NOD juni

@Sylvestertje bedankt voor de reactie? de eisprong zou ook de tweede goeie testdag kunnen zijn...of inderdaad de dag erna...afwachten maar...
Gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn!!

Allereerst gefeliciteerd voor iedereen die positief heeft getest deze maand! Ik ben nieuw in deze groep. We zijn nu bezig voor een tweede en zitten in ronde 4. Ik houd alleen dagen bij in een app, maar ben niet in de weer met testen. Bij de eerste was het snel raak en ik raak nu al, sorry voor de dames die al langer bezig zijn, gefrustreerd. Gisteravond liggen piekeren in bed en kon mezelf niet bedwingen dus heb een kruidvat early test gedaan (nod is dinsdag). De test leek niet te werken, want de controle streep verscheen niet. Na een uur stond er echter een streepje bij de controle streep en een kruisje. Nu wordt ik helemaal gek, want is het nou positief of niet? Heb mijn vriend beloofd niet meer te testen voor dinsdag, maar ik houd het ondertussen bijna niet meer... Zo spannend en ik wil het ook zo graag! Iemand ervaring met een indroogstreepje na een uur? 

Hi meiden, ik was gister nog zo nuchter en verwachtte er niets van deze ronde, maar nu word ik toch een beetje nerveus. Ik zal het even kort toelichten:
Ben al een jaar gestopt met anti conceptie. Mijn cyclus heb ik niet helemaal goed in beeld en weet niet precies wanneer mijn ovulatie is, heb vaak wel een vermoeden rond welke periode. Mijn cyclus is lang, 34 á 35 dagen, maar wel altijd regelmatig. 

Het is nu dag 24. Afgelopen weekend of begin deze week verwachtte ik mijn ovulatie. Op 22 juni is mijn NOD. Echter zat er net bij het afvegen na het plassen licht, bruin bloed op het papier. Het lijkt alsof mijn menstruatie start, maar zo vroeg is dat nog nooit gebeurd. Het is namelijk maar liefst ongeveer 10 dagen voor mijn NOD. Daarna ben ik gaan wandelen met de hond en voelde ik lichtje krampjes in mijn buik. Zou het dan toch een innesteling zijn? Kan niet wachten! Ben zo benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Heeft iemand 'ervaring' met innestelingsbloedingen? 

Hoi,

Bij mijn eerste had ik het, of in ieder geval een soort bloeding, maar wel pas rond de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Zette toen alleen niet door en na een paar dagen toch een testje en was knalpositief!

Ik ben niet bekend met een innestelingsbloeding. Wel ooit 2x een ovulatie bloeding.
? Hmm ws nog 8 of 9 dagen tot nod en steken in borst en tepel, links ? hoezo maar aan 1 zijde? Nouja het is alweer over ? ik heb nooit last van mn borsten alleen dag voor eisprong weet ik nog..
Hopelijk snel nog een paar positieve testen in de groep?

Hoi,

Bij mijn eerste had ik het, of in ieder geval een soort bloeding, maar wel pas rond de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Zette toen alleen niet door en na een paar dagen toch een testje en was knalpositief!

Helaas ik ook weer gaan menstrueren vanmorgen. Voor de zoveelste keer en na miskramen ben ik er onderhand wel aan toe om zwanger te worden, zoals zovelen hier. 
Wij worden geholpen in het ziekenhuis door middel van medicatie om zwanger te worden. Ik moet de 3e van mijn menstruarie gaan beginnen met medicatie om mijn eitje te laten groeien. 
Allleen nu wil ik ook ovulatie testen gaan proberen, wanneer beginnen jullie hiermee?hoeveel dagen nadat je menstruatie is gestopt? 
Alvast bedankt.

Terug
Bovenaan