NOD juni

Hier net op cd28, op 12 dpo opeens helderrood bloedverlies. Normaal heb ik altijd een aantal dagen last van bruine afscheiding. 

Nu voor het eerst in tijden direct helderrood. Dus ik denk dat mijn menstruatie is doorgebroken. Heel veel succes voor de andere dames die nog moeten testen. 

Vanavond een test gedaan, 3 dagen voor NOD en met dus avond urine.
https://www.mupload.nl/img/qsn9qcj9tfl.jpg
Nu hopen dat het blijft zitten en dat het oploopt. 
@ Moestuintje, herkenbaar. Maar 1x op het goede moment kan voldoende zijn. Hier ook maar 2x gezellig gehad in de goede periode en tot nu toe dus een goede test!

Kievitje...dat is zeker waar! Een licht streepje, maar dat betekent dat je zwanger bent toch? In dit geval is  een streepje een streepje toch? Licht of donker maakt niet uit hè? Ik heb al heel lang niet getest;) laatste keer was toen ik zwanger was van mijn dochter die nu bijna 1,5 jaar is...wat spannend toch nog hè,  voorzichtig gefeliciteerd!!

@ Moestuintje, ja dat klopt inderdaad. Dan is een streepje een streepje. Voor mij ook weer de eerste keer testen sinds 2 jaar. Heb ook een dochter van 1,5. Maar het testen is nog net zo spannend! Haha

@kievietje, de test ziet er wel positief uit hoor, spannend! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Waarbij ik een aantal dagen geleden eigenlijk er van uit was gegaan dat ik door ging naar de volgende ronde, ben ik nu nog niet ongesteld. Zit inmiddels op dag 40. 

Kan ook heel goed dat de teunisbloem en tarwekiemolie m'n cyclus in de war hebben gebracht, dus daar ben ik dan ook maar mee gestopt (het had ook sowieso niet m'n cyclus verkort). Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, ga ik wel weer opnieuw een testje doen. Heb met mijzelf afgesproken dat ik max. 1 test per week mag doen, anders maak ik mijzelf helemaal gek. 

Ben liever dan maar gewoon ongesteld. Dan weet ik waar ik aan toe ben, in plaats van deze onzekerheid. Maargoed nog even geduld. Voor meiden die met mij in de onzekerheid zitten, leef met jullie mee!

Afgelopen zondag nog negatief getest met cb en sensitest. Tot op heden nog steeds niet ongesteld, dus zojuist er toch n test tegenaan gegooid van sensitest. Iets met ongeduldig ofzo ? Zie ik daar ineens een licht streepje verschijnen!
Nog niet waar te nemen met de camera, dus over 2 dagen weer eens testen met ochtendurine.
Zo blij! Niet verwacht omdat ik op nod nog negatief testte en nu blijkbaar toch zwanger!
Succes aan iedereen op het wachtbankjr! Dat dit nog een mooie maand mag zijn met positieve testen!

Hey iedereen 
Ik ben nieuw op dit forum. Wij hebben besloten in januari dit jaar voor ons derde kindje te gaan. Het was meteen raak. Maar bleek helaas een miskraam van een leeg vruchtzakje. Waarvoor ik in maart curretage heb gedaan. Ondertussen heb ik dmv ovulatietesten mijn cyclus al in beeld kunnen brengen en loopt deze vrij regelmatig. Voor mij is dit de derde ronde sinds mijn curretage. NOD is 28juni. Helaas vrees ik dat het ook deze maand niks zal worden. Heb niet direct symptomen of klachten dat kunnen wijzen op een zwangerschap. Buiten dat ik verkouden ben en precies toch een beetje pijnlijke borsten. Maar die pijnlijke borsten had ik de vorige maand ook dus is geen garantie. Nog enkele dagen in spanning afwachten.

Groetjes nooms 

Net het niet kunnen laten om te testen maar helaas negatief dus vermoed dat mijn gevoel klopt dat het niks zal worden. Het is nog vroeg dus nog kleine hoop dat het nog kan keren. 

Groetjes nooms

Terug
Bovenaan