NOD Maart 2019

He get Mientje,
ik ik vrees het ook :( balen.

Hier wordt ik inmiddels niet goed.
Tegen beter weten in had ik stapeltje early action testen gehaald. Iedere ochtend doe ik er één, maar steeds negatief. Toch gek want de test van woendag was toch echt positief. En ik weet diep van binnen dat ik geduld moet hebben met testen, maar ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben.

Borsten zijn nu heel iets gevoelig en de koffie smaakt mij niet. Menstruatie blijft uit, vandaag precies 14 dpo. Ook beetje misselijk maar mogelijk is dat van de zenuwen haha.
Phoe, niet leuk dit. En dan zie ik op internet allemaal filmpjes voorbij komen op internet van blje vrouwen met positieve test vanaf 9 dpo 
Nou ja, ach ja. Het is maar even zo.

Liefs

cherryberry Ik zit op 12 dpo vandaag. 
Het heeft vandaag noet doorgezt maar wel nog een tikje lichtroze bij het afvegen en krampen maaf weet niet of die de menstruatie aankondigen of nog van de buikgriep zijn. Gewoon afwachten dus. 
Ik had me voorgenomen niet te testen maar aangezien ik al testen had gehaald kon ik er dus niet afblijven. Maar negatief zoals verwacht.
Ik ga er nu geen meer halen tot ik echt overtijd ben! Zonde van het geld!
bluppie er zijn ook heel veel vrouwen die pas na de nod positief testen en waar de early testen niet werken. dus zolang de menstruatie uitblijft... misschien dinsdag nog eens testen?
Liefs

bluppie er zijn ook heel veel vrouwen die pas na de nod positief testen en waar de early testen niet werken. dus zolang de menstruatie uitblijft… misschien dinsdag nog eens testen?

thanks, woensdag op zijn vroegst denk ik.

x

@bluppie hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en een positieve test in handen!!
@mientje, ik vrees het ook voor je.. jammer!:(
Verder nog dames die nog aan het wachten zijn??
Ik kan het niet geloven maar vanochtend een positieve test in handen! Ik ben zwanger! Wouw, dat gevoel is echt bizar.. Toch ergens had ik het vermoeden maar wilde niet teveel hopen.. 
Succes dames!

Gefeliciteeerd anomi!!!!
Hier heel licht bloedverlies bij het afvegen alleen dus nu maar afwachten tot het doorzet en op naar de volgende ronde!!! 

Ja ik wacht ook nog! Vandaag of morgen is mijn nod. Beetje van alles en nog wat voelen, heel spannend dus! Het zegt alleen allemaal niks. Ik had nog 1 zwangerschapstest liggen, maar die heb ik donderdag al gebruikt! En was negatief :( dus nu wacht ik gewoon maar af. Ik haal er pas een als het woensdag is en er nog niks te zien is.

Terug
Bovenaan