NOD maart 2020

Vervelend Nalaaa, zeker als je nog meer hoop hebt dan anders door een accupunturist. :(
Hier wederom een negatieve test vanmorgen (morgen NOD). Wel ook zere borsten nog steeds, die ik normaal volgens mij niet heb voor mijn menstruatie. Of het is me nooit opgevallen. Maar goed, voor de zekerheid maar vast tampons mee naar werk genomen.
Succes dames deze dagen! X

@Nalaaa oooh balen maar het kan dan nog steeds sommige testen laat positief!
@Ellievb oeh wat spannend zeg! Die krampen had ik ook bij mijn zoontje voor de menstruatie
@Carly ah balen maar kan ook nog steeds toch!? En die zere borsten had ik ook nooit voor mijn menstruatie en de vorige keer ook ineens last van gespannen borsten... Dus toen dacht ik echt dat het raak was.. Bleek toch mijn menstruatie

Ik denk dat het bij mij niet is gelukt... Gewoon een gevoel... Ik heb nu lage rugpijn wat ik ook wel heb als menstruatie komt en helemaal geen afscheiding wat ook vaak bij mijn menstruatie is en als je zwanger bent heb je dat geloof ik wel... Dus ik ben nog niet heel erg verdrietig maar dat komt morgen wel met NOD.. Het is me wel gelukt helemaal niet te testen... Dat wil ik echt morgenochtend doen en dan is het niet een heel erge teleurstelling als ik ongesteld word morgen... 

Ik heb vanmorgen ook getest helaas negatief. Inmiddels al op dag 46 en nog steeds geen rode duivel..... wij zijn nu 6.5 maand bezig en mijn cyslus is zo lang en onregelmatig. 31,50,42,36 en nu weer lang. Ik heb jaren de pil geslikt. Is jullie cyclus ook zo lang en onregelmatig na het stoppen van de pil en hoelang duurde het voordat deze weer normaal was? 

@hetmeisje - wie weet! Nog geen nieuws hier. Ik probeer vandaag afleiding te zoeken. Dank je iig! X
Een vraagje voor iedereen die meeleest: ik merk dat ik sinds we hiermee bezig zijn, de laatste 10 dagen van mijn cyclus ongeveer veel minder productief ben dan de rest vd maand. Ik denk omdat ik te veel focus op wat er zich mogelijk in mijn lijf afspeelt. Herkent iemand dit? Ik probeer er echt niet te veel mee bezig te zijn, maar dit is lastig. Helemaal omdat iedereen om me heen zwanger lijkt te worden haha. Ik heb mijn eigen bedrijf en gewoon moeite om met werk bezig te gaan. 

Succes dames op het wachtbankje.. Ik kom er ook bij zitten haha. 4 dagen geleden ging mn temp omhoog.. Dus ben benieuwd vorige maand werd ik na 8 dagen ongesteld, mn temp is wel ook 5 dagen eerder omhoog gegaan vergeleken met vorige maand...
Spannend maar weer :)

@AlisaAimee mijn cyclus is ook nog steeds heel onregelmatig na het stoppen van de pil (ik heb hem zo'n 10 jaar geslikt) - 36 - 34 - 41 - 47. Ik ga nu komende ronde proberen met ovulatietesten om zo hopelijk mijn ovulatie te vinden (want de app klopt nu natuurlijk helemaal niet). 
@EllieVb ik heb hetzelfde hoor, het is ook gewoon ontzettend spannend allemaal. 
Spannend @IDK, hopelijk is het deze keer raak! 

@AlisaAimee nee ik had een redelijk normale cyclus na de pil dus zou je niet kunnen helpen.. Alleen na de bevalling 11 maanden niet ongesteld en toen 35 dagen
@Ellievb oh zo herkenbaar! Heb vannacht ook bijna niet geslapen...en ben echt totaal niet productief die laatse helft van mijn cyclus. Ik ben alleen maar aan het nadenken erover. Als dan de ongesteldheid komt kan ik daarna iets meer productief zijn weer tot ovulatie en daarna weer alleen maar ermee bezig...
Pfff... Ik ben gewoon al een beetje aan het balen en moet me inhouden niet in huilen uit te barsten en rustig te blijven omdat ik denk dat het weer niet raak is...en nu weet ik dat we niet heel lang bezig zijn maar toch... En zonet gehoord dat een collega zwanger is...pff... Ik vind het even lastig op het moment.. En weet ook dat ik niet moet klagen maar heb gewoon een naar gevoel... En dat kan ik niet onderdrukken stom he? Terwijl ik al zo'n lief kindje heb... Ik probeer het te weg te wuiven.. 

Oh ik kan me dat best voorstellen @hetmeisje. Het is ook een teleurstellend gevoel elke keer dat het niet lukt. En als je dan ziet dat anderen positief nieuws hebben is het lastig dat niet op jezelf te betrekken. Ik voel me momenteel net zo en heb vanochtend maar gewoon al het werk afgemaakt dat er nog lag, ga zo het huishouden helemaal op orde brengen, zodat mocht ik straks ongesteld worden ik gewoon uren op de bank series kan kijken met een reep chocolade (of twee). Beter advies heb ik ook niet. ;) Sterkte meis. 

Terug
Bovenaan