NOD juni

Dit is de action test, de normale. Dat zijn 2 testen voor 1,49 :). Ik kan ze absoluut aanraden, had al positief resultaat op 10dpo met middagurine. 

Gefeliciteerd Sylvestertje!
Hier in afwachting. Denk van alles te voelen, maar durf niet te hopen. NOD moet tussen 14 en 17 juni zijn als het goed is. Mijn ovulatie is 31 mei of 1 juni geweest. 

Gefeliciteerd stiipje geniet van je zwangerschap
SteefieH  balen en je mag best teleurgesteld zijn dat hebben we allemaal daarom is dit forum ook zo mooi dat je alles kan delen en ervaringen kan uitwisselen masr kom op met frisse moed weer door eens  mag jij ook een positieve test vasthouden en daar duimen we elke maand weer voor bij iedereen ♥️

Ow wat voel ik me rot vandaag ik hou me groot maar kan wel huilen ?? 3 dagen te vroeg is m'n menstruatie door gekomen.. En dacht echt dat het gelukt was deze ronde. Ben er zo klaar mee! Ik ga de huisarts maar bellen vragen of ze nog iets voor ons kan betekenen of m'n man misschien getest kan worden of dat allemaal wel goed werkt nu ik weet het anders ook niet meer. Door naar ronde 16 ?

Hi iedereen, Ik wil me ook graag melden op het forum:)
Ik ben 26 jaar en al 10 jaar samen met mijn vriend (waarvan 5 jaar samenwonend).
Al een hele poos geleden ben ik gestopt met anti conceptie, dus mijn lichaam is al 'anti conceptie vrij'. Sinds deze maand zijn we aan de start voor ons eerste kindje ;) Mijn cyclus is vrij lang (34/35 dagen) en ik heb  mijn cyclus ook niet heel goed in beeld. Vanaf deze maand probeer ik het bij te houden in een app zodat ik er wel een beter beeld van heb. Naar verwachting is rond 22 juni mijn NOD en mijn ovulatie is, als het goed is, net geweest. Mijn vriend en ik proberen het in deze periode om de dag of om de twee dagen gezellig te maken. Hopelijk komen er snel positieve berichtjes van jullie allemaal hier!  
@SuusX Ik kan me goed voorstellen dat je baalt, vooral omdat je een voorgevoel had. Je mag echt even balen en wees lief voor jezelf, koop lekker je favoriete snack of die mooie schoenen en ga er weer voor! Het is het waard. Sorry, meer weet ik niet om te zeggen. Succes in deze lastige tijd. Hopelijk vind je snel weer de moed om door te gaan X

Bedankt allemaal! 

Gefeliciteerd Sylvestertje! Leuk zeg, we lopen ongeveer gelijk denk ik!
Suusx: wat naar zeg! Altijd rot zo’n teleurstelling! Verwen jezelf maar lekker inderdaad! Of een lekker wijntje, nu kan het ?

Terug
Bovenaan