NOD maart 2020

wat heftig sillasv!! :( wat gek ook dat hij ineens er anders over denkt.
Ik denk dat je goed moet aangeven hoe jij het voelt m.b.t. de wens van een eigen kind willen. Dat moet hij ook begrijpen toch?

@sillasv Awh wat naar zeg voor je! Een digitale knuffel van mij! Kan je er een beetje over praten met vrienden en/of familie? Ik hoop dat hij toch inziet dat het voor jou erg fijn zal zijn een kleintje van jezelf en ook is het voor het gezin wellicht wel goed om jullie meer bij elkaar te brengen zijn kinderen zijn dan niet meer zijn kinderen maar ook broer/zus van jouw kind wat goed is voor heel het gezin. De kids gaan jou dan wellicht ook weer anders zien. Ik weet wel dat ik ook wel anders word gezien nu bij mijn schoonfamilie nu ik hen een kleinkind heb gegeven. Dan wordt je toch hechter want je bent geen aanhang maar moeder van een familielid en jij zal de kinderen van je vriend denk ik ook anders gaan zien. 
Ik hoop heel erg dat je eruit komt met je vriend! Al herken ik dat dominante wel van mijn man ook.. Ik hoop dat je alsnog misschien wel snel zwanger bent! Een jaar is niet niks. Wat heftig dat hij zich dan nu bedenkt! Ik hoop dat je er ook met anderen over kan praten!
@Nalaa awh ik ben heel benieuwd maar het hoeft idd nog niet slecht te zijn en anders zijn er echt goede methodes tegenwoordig om een kindje te krijgen. Niet gelijk van het ergste uitgaan. Ik hoop dat je kan genieten komend weekend al snap ik dat dat moeilijk is. 

Sillasv: ohh wat erg!! Pijnlijk ook een beetje omdat jullie nu toch al een jaar bezig zijn en plots wil hij het niet meer. Ik hoop dat jullie eruit komen. 

Nalaa: heb je die test voor mannen gedaan omdat ik erover had verteld? Was er niets tweede streepje te zien? Hopelijk meer duidelijkheid in het ziekenhuis...
Hier ook wat stiller op het forum, niet heel veel zin om iets te posten eerlijk gezegd , gewoon afwachten ? ben heel kalm deze week. Misschien omdat ik de laatste twee weken veel bezoek heb gehad van vriendinnen met hun kindje en het ging over niets anders dan baby's en moederschap. Het was even genoeg geweest, er zijn nog andere dingen in het leven he ?

@ silvass oh wat vervelend, geloof dat dat heel machteloos voelt. Hopelijk kun je als het even wat ruimte heeft gekregen er wel weer over praten. Goed dat je hier je verhaal post en dat het je helpt. 
@mcnb en het meisje ja klopt alleen de hoeveelheid zaadcellen. Er zijn idd veel mogelijkheden dus ik probeer daar aan te denken. Al mag dat denk ik wel pas na een jaar. We hebben de test naar volgende week uitgesteld zodat we nu kunnen focussen en genieten van mijn vruchtbare periode en daarna doen we de test. Dus nog een klein maandje wachten op de uitslag. Geduld is wel een eigenschap die je aanleert in dit proces! 
@fleurtje nou toevallig had mijn vriend er ook over gehoord en hij wilde het zelf graag. Meer als een soort van extra bevestiging waardoor ik minder angstig zou zijn dat het niet zou lukken. Er was helemaal geen tweede streepje te zien. 

@nalaaa
Ja ze zeggen wel dat ze pas na een jaar er wat mee doen, maar als je gewoon belt en uitlegt Wat er aan de hand is mag je misschien wel eerder terecht. Misschien helpen ze jullie dan wel verder. Want anders kun je wel blijven proberen tot je een ons weegt...... anyway ik hoop natuurlijk dat het deze maand gewoon raak is voor je ?

Nalaaa hopelijk is de test bij de dokter gewoon goed! Snap dat je even wacht tot na de vruchtbare periode, hopelijk is de uitslag niet eens meer nodig om af te wachten en ben je gewoon zwanger straks :)
en als de test niet goed uitpakt kan ik me bijna niet voorstellen dat ze wachten met jullie helpen. Weet niet hoe het werkt, maar dat zou ik wel gek vinden.
ik heb derde dag op rij een knipperende smiley. Had eigenlijk vandaag een vaste verwacht, maar helaas. Morgen nog maar even afwachten 

Terug
Bovenaan