NOD juni

@rooos: gefeliciteerd ?! jij hebt deze ronde ook ovulatietesten gebruikt toch? Welke dagen hebben jullie het gezellig gemaakt? 

Iedereen gefeliciteerd die zwanger zijn.
Ik ben ook aan het wachten. Nod op zaterdag 13juni. Nu bezig in ronde 10. 2maanden terug een miskraam gehad ( in week 6). En het blijft spannend allemaal. Voel verder weinig, alleen sinds zondag al pijn boven de navel, als of je je buikspieren getraind heb. 
Wachten duurt lang....

hi allemaal! Ben hier weer nieuw en dacht leuk om me hier aan te sluiten! Heb een zoontje van bijna 15 maanden en sinds 8 mei de laatste pil ingenomen en 12 mei ongesteld geworden. Ben half jaartje aan de pil geweest en schat een cyclus van ongeveer 30 dagen net zoals hiervoor toen in stopte met de pil maar het blijft altijd gissen..
Sinds 1 juni voel ik me anders heb al sinds die dag last van menstruatiepijn in buik en rug, erg moe en pijnlijke vorsten ergens vermoed ik al zwanger te zijn. Maandag gister getest en negatief. Nu was ik bij mijn vorige zwangerschap pas 4 dagen overtijd positief.. heb nu extra gevoelige test gekocht van sensi. Wanneer zal ik weer gaan testen? En zijn er nog meer die nu ond hun nod zitten en vermoedens hebben:)

Liefs mariska

@SuusX: ach wat naar om te lezen :( kan me voorstellen dat je wel echt even ontdaan was. Hopelijk kunnen ze bij de fertiliteitskliniek meer voor je betekenen. 

Auw auw auw. Nog iemand flinke pijn bij de eisprong? Altijd wel gevoelt maar laatste 2 cyclussen zulke flinke steken. Nu deze keer rechts bij de buurt van mijn lies en trekt door naar onderbuik. Lig er krom van. 

@Suusx wat jammer zeg, ik begrijp goed dat je je rot voelt, duurt ook lang zeg. Ik hoop dat de fertiliteits kliniek je kan helpen en je dan toch vlug zwanger bent, het is je heel erg gegunt ?

Balen suusX maar ook wel.fijn dat ze onderzoek gaan doen in het ziekenhuis 
Bij ons is het ook ronde 14 maar wij zitten net inde molen heb bloed laten prikken of er wel een goed eisprong was en mijn vriend heeft zaadonderzoek gehad dat was allemaal goed en kon dasr niet aan liggen nu heb ik vrijdag een echo in het ziekenhuis en dan kijken wat we gaan doen als plan wel spannend maar ook wel fijn idee dat ze verder gaan kijken  
Jij ook veel succes in het ziekenhuis 24 juni

@carolinerkj: zover ben ik inmiddels ook. Maar door corona vertraging opgelopen.. ondertussen wel zwanger geweest, maar vroege miskraam geworden. Kreeg deze week brief dat het weer opgestart is, maar erg druk kan zijn. Zaterdag eveb afwachten, hopelijk hoef ik niet te bellen ?

Terug
Bovenaan