NOD maart 2020

Ha dames, 
Ik meld me hier ook aan. Zie al een paar bekende namen van het februari forum, helaas meiden. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Vorige 2 rondes geen ovutesten gebruikt. Gisteren toch maar een doosje gehaald. Ik ga even kijken of ik vandaag start of morgen. Fijn om te weten wat het beste moment is, maar ook gewoon fijn om te weten wanneer je NOD nu precies is. Had nu 3 dagen wat bruinige afscheiding voor de ongesteldheid echt losbarste, wat heel veel onzekerheid met zich mee bracht. Duimen voor een goede cyclus voor ons allemaal deze maand!

Dankjewel dames! Het was een heftig jaar inderdaad, maar we zijn voorzichtig hoopvol voor de toekomst ?. We wachten in spanning af!
heel veel succes en op veel positieve testen deze ronde!

@Fleurbo weer ongeveer gelijk met de NOD spannend! Ik ga duimen voor je en hopelijk zitten we allebei in november 2020 forum! Ik zag je ook in een ander topic over dat je het zo moeilijk vond anderen zwanger te zien toch? Ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik weet niet hoe het is om voor de 1e keer zo te moeten wachten.. Ik vind het nu bij mij ook wel lang duren dus ben ook niet zo geduldig... Maar ik snap wel een beetje de irritatie... Mijn schoonmoeder en schoonoma waren ook in een keer iedere keer zwanger... En het is wel frustrerend omdat ze het bij mij ook verwachten nu... 
@Chacha jeetje wat heftig! Waarom moest je de zwangerschappen afbreken als ik vragen mag? Sorry als je het al tig keer heb gezegd.. Anders hoef je niet te zeggen. Ik ga voor je hopen op sneleeen positieve test en een gezonde zwangerschap!
Ik heb mijn eisprong wss 4 maart... Dus van het weekend en daarna maar even gezellig maken en dan weer wachten... Volgende maand in maart naar de dokter als ik 14 maart ongesteld word.. Ivm te korte luteale fase

hetmeisje, mag je zeker vragen hoor! Ons eerste kindje had trisomie 18 in combinatie met open schedeltje. Ons tweede had enkel een open schedeltje. Ze zijn dan bij ons genetische testen gaan doen, omdat dit wel heel toevallig zou zijn. Ze hebben dan ontdekt dat we drager zijn van het mthfr-gen en dus meer kans hebben op neurale buisdefecten. Met hoge dosis foliumzuur is dit gemakkelijk te counteren, dus we zijn wel opgelucht dat we weten wat er scheelt en dat we er iets aan kunnen doen. Het zal sowieso spannend zijn, maar een kindje is zo gewenst! 

nog even een ander vraagje, ik had zondagavond m'n piek op de ovulatietest, we hebben het zaterdag X zondag gezellig gemaakt, zou dit genoeg zijn?

@ChaCha
Heftig hoor, ik durfde het bijna niet te vragen! Wat zal dat een verdrietige periode voor jullie zijn geweest!
Ik denk dat het wel genoeg is en anders voor de zekerheid vanavond nog een keertje?
Ik moet nog 5 dagen tot mijn nod! Vanochtend een testje gedaan negatief.. ik kon mezelf niet inhouden bij mijn dochter teste ik 4 dagen voor nod positief,dus ik dacht ik probeer het gewoon, helaas! ik had vanmorgen krampen als in menstruatieachtige krampen.. dus de moed zakt me alweer in de schoenen! Maar we wachten af als ik 1 maart ongesteld word kan ik in dit topic blijven want dan is mijn volgende nod eind maart. 
Als het deze keer niet raak is dan denkik dat mijn partner en ik het maar structureel om de dag moeten gaan doen vanaf dat mijn menstruatie voorbij is. 
Raar hoe een vrouwen lichaam kan werken bij mijn dochter was ik binnen 1 maand zwanger, en ik heb voor haar ook een miskraam gehad waarbij ik in 1x zwanger ben geraakt. En nu zijn we inmiddels alweer een half jaar verder. 
En nu achteraf realiseer ik me hoeveel geluk wij hebben gehad en het heeft mij ook wel een beetje verwend gemaakt want ik dacht natuurlijk dat het weer zo snel zou gaan. 
Het heeft mij wel weer even met beide benen op de grond doen zetten!
Succes allemaal die nog een positieve ovulatietest te gaan hebben! En de dames op het wachtbankje ik hoor wel van jullie! X

Mcnb, ja klopt inderdaad. We laten 2019 maar al te graag achter ons! Ik ben echt zo onzeker nu ?. Toen ik clomid moest nemen was ik zo zeker van m'n stuk en dan nu weet ik niet waar kruipen van onzekerheid. Ik hoop dat ik het snel wat kan loslaten, geeft toch wat stress met zich mee! En dat de 2 weken ook maar snel voorbij gaan ?.
ik had ook telkens menstruatiepijn toen ik zwanger bleek te zijn. Dit in combinatie met pijnlijke borsten (vooral aan de zijkant). Wie weet? Heb je zicht op je cyclus wanneer je eisprong ongeveer is? 

@chacha  Ja ooh ik snap het heel goed! Gelukkig staat er nu niets meer in de weg!
Ja heb ik, zondag de 16e mijn eisprong gehad en ook die dag een positieve ovulatie test voor het eerst.. Raar he snapte er niets van.. maar mijn temp steeg vanaf maandag en bleef stijgen met de dag. en hij stijgt pas als je,je eisprong hebt gehad.  Dus ik denk een extreem korte lh piek want die zondag de 16e was de test zo fel dat de teststreep gewoon bijna zwart was.
  Ik had gister wel wat steken in mijn beide borsten en er kwam zelfs melk/doorzichtig vocht uit mijn beide tepels. Maargoed dit heb ik ook wel eens gehad en toen werd ik alsnog ongesteld een paar dagen later.
  Dus echt afwachten   

Hee mncb hier net zo hoor voor mn zoontje mk 1e x raak en mn zoontje ook...
En nu alweer de 6e ronde in ...grrr.... Niks aan en mn cyclus is al 6 maand over hoop maar heb gelukkig na aandringen verwijzing naar. De gyn. Gekregen daar mag ik 23 maart heen

Terug
Bovenaan