NOD juni

Oh wat spannend degene die een positieve test hebben, voorzichtig gefeliciteerd Sylvestertje, ik hoop dat ze mooi gaan oplopen!
Ik zit nu op 7 DPO en moet dus nog een week wachten, begin ondertussen wat ongeduldig en lichtelijk nerveus te raken haha. Ik heb al een paar dagen iets gevoeligere borsten en voel hier en daar wat krampjes enzo daar beneden. Ik had gister even 2 sec lang een flink pijnlijke steek en vannacht toen ik naar de wc was geweest twijfelde ik een poosje of ik heel erg honger had of misselijk was, trok gelukkig na een poosje weg. Dit is pas onze eerste ronde dus ik weet niet hoe het zich allemaal verloopt bij mij. We gaan het zien, ik wil proberen sowieso tot zaterdag te wachten.

Sylvestertje wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Hoop ook voor je dat de testen mooi gaan oplopen! Heb je eigenlijk symptomen? 
IIk heb donderdag of vrijdag m'n nod.. En ga denk morgen toch een vroeg testje wagen. Ik heb nog steeds iedere dag last van kramp dat heb ik echt nooit zo lang voor nod. Dus wie weet ik hou maar goeie moed. Kan altijd nog negatief zijn als het niet zo is! 

Gefeliciteerd Sylvestertje nog even spannend, maar komt vast goed. 
Hier dus in mijn ovulatie dagen, maar welke dag is nog n raadsel, dacht dat ie gisteren was, maar vandaag toch weer n paar x n steek links gevoeld. Dus we blijven t iig nog even gezellig houden.. 

Bedankt allemaal :)!
Mijn buik/darmen rommelen nu een beetje en moest wat boeren gisteren en vandaag. Maar ik voel me wel gewoon helemaal goed. :D.
Vanochtend heel even wat heeeeeel lichte krampjes..
Dus zou me normaal niet echt opgevallen zijn!
@Suusx, spannend! Morgen zit je dan op 10 of 11dpo.. Ik ben heel benieuwd :D het is je bijzonder gegund..
Voor de rest, hoop dat voor jullie de tijd voorbij vliegt! 

Wauw veel reacties hier weer de afgelopen dagen! Sinds 2 weken (meteen na de eisprong, die ik gelukkig snel vond met digitale ovulatietest) heftige bloeding gehad, daarna veel ongi krampen en rugpijn. Afgelopen week zo erg dat ik nauwelijks kon rechtstaan/liggen/slapen. Sinds gisterenmiddag zo goed als voorbij. Mijn nod was eergisteren, 5 juni. 3 en 4 juni negatief getest, voorlopig nog niet ongi. Heel veel waterige afscheiding wel. Ik doe begin volgende week een testje als er nog niks te zien is. Spannend! Ronde 1 na pilstop nu, dus helemaal geen idee wat mijn lichaam allemaal doet. 

Mama-L ik heb positief getest op dag 18 en 19. Ik heb normaal een cyclus van 29/32 dagen. Ik had gister krampen links onder in mijn buik, ik vermoed mijn eisprong. Vandaag nog een ovulatie test, maar deze was ook blanco. Voor de zekerheid nog even doortastend? Zou jammer zijn als je hem mist!
Sylvestertje gefeliciteerd! Nog even spannend, hopen dat het blijft plakken!

Hi meiden,
Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus en verwacht over een paar dagen mijn eisprong (gemiddelde cyclus van 35 dgn), dit is ronde 4 ??.
Komend weekend zijn mijn vriend & ik 3 jaar samen en wil ik eigenlijk een nachtje weg boeken én lekker ontspannen in bad, maar ik vroeg me af hoe het precies zit met badderen rond/na je ovulatie. Ik lees online verhalen dat het slecht kan zijn voor de bevruchting enz.. maar vraag me af in hoeverre dat klopt ? weten jullie daar toevallig meer over?

Terug
Bovenaan