NOD maart 2020

Mijn NOD verschuift naar 9 maart, net een positieve ovulatietest gehad! Lange cyclus wel, zal uiteindelijk ongeveer 37 dagen zijn.

Jeej wat goed chacha!! Gelukkig is hij alsnog gekomen en bleef je door testen!
En dan de wachtweken in ? de dagen lijken echt wel langzamer te gaan in die twee weken zo stom haha. Ik heb heel veel hoop maar ben bang dat het dan zo gaat tegenvallen.. 

Ja idd! Op de laatste dag dat ik wilde testen ?. Gelukkig nog even gedaan dan! Haha klopt, die 2 weken zijn verschrikkelijk. We maken het in elk geval deze avond nog gezellig en morgen misschien ook. Dan zal er wel genoeg klaarzitten ?

Ik krijg het niet meer helemaal mee maar ik hooooop dat we veel positieve testen hebben!
2/3maart in m’n NOD, op de een of andere manier ben ik er deze maand niet mee bezig, ga er ook al vanuit dat het toch weer niet zo zal zijn. Heb ook niks van symptomen ofzo (zou ook erg vroeg zijn) maar de twee rondes hiervoor was ik ervan overtuigd dat het gelukt was.

@zwaantje 
Temperatuur je al wel? De huisarts die zal daarna vragen namelijk.. 
Ik hoop dat het niet zover komt dat je naar de huisarts moet hoor! Dat zou een drempel zijn om ff overheen te moeten! Maar uiteindelijk zijn ze er wel om je te helpen.. 
Ik heb gister (zondag) een flinke temperatuurdip gehad 7 dpo hopelijk brengt dat goed nieuws met zich mee! 
Verder heb ik afentoe een weeig gevoel maar dat heb ik wel vaker gehad dus trek daar geen conclusies meer uit!
Met mijn dochter had ik ook nergens last van en op een dag keek ik in dr spiegel en zag ik allemaal aders zichtbaar op mijn borsten.. dussss we gaan het zien 
Groetjes! En succes iedereen met wachten 

mijn huisarts vroeg niet of ik temperatuur bijhield hoor, dat is niet per se een vereiste volgens mij.
Zelfs de fertiliteitsarts heeft het er bij mij niet over gehad.

@Cardiozuster
Oh oke ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar 2 vriendinnen van mij moesten terug komen nadat ze 3 maanden achtereen hun temperatuur hadden bijgehouden.. 

Terug
Bovenaan