NOD maart 2020

Hee Dames,
Ik had me hier al eerder gemeld maar ben even afwezig geweest. 
Wij hebben afgelopen week een sperma thuistest gedaan en deze was helaas negatief. Vandaag mogen we in het ziekenhuis sperma inleveren en dan duurt het twee weken voor de uitslag. Ik had deze ronde ook mijn eerste accupuntuur dus was vol hoop maar die is eerlijk gezegd allemaal weg nu. Vindt het zo spannend wat er uit de test gaat komen en wat dat gaat betekenen. Ben het meeste bang voor een hele slechte uitslag met bijna geen zaadcellen. Mijn vriend heeft al in zijn hoofd dat het op natuurlijke wijze niet zal lukken. Pff wat een rollercoaster. Aankomend weekend is mijn eisprong( tussen vrijdag en dinsdag) . Normaal zouden we nu alvast om de dag doen maar dit kan niet vanwege de test. Ook nog zaterdag op zondag een 36 uur dienst dus het is alles behalve ideaal. Ik denk dat we maar voor zaterdag ochtend en maandagochtend gaan en dan hopen dat ie niet eerder komt. Sorry echt een lang verhaal maar mijn hoofd kan even alleen nog maar hier aan denken. 
Voor alle dames die op hun NOD wachten?

heey dames 

ook ik ben even afwezig geweest de afgelopen tijd
wel mee gelezen 
maar wij gaan t momenteel rustig aan doen en niet meer zo focusen om t zwanger worden
en doen alleen nog maar wanneer we echt plezier willen hebben 
momenteel loopt t allemaal niet zo goed en weet mn vriend niet of die wel klaar voor is om nog een keer vader te worden 
voor mij een grote teleurstelling aangezien mn vriend al 2 kinderen heb en ik graag ook nog een kleintje wil wat echt van me zelf is 
zit momenteel in een achtbaan en weet niet zogoed wat ik er mee aan moet 
mn vriend wil dat ik weer de pil ga slikken en ik wil dat niet maar goed praten lukt ook niet met hem hij blijft bij zn standpunt 
sorry voor t lange verhaal maar ik moest even me ei kwijt
ik lees wel mee maar zelf ben ik minder actief
voor alle dames die wachten op hun nod succes en hoop voor iedereen dat zn een mooie maand tegemoet gaan 

@nalaaa
Ik heb wel eens gelezen dat zo'n thuistest alleen de massa meet en niet de beweeglijkheid van de spermacellen..
Dus wacht eerst rustig het ziekenhuis af. Hoop dat het achteraf mee valt! Ik duim voor je
@sillasv
wat vervelend zeg, waarom wil hij dat je weer aan de pil gaat? Dit zal best een druk op jullie relatie zetten denkik.. probeer te blijven communiceren op een goede manier!
Pff wat een vervelende verhalen allemaal, hoop voor jullie al het goeds!

@Mcnb
hij heeft al 2 kids t zijn echt lieverds hoor 
maar hij wil geen 3de meer aangezien die het dan te druk gaat vinden en hij weet zelf niet of die dat aan kan   , ja dit geeft een hele druk op de relatie want ik wil graag nog een kleintje ik probeer te praten maar t enigste wat er uitkomt je heb er al 2 
t is meschien heel bot om te zeggen maar t zijn niet mn kinderen uit vlees en bloed en met de jongste loop t ook niet helemaal goed tussen ons ze is me enorm aan t uitdagen en krijg t gevoel dat ik momenteel niks goed doe 
we waren t al een jaar aan t proberen dus snap niet echt de hele omslag van alles naar niks wat me enorm pijn doet 
sorry maar soms voelt t enorm fijn om me hart te luchten 

[quote quote=10296320]aarom wil hij dat je weer aan de pil gaat? Dit zal best een druk op jullie relatie zetten denkik.. probeer te blijven communiceren op een goede manier![/quote]
Jeetje wat vervelend. Maar jullie waren eerst wel bezig voor een kindje van samen, als ik het goed begrijp? Is er iets gebeurd dan waardoor hij er nu anders over denkt? Wat onwijs kut voor je. :(

carly 
ja klopt we waren al een jaar bezig 
ik zelf heb geen idee waarom die ineenkeer zo zn besluit heb gemaakt alles ging goed dus dit kwam voor mij geheel onverwachts vandaar ook dit t als een enorme klap aankomt 

[quote quote=10296367]carly ja klopt we waren al een jaar bezig ik zelf heb geen idee waarom die ineenkeer zo zn besluit heb gemaakt alles ging goed dus dit kwam voor mij geheel onverwachts vandaar ook dit t als een enorme klap aankomt[/quote]
Oh wauw een jaar ook echt al... :( Hopelijk kun je er gauw een goed gesprek over hebben met hem. Lastige situatie zeg. Sterkte!

ik hoop op een goed gesprek maar denk dat dat er nog lang niet in zit als die iets zeg blijft die er ook bij helaas waardoor dit een enorme druk zet op onze relatie 
ik hoop dat t goed komt maar momenteel zit mn moed ergens in mn schoenen 

Terug
Bovenaan