Lieve dames,
Wat een berichten allemaal hihi. Wel fijn om zo af en toe te lezen. Echt super rot voor diegene die ongesteld zijn geworden. Wij zijn al zo lang bezig en die teleurstelling elke keer is echt om te huilen.
Voor de dames die wel zwanger zijn, van harte! Fijn dat het raak is en hopelijk kunnen jullie van de zwangerschap genieten..
Helaas kan ik niet zoveel afleiding zoeken door dat ik kapot ben van het traject. De ICSI behandeling doet fysiek veel met me, waardoor ik niet vooruit te branden ben. Ik denk dat het nu 8 dagen verder wat beter gaat. Hope so. Gisteren was nog niks. Eigenlijk lig ik al bijna heel de week op de bank en kom ik tot niks. Ik weet niet of er meer dames hier bekend mee zijn? Dit maakt dat de dagen langer duren. Ik heb me ook ziek gemeld. Stress is voor nu in deze fase niet handig dus dit maakt dat ik met mezelf bezig moet zijn in de zin van rust en herstel. Gelukkig is het mooi weer en kan ik vandaag lekker even buiten zitten en genieten van alles wat ik om mij heen zie en hoor.
Iedereen heel veel succes gewenst. De arts zij na de TP dat ik over 14 dagen mag testen maar met utrogestran capsules kan je menustruatie ook uitblijven. Misschien toch de 24ste testen een dag voor mijn verjaardag ?
Dit zou het mooiste verjaardags cadeautje ooit zijn ?
Fingers cross en succes allen, liefs