NOD juni

Gefeliciteerd Liizee!

Bedankt alle dames die op mijn vraag hebben gereageerd over innestelingbloeding! Ik vrees toch dat ik ongesteld ga worden. Het bloeden is namelijk iets meer geworden (nog steeds alleen tijdens afvegen). Het is nu ook donkerrood in plaats van bruin.
Als ik echt ongesteld ga worden is mijn cyclus deze maand totaaal anders dan normaal en overweeg ik om volgende maand ovulatietesten te gebruiken, want nu weet ik helemaal niet meer wanneer mijn ovulatie is haha. 

Gefeliciteerd Liizee!
Ik heb middenin mijn cyclus een bloeding gehad, duurde enkele uurtjes, maar als dat een innesteling was geweest dan had ik vandaag wel positief moeten testen. Dat was helaas niet zo. Wat het dan wel was? Echt geen idee!Ik gebruikte ovulatietesten maar die waren niet heel duidelijk. Sinds de geboorte van mijn eerste kindje kan ik mijn plas niet lang ophouden - misschien heeft dat ermee te maken. Ik vermoed dat mijn eisprong op dag 21 is geweest. Dan heb ik nog 5 dagen te gaan met wachten. Ik ben wel met vlagen misselijk en mijn borsten zijn erg gevoelig/doen pijn. Ik probeer er echter vanuit te gaan dat ik ongesteld zal worden. Door die bloeding was ik zó overtuigd zwanger te zijn, dat vandaag echt een mega teleurstelling was.
Edit: kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen? Dit is zo onduidelijk, haha.

Spannend gebruiker, dat is al bijna ? Je kunt je naam aanpassen door rechts boven op de 3 streepjes te klikken in de ouders van nu balk, bij mij verschijnt dan mijn eigen naam li boven, daar zal het ws onder staan. Mijn borsten zijn weer iets gevoelig dan gisteren en nu ook bdz. Vanavond na het eten en mn zoontje naar bed brengen zelf ff geslapen n uur ofzo ik was KAPOT. Help dit brengt mij weer op t idee dat ik zwanger ben? had mezelf nog zo voorgenomen om niks te denken deze maand pff, nu zal de teleurstelling alleen maar groter zijn als ik wel ongesteld word. 
Nog n dag of 7 a 8 tot NOD.

Gefeliciteerd liizee!
Spannend gebruiker!
Pff Mama Dtje lastig is dat...

Hier al de 3e dag met heel licht wat bruinverlies. NOD zou as woensdag moeten zijn, hoewel mn eisprong iets vroeg was (1 juni ipv 3 juni). Eerst dacht ik aan een innesteling, maar daarvoor houdt t wel lang aan al. Zolang het nog niet echt doorbreekt hou ik hoop en anders door naar de volgende ronde.

Hi meiden!
Zo, wat heb ik een berichten gemist. Hier zijn de spannende dagen aangebroken, ik verwacht dinsdag of woensdag mijn NOD. Vanmorgen niet kunnen laten om een test te doen (action). Ik dacht rond 4/5 min een heel licht streepje te zien. Nu lees ik ook wel dat die van action indroogstreepjes laten zien. Dus weet nog niets. Morgenochtend misschien nog 1 wagen met de kruidvat 2v5. Heb wel verschillende kwaaltjes, steekjes rond navel, opgezette buik, heel licht misselijk, steken in borsten, snachts er uit om te plassen. Maar goed, dit hoeft allemaal vrijwel niks te betekenen. Verder nog iemand deze week NOD? Hopelijk nog veel positieve testen deze 2e helft van juni! 

Bedankt voor je antwoord @Rooos. Maakten jullie het gezellig in de avond of in de ochtend/middag van de positieve test? 

Terug
Bovenaan