@NoorSW fijn dat je dit herkent. Soms voelt het echt alsof me aanstel haha!
@hetmeisje B&J ijs, goed idee! Hoe gaat het nu? Ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Wil morgen (en als het me lukt) vrijdag nog even afwachten. Ik heb echt geen idee, maar mijn verstand zegt: morgen zal de ongesteldheid wel doorbreken. Mijn gevoel zegt: alles voelt wel anders dan normaal, misschien is er toch iets gaande. Meestal heeft mijn verstand gelijk
. En het is ook niet echt jaloezie inderdaad. We willen het zelf gewoon heel graag. Dat is niet gek. En het komt ook wel!
@GebruikerJane oh heerlijk dat je op vakantie bent. Ja dan is het ook heel anders. Ik snap dat je het thuis weg drukt. Als ik morgen ongesteld wordt ga ik dat in de nieuwe ronde ook iets meer proberen. Want het kan echt met je gedachten aan de haal gaan. Fijne vakantie nog!
@Carly Heel heel herkenbaar. Ik doe precies hetzelfde. Ik kijk reisvlogs, of Netflix, of ga beetje internetshoppen. Gamen is ook een goede trouwens (misschien maar even MarioKart aanzetten haha). Mijn man kan er zo goed mee om gaan. Niet normaal, hij zegt gewoon: oh laten we vier dagen na je NOD eens een testje doen. En maakt zich er verder niet druk om haha. Maar hij vindt het wel sneu voor mij dat ik soms wel met de onzekerheid zit.
@Sylvestertje aah, balen. Veel sterkte en succes in de volgende ronde! x