NOD maart 2020

@Fleurbo oeh wel apart dat die ovulatietesten oplopen dan! Misschien toch nog een kansje? En ik snap je wilde ook eigenlijk niet testen vandaag maar doordat die collega net heeft gezegd dat ze zwanger was.. Toch getest met een vroege test en was negatief.. Dacht heel even een lijntje te zien maar denk dat mijn ogen me ook voor de gek houden en ik dingen wil zien gewoon. Heb nog niet met een ovulatietest getest misschien datt ik dat morgenochtend ook doe tenzij de rode duivels dan al gekomen zijn... Testdrang is groot maar ga wel testen in de ochtend nog dan ben ik maar voorbereid en valt de teleurstelling hopelijk iets minder zwaar... 
@Ellievb hier zijn de huilbuien losgekomen. Kan echt alleen nog maar janken van verdriet. Ik wil ook zo graag en je weet gewoon niet of en wanneer het weer gaat komen... Dat is het frustrerende.. Heb al wat ijs op en zit nu in bad... Ga zo even een boek lezen en dan hopen dat ik vroeg kan slapen. Ik heb nu menstruatiepijn en wat meer afscheiding ineens dus ik denk dat mijn menstruatie vannacht of morgenochtend wel er is. Wat een geduld heb je om te wachten met testen.
@Sylvestertje wat balen zeg! Jemig echt shit!
@Carly hoe voel jij je? Morgen ook jouw NOD toch? 

Ok meiden.. ik ga proberen het over een iets andere boeg te gooien.. het is een poging hé.. pin me er niet op vast;) Maar goed.. hier komt ie.. 
We zijn zo druk bezig met wat er niet komt, dat ik wil proberen me voor te stellen als het wel ooit zou gebeuren.. laat ik ervan uitgaan dat het ooit lukt en dat het voor mij ook nog steeds prima zou zijn als er 3 jaar tussen mijn kinderen zit.. dan heb ik nog 6 rondes te gaan (incl deze maand dan).. dus dat geeft wat ruimte.. (mocht het niet gelukt zijn, dan zie ik het dan weer).
En ik ga dus proberen me alleen maar te richten op de goede gevoelens van uitbreiding in ons gezin.. iets om naar uit te kijken. Want er zijn vast heeeeel veel vrouwen die in dit schuitje hebben gezeten, onzeker waren en lamlendig, maar er toch zwanger uit kwamen. Dus waarom wij niet? Positief denken tot het echt niet meer kan. Dat idee. (Lijkt volgens mij op The Secret haha.. ach ken mij dat schelen)
Hoe zou jullie toekomst eruit zien als je zwanger zou raken? Waar zie je dan het meest naar uit? 

Die stomme witte testen.. dat is wel iedere maand heel shit.. en lijkt me heel vervelend als anderen wel zwanger raken (is mij nog niet overkomen, maar er zijn genoeg gegadigden, dus kans zat).. dus wil niet ongevoelig overkomen.. mijn reactie is geheel geen kritiek op wie dan ook.. meer voor mijzelf een voornemen om met deze periode om te gaan. 

@hetmeisje mijn NOD is idd ook vandaag. En zoals je aan de tijd kunt zien heb ik weer een heerlijke nachtrust. ;-) Zojuist getest en ik zit er al een kwartier naar te staren. En als je maar lang genoeg staart ga je vanzelf streepjes zien (dus ik herken wat je zegt). Ik voel me nu vooral een beetje zenuwachtig ofzo. Ik weet niet. Verder nog steeds zere borsten. Ik ben vandaag vrij dus ik ga vanmorgen naar de supermarkt en iets lekkers halen om vervolgens de hele dag te chillen en hopen dat ik niet ongesteld word. En wellicht nog een paar keer naar mijn test staren in alle soorten licht haha. 
Oh en ik droomde vannacht dat ik zwanger was. Toen ik testte kleurde de hele strip paars in plaats van 2 streepjes haha. 
Succes vandaag! :)

https://www.mupload.nl/img/r5vm7ijy.jpg
 Zien jullie dit? 
Ik weet niet of ik hem kan uploaden.. En vind het zo spannend! Maar ik heb zonet heel vroeg weer getest en zag bij de kruidvat early dacht ik dus meteen een licht streepje en de predictor ook maar minder duidelijk... Kan iemand mij vertellen of ik het goed zie? Clearblue ook gedaan en die gaf niet zwanger aan... Dus ik maak mezelf denk ik gek...

@Carly jaaa ik begrijp je ik kon dus ook helemaal niet slapen. Deze dag maar een beetje Netflix en en chillen heb gister echt gejankt dat er nu bijna geen puf meer in mij zit... 
@GebruikerJane heel goed en een heel mooi streven ook als je het opschrijft en gewoon blijft zeggen moet het goed komen en positief erin blijven staan! Poeff ik weet het eigenlijk niet als ik zwanger ben... Haha ik ben wel heel enthousiast dan natuurlijk maar ik heb er wel een beetje over nagedacht hoe ik dan het mijn kindje laat vertellen met zo'n shirt enz. En welke verloskundige ik zou gaan etc. Etc. 

OH MY GOD. Zo spannend dit. Ik durf je nog niet te feliciteren. Maar ik zie toch echt lichte lijntjes.
Ik ben ondertussen naar mijn eigen test aan het turen en het lijkt alsof die minder wit is dan anders en dat bij mij hetzelfde gebeurt als bij jou.

@Carly OMG dankjewel voor je snelle antwoord! Ik dacht het ook meteen te zien die van de kruidvat is wel duidelijker en kwam die meteen... Maar clearblue zegt dus van niet maar ik weet niet... Dan zat het van gister dus misschien toch niet in mijn hoofd.. Zo spannend! Upload je die van jou ook? Ik ben heel benieuwd. 

Terug
Bovenaan