NOD maart 2020

@Ellievb ja snap ik! Gelukkig al je werk toch nog afgekregen ik heb morgen ook geresveerd voor de bank. Ik ben gelukkig vrij die dag dus kan de hele dag janken en Ben & Jerry's eten. Jij ook sterkte! Heb je geen test gedaan dus nog? Ga je dat morgen doen als je niet ongesteld wordt? Ik gun het ze zo en jaloezie is zo'n naar iets maar ik wil ook gewoon graag idd. 

@ EllieVb ik merk nu op vakantie dat ik inderdaad er veel mee bezig ben, omdat het kan. Anders druk ik het echt weg. Ergens vind ik het fijn nu er de ruimte aan te kunnen geven. Het is irritant als je weet dat je werken moet. Dan wordt het meer een opgave. Sterkte!

@ Hetmeisje Je mag toch gewoon er even de balen van hebben? Je wilt het graag en kijkt uit naar een mensje in je buik. Zo begrijpelijk. Het is ook niet iets dat gewoon hij je leven gaat horen dat zwanger proberen te raken. Bovendien verwacht je omgeving dat je gewoon doorgaat met leven. Hopelijk duurt het niet te lang meer en heb je eindelijk een positieve test in handen! 

Wij net de vruchtbare periode door. Het temperaturen vind ik prettig. Zo weet ik wanneer de ovulatie geweest is. Afgelopen maand ging de temp pas op Nod echt omlaag. Dus nu wachten. Succes allemaal. 

@gebruikerjane awh lief dankjewel! ❤️?Ja ik baal dan ook weer dat ik baal en niet gewoon blij kan zijn voor een ander. Dat is zo shit. Ik wil het gewoon ook zo graag en ben er te veel mee bezig en andere zeggen ook tegen mij ja je moet niet zo stressen erover dan wordt je vaak zwanger... Maar ja ga het maar proberen los te laten dat lukt gewoon niet en dan stress je weer omdat je strest en kom je in een vicieuze cirkel terecht... Ik kan alleen maar morgen afwachten... 

Ik heb precies hetzelfde EllieVb. Ik zonder me behoorlijk af van de buitenwereld, totaal niet productief en verlies mezelf in computerspelletjes (en dit forum/google op zoek naar zwangerschapssymptomen haha). Mijn vriend vroeg alweer of ik in mijn bubbel verdwenen was. Mijn standaard strategie als ik ergens over stress of veel mee bezig ben. 

Hier herken ik de 'bubbel' ook wel. Deze keer duurde hij erg lang! De bubbel is nu eindelijk gebarsten want! Op dag 49 is eindelijk mijn ongesteldheid doorgebroken! Een cyclus van 48 dagen dus. De komende ronde toch maar ovulatietesten bij de hand houden. Want het is niet gezegd dat het nu weer zo lang gaat duren :)
Over een dag of 12 zal ik wel weer in de bubbel terecht komen :) 

@NoorSW fijn dat je dit herkent. Soms voelt het echt alsof me aanstel haha!
@hetmeisje B&J ijs, goed idee! Hoe gaat het nu? Ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Wil morgen (en als het me lukt) vrijdag nog even afwachten. Ik heb echt geen idee, maar mijn verstand zegt: morgen zal de ongesteldheid wel doorbreken. Mijn gevoel zegt: alles voelt wel anders dan normaal, misschien is er toch iets gaande. Meestal heeft mijn verstand gelijk ;). En het is ook niet echt jaloezie inderdaad. We willen het zelf gewoon heel graag. Dat is niet gek. En het komt ook wel!
@GebruikerJane oh heerlijk dat je op vakantie bent. Ja dan is het ook heel anders. Ik snap dat je het thuis weg drukt. Als ik morgen ongesteld wordt ga ik dat in de nieuwe ronde ook iets meer proberen. Want het kan echt met je gedachten aan de haal gaan. Fijne vakantie nog!
@Carly Heel heel herkenbaar. Ik doe precies hetzelfde. Ik kijk reisvlogs, of Netflix, of ga beetje internetshoppen. Gamen is ook een goede trouwens (misschien maar even MarioKart aanzetten haha). Mijn man kan er zo goed mee om gaan. Niet normaal, hij zegt gewoon: oh laten we vier dagen na je NOD eens een testje doen. En maakt zich er verder niet druk om haha. Maar hij vindt het wel sneu voor mij dat ik soms wel met de onzekerheid zit. 
@Sylvestertje aah, balen. Veel sterkte en succes in de volgende ronde! x

Balen Sylvestertje! X 
@EllieVb Mariokart klinkt goed. Ik speel me suf aan SimCity haha. :') Vandaag gelukkig hele dag aan het werk geweest, doet ook wonderen. En tja voor mannen is het toch anders blijkt. Die hoeven zich gelukkig niet zo te focussen en onzeker te voelen over wat ze in hun lijf voelen en of het wel of geen zwangerschapssymptoom is. Hah 4 dagen na je NOD testen... Hoe dan?! ;) Dat lukt geen enkele vrouw haha.

Ik heb ook weer getest, maar spierwit :( meeeeh ik had me er al op voorbereid, maar toch is het iedere keer een teleurstelling. Moet nog tot zaterdag wachten voor NOD maar is goed om te weten dat het gaat komen. De hoop dat de test nog positief gaat worden heb ik eigenlijk ook niet echt meer. Zijn van die vroege testen dus als het raak was geweest had hij echt wel iets moeten laten zien. Gekke is dat mijn ovulatietesten de afgelopen dagen vrij donker zijn (niet positief, maar wel echt bijna net zo donker als de controlestreep) . Ik doe gewoon dubbel testen haha ? als ik me niet kan inhouden om een test te doen doe ik eerst een ovulatietest. 

Terug
Bovenaan