NOD maart 2020

Mcnb, ik heb zelf ook nooit temperatuur moeten bijhouden, maar ik had dan ook geen cyclus. Mijn gynaecoloog heeft een echo gedaan en bloedname omdat er vermoeden was van pcos. Ik denk dat het dan ook wat afhankelijk is van de klachten die je hebt en omstandigheden (leeftijd enz)? En ik denk ook wel een verschil in België en Nederland!
De cb heeft het bevestigd deze ochtend, eindelijk een vaste smiley! We zijn er lekker van aan het genieten ;) 

@ChaCha Oke ja misschien zit daar inderdaad wel verschil in en inderdaad wat je zegt met onregelmatigheid enz. 
Oh heel erg fijn hoelang ben je al bezig? 
Heb je nog steeds last van pcos of krijg je medicatie?
Hopen dat het raak is en je over 2 weken een positieve test hebt!

Ja we zijn best al wel lang bezig! In totaal een 2,5 jaar, waarvan 1 jaar met diagnose pcos (sinds januari 2019). Ik ben al wel 2x zwanger geraakt (dus eens er een eisprong is, lukt het ons redelijk vlot om zwanger te geraken), maar deze zwangerschappen heb ik moeten afbreken. Nu is het eigenlijk officieel de eerste ronde dat we terug proberen, omdat we na de curretages even moesten afwachten en ook de resultaten van alle genetische onderzoeken even moesten bespreken. Maar alles is oké nu en met een hoge dosis foliumzuur zakt ons risico op herhaling enorm, dus we proberen zo positief mogelijk naar de toekomst te kijken! En wonder boven wonder heb ik nu dus 3 spontane cyclussen na elkaar, dus misschien wel zwanger zonder clomid deze keer. Ik ga een spannende 2 weken tegemoet :')

@ChaCha   Oh wat vervelend zeg maar dit geeft natuurlijk wel super veel hoop dat je eisprong nu zelf komt! Heel fijn! En wat k*t dat je 2x je zwangerschap heb moeten afbreken! Vreselijk Ga voor je duimen ?  

Hoe gaat het met de rest?

@chacha dat wist ik nog niet dat je twee zwangerschappen heb moeten laten afbreken wat vreselijk zeg! Hopelijk nu over twee weken een mooie positieve test!
Ik nog 9 dagen tot nod, de tijd gaat zo langzaam pfft. Merk nog niks. Normaal altijd snel misselijkheids klachten voor nod, hopelijk blijft 't nu weg of gaat het iets positiefs betekenen! 

Jeetje wat heftig chacha! Hopelijk snel een positieve test voor jullie !

ik had vanochtend een knipperende smiley, dus hopelijk vanavond gezellig maken. Als ik dan donderdag een vaste smiley heb wordt denk ik 13 maart NOD.

Terug
Bovenaan