NOD juni

Liizee dan ben je gewoon zwanger hoor van harte gefeliciteerd!!! 
Elize. Ik snap helemaal wat je bedoeld. Moet nog 12 dagen en vertel mezelf dat ik rustig moet afwachten en deze maand wil ik niks voelen aan mijn lichaam, zit tussen mijn oren. Maarja het wachten duurt gewoon lang. 
Deze maand wel echt precies goede timing met seks ben echt blij dat ik met ovulatie testen ben begonnen. Dus ik heb wel een beetje hoop. Ik ben er nu achtergekomen dat ik dus vorige maand niet eens seks in mijn vruchtbare periode had gehad omdat de eisprong laat was. Als ik geen ovu testen had was dat gegarandeerd deze maand weer het geval. 

Hoi allemaal,
Ook ik lees hier al een tijdje maar omdat ik pas eind april met de pil gestopt ben, had ik geen idee wat mijn NOD zou zijn. Eergisteren en gisteren positieve ovulatietest (denk ik, eerste keer dat ik ze gebruik) dus dan zou mijn NOD rond 26 juni ongeveer zijn.
@ Moestuintje, grappig. Ik heb ook een dochter van bijna 1,5 jaar en mijn NOD is 26 juni. We gaan gelijk op ;-)
Succes met wachten allemaal!! En gefeliciteerd voor degenen met een positieve test :)

Ja! Morgen weer even testen kijken of hij dan duidelijker is. En dan hopen dat het allemaal goed is. Vind dat allemaal wel heel spannend. 

Na er een tijdje tussenuit te zijn geweest, meld ik mij hier ook weer.
Ik denk dat ik gister m'n eisprong heb gehad.. hebben het zaterdag, dinsdag en vanmiddag gezellig gemaakt. Niet heel vaak want ik had een inwendig onderzoek vanochtend en het leek me zo ongemakkelijk als zij er eventueel nog wat van zou zien dat wij seks hadden gehad ?
Ik heb wel een goed gevoel over dinsdag, maar ja..
We hebben een zoontje van 2 jaar en 3 maanden!
Zonder ovulatietesten, dus precies zeker weet ik het niet. Ik had woensdag/donderdag en vannacht erg last van links onderin m'n buik en vannacht ook misselijk. Heb dit weleens eerder gehad maar ik weet niet meer of het toen ook gekoppeld was aan m'n eisprong.

mijn NoD is denk ik 24-6, ik ben 25-6 jarig dus dat is een heel welkom kadootje ?
Hopelijk kom ik deze dagen door, blijf het spannend vinden!

Terug
Bovenaan