NOD maart 2020

Idk
Oh echt ben je onregelmatig ongesteld ?
Verstandig dat je langs de arts bent geweest, je voelt tenslotte je eigen lijf het beste aan!
ik zit met mijn hoofd ook al in het ziekenhuis.. heel frustrerend terwijl het nog niet eens nodig is!
Hoe oud ben je als ik vragen mag en hoe oud is je zoontje?

Mn cyclus word sinds we het proberen ineens steeds langer afgelopen ronde al  39 dagen...
En kon met ovu testen geen eispromg vinden, temp ging wel op dag 30 iets omhoog maar dan zou ik een enorm korte luteale fase hebben van 8/9 dagen...
En ook veranderde menustruatie echt krampen en stolsels... Beetje raar dus!
Ik ben 30 en mn zoontje word in maart 2.
En jij?

Ik geef  alle hoop weer even op.
Nooit duidelijk een eisprong kunnen vinden uitgaand van mijn langste cyclus donderdag eens getest. Positieve test. (Kruidvat)
's avonds bij de dokter opnieuw positieve test.(ander merk)
Uitslag bloedonderzoek negatief.
Zondag weer een positieve test(kruidvat)
Vandaag getest met action early negatief.
Sinds vrijdag 3 dagen knallers van ovulatietesten gehad. 
Als ik nu van deze moet uitgaan. Is mijn NOD pas rond 8maart.  1ste cyclusdag was 23januari dus weer heel wat geduld moeten hebben na de bbz ??

Jeetje liefje wat irritant allemaal! Gek dat de ene test wel positief is en de ander niet en knal ovulatietesten.. Ik had vorige maand iets soort gelijks had blijkbaar weer een hele vroege miskraam maar wel gewoon weer een eisprong ook heel verwarrend. Wanneer was je laatste menstruatie?
Mijn nod volgende week woensdag.. Ik zou nog niks moeten merken.. Maar voel me vandaag wel anders als anders haha. Of m'n lijf houdt me weer voor de gek.. Nog een lange week te gaan ?

@Chacha jeetje wat heftig zeg allemaal! Wel fijn dat je nu dan met meer foliumzuur dus het kan voorkomen. Maar dat is echt niet niks. Ik ga voor je duimen echt een positieve test en zwangerschap hebt dat zou zo fijn zijn! 
@@liefje jeetje wat vervelend zeg! Kan wel hoor zo'n korte luteale fase heb ik ook van 8 a 9 dagen.. Maar ik hoop het niet voor je idd! Wel heel vervelend al die knaltesten en dan bloedonderzoek negatief! Ik hoop dat je alsnog zwanger bent
@mcnb en idk hey wij zitten ongeveer in dezelfde situatie ik ben bij mijn zoontje in 1x zwanger geraakt nu al 6 maanden bezig en 3 a 4 maanden dat de ongesteldheid weer terug is zoontje wordt in januari 2 jaar en ik ben 27 jaar. Stom he dat je dan een beetje naïef bent datt je dan denkt van oh ik raak zo weer in 1x zwanger en dan lukt het toch niet... En elke maand is weer een groter leeftijdsverschil... Heel vervelend maar goed we hebben al een kindje iig. En het hoeft ook niet te betekenen met een klein leeftijdsverschil dat de kinderen dan goed met elkaar overweg kunnen... Ik hoop het voor ons allemaal op snel een zwangerschap weer. Ik mis het ook een beetje zo in mijn buik. 

Nou idd het meisje, wij waren zelfs pas begonnen toen we dachten oke als we nu direct zwanger zijn dan zijn we er klaar voor terwijl we al eerder de wens hadden maar ja als t dan direct raak was... Net iets te snel
Nu denk je hadden we maar.... 
Heel oenig en idd het leeftijdsverschil toch onze wens niet ak teveel er tussen maar goed duimen maar!

@hetmeisje
Ja stom is dat dan he, nu ben ik wel tot de conclusie dat het dus niet zo vanzelfsprekend is. 

ik had die wens voor een 2e eigenlijk heel snel al, maar mijn vriend zag het niet zo zitten (ik denk ook dat hij dacht die is zo weer zwanger) en uiteindelijk besloten er voor te gaan toen ze 1 1/2 jaar oud was. En tot op heden geen zwangerschap.
Ik had er het liefste zo tussen de 2 en 2 half jaar tussen willen hebben maar dat idee moet ik nu gewoon los laten want dat gaat hem niet meer worden.
Ik hoop dat het snel raak is hoor ons Allemaal!

Terug
Bovenaan