NOD juni

Mijn menstruatie is nu toch doorgezet na een paar dagen bruin verlies zonder krampen. Heel gek want voorheen had ik altijd de dag voor het doorzetten bruinverlies met veel krampen en nu heb ik de kramp overgeslagen, nouja prima. Op naar ronde 2.

Goeiemorgen allemaal, jeetje wat een berichtjes (haha volgens mij zegt iedereen dat), dus even de tijd genomen om (een gedeelte) ze te beantwoorden.

@Moestuintje; welkom! Spannend! In ieder geval fijn dat je je ovulatie hebt gevonden. Nu maar duimen voor een positieve test over 2 werken. 

@Liize; oooh wat spannend. Een streepje is een streepje dus opzich goed nieuws! Heb je vannochtend nog getest? Duim voor je!

@Elize; die wachtweken zijn altijd spannend. Maar echt probeer niet teveel op kwaaltjes te letten, anders word je echt helemaal gek. Succes!! Duim voor je.

@Rooos; super leuk! Veel plezier bij de echo en een mooie zwangerschap gewest

Hallo dames.. ik lees af en toe mee hier en even een vraag tussen aan NoorSW als dat mag, wat is je ervaring tot dus ver met Teunis en tarwekiem capsules? Ik ben ook gestart met Teunis en wild straks miss over op tarwekiem...

@Danielleeeex ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad. Ik dacht dat ik daarom niet zwanger was. Een week later toch maar getest en bleek ik dus al even zwanger te zijn. 

@NoorSW wat goed hoe je erin staat! Kan ik nog wel een voorbeeld aan nemen.

Vandaag weer een test gedaan maar het was niet heel geconcentreerd en gaf net zo’n licht streepje aan als gisteren. Ga voor morgen even een andere test halen bij de Kruidvat. Ga toch twijfelen of het dan allemaal wel goed zit.. morgen is mijn NOD.  Heb wel wat lichte klachten (moe, krampjes). 

Voor iedereen die nog op het wachtbankje zitten, heel veel succes en hoop met jullie mee!!

Voor degene die ongesteld zijn geworden, wat jammer.. hopelijk de volgende ronde meer geluk.

@gebruiker..585; teunisbloemolie heeft mn cyclus niet verkort. M'n eisprong was alsnog op dag 23 en omdat ik had gehoopt/verwacht dat ik mn eisprong iets eerder zou hebben wel al vanaf dag 12 met ovulatietesten in de weer geweest, wat mij wel weer meer stress opleverde. Na mn eisprong gestart met tarwekiemolie. Maar ik had wel al heel snel een veel minder opgeblazen gevoel en zoals ik al eerder benoemde een soort van rust in mn lichaam. Normaal voelde ik eigenlijk heel vaak steekjes en krampjes, gezwollen borsten etc. En nu voel ik me eigenlijk voor het eerst na het stoppen met de pil (ik ben in september gestopt) weer 'normaal'. 

@Liize; wat balen. Ik hoop dat een andere test je snel meer duidelijkheid geeft!

@Noorsw: wat grappig! Ik heb deze ronde ook tarwekiemolie gebruikt. En ik was ook relaxed had echt een rust over me heen die ik bij de eerdere rondes niet had.. Zou dat dan een gunstig bijeffect zijn? Ik duim voor je dat het bij jou deze ronde ook raak is!
Je bent al aardig op weg :) jammer dat je eisprong deze ronde alsnog wat later was. Ik kom over een tijdje checken hoe het je is vergaan :) 

Toch net even een ander testje gedaan en die was overduidelijk. Ik kon niet wachten tot morgen ochtend en dit is dus met middag urine.

https://www.mupload.nl/img/wmwaeoa.jpg

Lieve dames,
Wat een berichten allemaal hihi. Wel fijn om zo af en toe te lezen. Echt super rot voor diegene die ongesteld zijn geworden. Wij zijn al zo lang bezig en die teleurstelling elke keer is echt om te huilen. 
Voor de dames die wel zwanger zijn, van harte! Fijn dat het raak is en hopelijk kunnen jullie van de zwangerschap genieten.. 
Helaas kan ik niet zoveel afleiding zoeken door dat ik kapot ben van het traject. De ICSI behandeling doet fysiek veel met me, waardoor ik niet vooruit te branden ben. Ik denk dat het nu 8 dagen verder wat beter gaat. Hope so. Gisteren was nog niks. Eigenlijk lig ik al bijna heel de week op de bank en kom ik tot niks. Ik weet niet of er meer dames hier bekend mee zijn? Dit maakt dat de dagen langer duren. Ik heb me ook ziek gemeld. Stress is voor nu in deze fase niet handig dus dit maakt dat ik met mezelf bezig moet zijn in de zin van rust en herstel. Gelukkig is het mooi weer en kan ik vandaag lekker even buiten zitten en genieten van alles wat ik om mij heen zie en hoor. 
Iedereen heel veel succes gewenst. De arts zij na de TP dat ik over 14 dagen mag testen maar met utrogestran capsules kan je menustruatie ook uitblijven. Misschien toch de 24ste testen een dag voor mijn verjaardag ?
Dit zou het mooiste verjaardags cadeautje ooit zijn ?
Fingers cross en succes allen, liefs

Terug
Bovenaan