NOD juni

Wat vervelend Suusx. Blijft elke keer weer een grote teleurstelling. Succes meid!
Gefeliciteerd Rooos! Wat gek dat jij eerst naar de gyn moet. Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad, maar mag bij het begin van mijn volgende zwangerschap gewoon weer naar de verloskundige en wordt dan met 34 weken oid overgedragen.
En welkom nieuwe meiden! Wordt nog gezellig hier. Samen komen we die vreselijke 2 wachtweken wel door. Hoewel het hier heeeeeeeeel moeizaam gaat. Ben er echt weer te veel mee bezig merk ik. Helpt ook niet met het thuis werken dat je gewoon tijdens werktijd tussendoor makkelijk het forum checkt. 
Vanochtend zelfs getest tegen beter weten in. Ben pas 8DPO dus natuurlijk negatief. Maar ja, 75 cent voor een action test verspillen voor een beetje rust in mijn hoofd de rest van de dag vind ik het wel waard. Ik merk bij mezelf dat ik ik dan wel wat teleurgesteld ben, maar iets meer gelaten ofzo. Maar de kansen zijn nog niet verkeken. Vorige ronde kreeg begon ik op 8DPO al met bruinverlies en brak 9DPO (dus morgen) mijn menstruatie al door. Maar ik gaf toen nog borstvoeding dus dat kan misschien mijn LF wat extra verkort hebben. In ieder geval nog niks bruins gespot.

Gefeliciteerd Rooos!! 

Ik heb zelf ook getest, gistermiddag.. kon het niet laten.. en toen zag ik binnen een minuut een heel licht streepje! Maar echt heel licht! Terwijl ik volgens mijn app 19e pas mijn NOD heb? 
Ik heb een miskraam gehad dus het is natuurlijk niet gek dat mijn app die ik gebruik ernaast zit met mijn cyclus. Ik ga vrijdag weer testen en het kan natuurlijk nog mis gaan maar ik heb goeie hoop! Zo spannend! 
Mijn zusje heeft een paar maanden voor mijn miskraam een bbz gehad. Met haar kan ik er nu goed over praten. We zijn beide op 18 mei ongesteld geworden dus onze cyclus loopt vrijwel gelijk.. ik ben nu echt zenuwachtig voor ons beide! Het zal toch niet?
Succes voor iedereen die ook op het wachtbankje zit?

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test. 
Hier mijn nod als het goed is 24 juni. Gister eindelijk na lang wachten een positieve ovulatietest. Dag 20. Vond het best een late eisprong?
En ja hoe komen we deze 2 weken door. Uhhhh met elkaar denk ik maar? Vind die altijd het vervelendste. De eerste 2 of 3 weken gaan best snel. Maar zodra de eisprong is geweest kan het niet snel genoeg gaan. 
Ik ben meer iemand die wacht op mijn menstruatie dan vroeg testen. Dan is de teleurstelling minder. Jullie? 

Mama-L Ik heb zelf ook mijn ovulatie rond dag 18/19/20. Maar ik heb dan ook een lang cyclus van 34 á 35 dagen. Denk dat het wel normaal is! Inderdaad gezellig om met de dames op dit forum de komende 2 weken uit te zitten. Zitten we toch met z'n allen in hetzelfde schuitje :) 

Zooo ik moest even bijlezen haha.
Balen voor de meiden die ongesteld geworden zijn en gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons!! 

Ik ga zaterdag testen... 1e ronde na miskraam. 
Ik voel me moe, misselijk en heb steken in mijn liezen. Zou dat erbij kunnen horen ? 

Gefeliciteerd voor de dames een positieve test!
Ik heb rond 21 juni mijn NOD. Nog héél lang wachten... Ik probeer zo veel mogelijk bezig te blijven. Niet te veel thuis rondhangen, want dan heb ik te veel tijd om na de denken en allerlei rare kwaaltjes te voelen die er waarschijnlijk niks mee te maken hebben.
Liesjex, het zou kunnen met deze klachten. Maar het kan ook gewoon bij een menstruatie horen... Hopen op een positieve test zaterdag!

Hier vanochtend getest helaas wit.
12 j7ni NOD bormaak voelt ze de dag ervoor krampen dus morgen wordt spannend

Bedankt allemaal meiden, nu een dag later gaat het wel weer wat beter. Blijf het stom vinden dat m'n lf dan deze maand opeens weer 2a3 dagen korter is. Zo vervelend dat het iedere maand weer anders kan zijn. 
Vandaag wel een afspraak ontvangen voor gesprek met de fertiliteitsarts in het ziekenhuis! Eindelijk mogen we heen 24 juni ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Succes voor degene op het wachtbankje! 

Terug
Bovenaan