NOD maart 2020

Wat een ontwikkelingen allemaal weer! Gefeliciteerd voor degene met een positieve test en sterkte voor degene die weer door gaan naar de volgende ronde! We houden de moed er maar in!
Ik vanmorgen bij de huisarts geweest, we doen deze maand een cyclus monitoring en ook hormonen prikken. Als hier niks geks uitkomt dan doorverwijzing voor ivf had ze het over.. Dus het was wel een goed gesprek en gelijk actie ondernomen! Zit nu op dag 10 nog geen eitje te zien moet nu dinsdag weer terug komen voor een echo. Erg fijn dat mijn huisarts lang als fertiliteitsarts heeft gewerkt dus alles kan hier op de praktijk! Ik hoop maar dat het niet zover hoeft te komen voor ivf maar anders is het maar zo en gaan we daar met goede moed in! 

Ah jammer silasv en louu!! Zoals iedereen al zegt: even heel lief zijn voor jezelf!
silasv is je vriend al een beetje bijgedraaid? 
ik heb vanochtend niet getest (whoehoe trots op mezelf). Nu alleen het moeilijkste: vanavond ook niet testen. Hoop dat ik het volhoud. Die drang is zo groot, maar weet ook dat die testen steeds in teleurstelling eindigen :( 
vanochtend wel misselijk, maar dat ben ik altijd voor NOD. Heb ook geen temperatuurdip gehad (heb gehoord dat je die krijgt bij innesteling). Weten jullie hoe veel dagen voor NOD je temperatuur gemiddeld daalt als je ongesteld wordt?

Hey @FleurBo, knap van je. Ik zou dat heel moeilijk vinden! Mijn temp daalt altijd een dag voor de ongesteldheid, heel soms pas op de dag van de NOD zelf. Weet niet of je daar iets aan hebt. x

Fijn dat de huisarts ook een fertiliteitsarts is @SuusX. Gewoon fijn om met iemand te praten die er verstand van heeft. Ik duim voor je dinsdag!
Super balen @silasv en @louu. Samen op naar de volgende ronde ?! Ik zie jullie in het april forum.
Knap van je @FleurBo. Doe het in ieder geval niet vanavond en probeer het met ochtendurine te doen (en dan ben je weer een dagje verder). Ik temperatuur verder niet, dus sorry kan ik je niet verder mee helpen.
Ik heb ovulatietesten besteld en wil deze ronde toch maar proberen met ovulatietesten. Ik heb zo’n onregelmatige cyclus en ben echt een controlefreak, dus hopelijk zo een klein beetje houvast. Ik ben overigens nu zo ontzettend ongesteld dat ik vanmiddag van werk naar huis moest gaan om een nieuwe broek aan te doen, verschrikkelijk. Die 2,5 week overtijd laat nu wel z'n sporen achter haha. 
Voor iedereen die nog wacht. Succes!

Ik heb de huisarts gebeld en ik mag bloed laten prikken. Een historie van onregelmatig ongesteld zijn en in het verleden bij een ander onderzoek al eens een afwijkende schildklierwaarde laten zien. Dat in combinatie met dag 48 maakte dat er iig een beetje iets nagekeken gaat worden. 
Verder vandaag wel lage rugpijn. Maar nog geen ongesteldheid te zien. 

Hee Dames,
Even afwezig geweest, zal zo bijlezen maar drop eerst even mijn verhaal? 
Maandag bij de accupunturist geweest die dacht dat ik zwanger was. Vandaag is mijn NOD dus ik heb getest, helaas helemaal wit. Ik heb alleen ook nog helemaal geen ongesteldheid klachten die ik normaal 3 a 4 dagen van te voren heb. Alleen vanochtend was mijn temperatuur 0.3 gedaald maar het was ook vroeger dan normaal. Ik had me al zo ingesteld op zwanger zijn maar nu weet ik het even niet meer. Wanneer zouden jullie weer testen? 

@Nalaaa nou dit is zo herkenbaar. Vandaag is ook mijn NOD (dag 29 of dag 1) en heb de normale klachten voorafgaand aan ongesteldheid ook niet, wel juist zeurende krampen op achtergrond en zere borsten waar ik normaal pas kramp krijg op dag van ongesteldheid. Verder is ook mijn temp 0,25 gedaald. Terwijl hij al sinds de dip op dag 24 netjes steeg. Maar ik heb dan ook nauwelijks een oog dicht gedaan en om kwart voor 6 gemeten..  Dus heb net als jij geen idee, maar ga er maar vanuit dat de daling menstruatie betekent, want zo gaat het eigenlijk altijd bij mijn cyclus. Toch blijf ik duimen voor ons! PS: om je vraag te beantwoorden, ik zou twee dagen wachten, dus vrijdag weer testen. 

Echt vervelend die onzekerheid nalaaa en ellievb! En kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is als je je instelt op zwanger, vooral als iemand anders het zegt.. hopelijk blijft de ongesteldheid voor jullie beide uit en worden de testen nog positief!

Terug
Bovenaan