NOD juni

Lieve SuusX, wat ontzettend naar en verdrietig. Zeker als je er een goed gevoel bij had deze ronde.

Neem nu even tijd voor jezelf/ jullie samen. Een lekker bad nemen of op de bank ploffen, wijntje en een goeie snack erbij met een heerlijk boek. ? ik duim voor jullie dat komende ronde raak gaat zijn! 

Welkom Danieleeeex! 
Hopelijk snel mooi nieuws voor jullie. Volgens mij zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje als jou, dus hoop dat je snel positief en fijn nieuws hebt

Welkom Danieleeeex,
Mijn NOD loopt ongeveer gelijk met de jouwe, 23 juni. Ik denk alleen dat mijn eisprong 2 dagen eerder was dan de app aangeeft. Ben benieuwd, hoop natuurlijk helemaal niet ongesteld te worden. ?

Hpi hoi
Mijn NOD is 23 juni! Heel spannend. Zag meerdere dames die rond deze tijd hun NOD hebben.
Hoe komen jullie je weken door? 
Groetjes

Wat spannend dat er een aantal dames rond dezelfde tijd hun NOD hebben! :) Hmm, hoe ik deze weken ga doorkomen.. lastig! Ik denk proberen zo veel mogelijk het normale leven te leiden, haha. Maar elke dag denk ik er wel even aan en tel ik onbewust toch de dagen af. Ik slik nu wel elke dag foliumzuur en drink even geen alcohol. 

Ik heb al paar dagen niet meer gecheckt dus lig een beetje achter maar gefeliciteerd aan de mensen met een positieve test!
En natuurlijk superbalen voor degene die ongesteld zijn geworden, vooral degenen die al wat langer bezig waren, wat ontzettend kl*te... :(
Hier morgen NOD maar heb stiekem maandag al getest en zag tot mijn vreuge een kleine plus verschijnen! (kruidvat early test) Gister was ie al iets opgelopen, dus lijkt me goed nieuws. Nu test ik morgen denk ik nog een laatste keer op NOD en dan ga ik voorzichtig maar eens het ziekenhuis bellen voor een afspraak (moet eerst naar gyn ipv verloskundige ivm vorige bevalling die helaas eindigde in spoedkeizersnede).

Wat spannend Rooos, het lijkt er op dat je zwanger bent! Ik duim voor je dat die morgen netjes is opgelopen!

Ik zei net wel zo leuk dat ik zo veel mogelijk het normale leven probeer te leiden, maar het lukt voor geen meter haha. Ik wil het liefst nu al testen, véél te vroeg natuurlijk. Er zit niets anders op dan nog netjes 13 (pfff) dagen te wachten. Mijn vriend wil overigens al zo'n 3 jaar vader worden. Ik ben er nu pas echt 'klaar' voor. Hij kan ook niet wachten tot we een positieve test in handen hebben.

Hadden de dames die een positieve zwangerschapstest hebben ook voor hun NOD al last van kwaaltjes?

Terug
Bovenaan