Ik ga wachten tot zaterdag. Vrijdag moet ik al om 6 uur in de ochtend beginnen met werken en zaterdag heb ik alle tijd ervoor. En misschien word ik voor die tijd al ongesteld. Ik hou jullie op de hoogte 

Terug
Bovenaan