NOD juni

@Suusx wat ontzettend naar! Hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen en ben je snel zwanger! Mijn beste vriendin is ook ongesteld geworden en we hadden er ook allebei een goed gevoel over naar het mocht helaas niet zo zijn ?
Alle dames met een positieve test gefeliciteerd! Ik ben vorige week verhuisd naar de februari 2021 topic en er is inmiddels ook een fb groep. Info staat in de topic voor de dames die het leuk vinden ?

Mijn NOD is pas 22 juni maar ik heb er eigenlijk nu al geen vertrouwen in. We hebben maar 2 keer geklust in de periode waarvan we denken dat het een vruchtbare periode is geweest. Naar mijn gevoel niet genoeg ons best gedaan.. dus achja, is de teleurstelling straks ook wat minder :)

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik wilde toch even mee kletsen. :)
Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, gemiddeld 33 dagen.
Op dag 23 kreeg ik een hele korte bloeding. Duurde slechts enkele uurtjes met weinig bloedverlies. Nog nooit meegemaakt, zeker niet zo vroeg.
Sindsdien kan ik aan niks anders meer denken... Was dat een innesteling? Ik heb inmiddels al een paar dagen getest, veel te vroeg, allen negatief.
Als ik een cyclus heb van 30 dagen dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Dan zou ik ook op het goede moment seks hebben gehad en was die bloeding 6 dagen na eisprong. Ik hoop zo dat het raak is.

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik wilde toch even mee kletsen. :)
Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, gemiddeld 33 dagen.
Op dag 23 kreeg ik een hele korte bloeding. Duurde slechts enkele uurtjes met weinig bloedverlies. Nog nooit meegemaakt, zeker niet zo vroeg.
Sindsdien kan ik aan niks anders meer denken... Was dat een innesteling? Ik heb inmiddels al een paar dagen getest, veel te vroeg, allen negatief.
Als ik een cyclus heb van 30 dagen dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Dan zou ik ook op het goede moment seks hebben gehad en was die bloeding 6 dagen na eisprong. Ik hoop zo dat het raak is.

Hoi Gebruiker. Het kan misschien ook je ei zijn geweest. Ik heb ook een enigszins onregelmatige cyclus van gemiddeld 33 dagen, maar deze maand ook mijn ei op dag 23. Vorige maand zelfs dag 28. Als het een innesteling was geweest had je waarschijnlijk op dag 27 al wel positief kunnen testen, mogelijk zelfs al eerder. Ovulatiebloeding heb ik denk ik 1 x gehad, hoewel ik toen mijn cyclus niet heel goed bij hield, maar het kan zeker voorkomen.
Hier is vanochtend mijn temp flink gezakt. Ik zit pas 9 DPO maar had toch nog een testje gewaagd. Negatief. Vorige maand werd ik 9DPO ongesteld met bruinverlies op 8DPO. Het ziet er in ieder geval naar uit dat mijn LF weer ietsjes langer is. Dat zou iig al fijn zijn, maar ik heb er op het moment niet veel vertrouwen in deze ronde. Hopen dat mijn temp morgen weer stijgt.

Ik had net een positieve test!! Clearblue digital! En dat om 4 uur smiddags! Wel weinig gedronken vanmiddag? Dus mn NOD was echt niet de 19e, dat kan niet! Ik test nog wel even een paar dagen door aangezien ik niet zeker ben van mijn cyclus! En vind het doodeng, ik hoop zo dat het deze keer wel goed is!! ?

Terug
Bovenaan