NOD juni

he meiden, ff gekopieerd uit een ander topic? ff vraagje aan jullie met ervaring 

Ikheb volgens berekening maandag of dinsdag mijn ovulatie maar ik heb mn twijfels ik vermoed dat ie dit weekend komt. Hebben jullie al eens je baarmoeder mond gevoeld? Die van mij is momenteel zacht en open dus denk dat mn ei vandaag of morgen is, maar ik heb nog geen ervaring met wanneer de mond dicht gaat na ovulatie? Hebben jullie hier ervaring mee? (Gisterenavond al gezellig gemaakt ik denk dat we t morgen nog eens gezellig maken) 

@ AlisaAimee en @ Lamulux, ik ga ook gelijk met jullie op! Volgende week zondag is ook mijn NOD. Zeker spannend! Geduld is niet mijn sterkste eigenschap ;)

@Minimama; wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden, dat geeft zoveel onrust. Helaas gaat t lichaam niet altijd volgens het boekje (hoeft ook niet altijd een reden voor te zijn). Sterkte! 

@Appeltje’; Fijn! Succes met de wachtweken en duimen voor een positieve test! 

@Liize; Nog een weekje wachten, spannend!! Duim voor je. 

@AlisaAimee; Hopelijk is het deze keer raak! Succes met wachten! 

@Lamulux; Spannend, duim voor je! 

Ik heb afgelopen 10 dagen alleen maar knipperende smileys gehad met CB. Heb gelukkig die van sensitest ook gebruikt. Ook kijkend naar mijn afscheiding denk ik dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad (dag 23). Dit klopt overigens wel met de app. Vond die van CB wel echt heeel zonde van mn geld en heeft me ook alleen maar meer onrust gegeven, maargoed volgende maand (hoop ik natuurlijk niet ;)), maar die gevoelige van sensitest kopen. 

Ik heb het sowieso om de dag gezellig gemaakt, dus fingers crossed dat het gelukt is. 

@Sylvestertje; heb je getest vandaag? Of was volgende week je NOD? Hoop zo voor je dat het dit keer raak is!! 

@noorsw: he wat balen van die dure tests! Ik hoor vele mensen dat ze die met leeg rondje en vaste smiley fijner vinden werken. Maar zie ook veel sensitest voorbij komen. Ik duim dat je met jouw schema ook gewoon prijs hebt! 
Wat betreft mijn NOD die is op woensdag 10 juni. Ik kon het gisteren echter niet meer volhouden en heb in de middag getest op 10dpo. En warempel binnen afleestijd een heeeel lichte schaduw.
Vanochtend weer getest en weer een licht streepje. Dus ben voorzichtig blij. Maar weet ook heel goed dat het zo vroeg nog makkelijk mis kan gaan. 
Vanochtend:

@Sylvestertje; aaaaahhhh!!!! Wauw!!! Ik duim voor je dat de testen oplopen, maar dit ziet er goed uit hoor! Gefeliciteerd! Op naar een mooie zwangerschap, het is je gegund. 

Jaa ik hoop het ook! Het is pas 11dpo, dus denk dat ik over een weekje pas wat geruster er op ben. Maar we blijven gewoon positief :).
Ik hoop dat het jou dit keer ook gegund is. :)
Het was mijn 1e ronde met tarwekiemolie, dus hopelijk heeft dat het gewenste verschil gemaakt. 
In totaal nu 4 rondes. Maar de 1e ronde zat ik totaal verkeerd met gezellig maken omdat ik geen ovulatietesten had gedaan en ik een heel lange cyclus had..

@Sylvestertje aah wauw !!! Een hele voorzichtige proficiat!! 
Hopelijk lopen ze mooi op! 

Hier 6 DPO vandaag.. nog even geduld dus :) 

Terug
Bovenaan