NOD maart 2020

Als het sperma niet goed genoeg is om zo zwanger te worden dan hoef je geen jaar te wachten gelukkig.

Een vriendin van mij haar vriend had zwaar verminderde kwaliteit. Ze hebben toen embryo's gemaakt en wonder boven wonder was zij na de eerste terug plaatsing zwanger.
Dit is allemaal in een periode van 3/4 maanden geweest. Als het sperma wel goede kwaliteit heeft dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik hoop voor jullie dat de test niet goed was en het wel natuurlijk lukt. Mocht dat niet zo zijn dan zijn er, wat iedereen zegt gelukkig genoeg andere mogelijkheden tegenwoordig :)

Normaal word ik op dag 26 altijd meteen ongesteld maar nu echt maar een beetje. Misschien breekt het vandaag toch echt door.
Ben ook weer helemaal niet lekker. Dat het maar eens mooi weer wordt, ben het beu die regen!!

Silvass, wat gek dat hij na een jaar proberen ineens niet meer wilt? Ik hoop dat jullie er uit geraken!
FleurBo, ik had 7 dagen een knipperende smiley voor hij vast werd. Het kan dus even duren ;). Ik deed die van cb in combinatie met die van de action, zodat ik 's avonds ook even kon testen, ik wilde het zeker niet missen. Die van de action waren als eerste positief.
Nalaaa, ik denk dat ze je wel al verder helpen als de test niet goed blijkt te zijn. Het heeft geen zin om je verder te laten aanmodderen als ze weten dat de kans toch klein is. Ik hoop natuurlijk op een goed resultaat voor jullie!
Ik zit nu in de helft van de eerste wachtweek, man wat maak ik mezelf gek :'). ik heb al pijnlijke borsten, misselijk, licht in m'n hoofd. En ik weet dat dit nog helemaal niet kan hé! Dat we maar snel 2 weken verder zijn :').

Jaa, 4 dagen voor NOD een positieve test! Nog een licht streepje dus spannend of deze gaat oplopen. Voor nu even in een happy bubbel ?

[quote quote=10296602]Jaa, 4 dagen voor NOD een positieve test! Nog een licht streepje dus spannend of deze gaat oplopen. Voor nu even in een happy bubbel ?[/quote]
Leuk! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. ?

Goedemorgen dames 
Ik mag mij hier ook melden. Vandaag ongesteld geworden
De 4e Ronde gaan we in voor 2e kindje.
Liefs 

Terug
Bovenaan