@Fleurbo oeh wel apart dat die ovulatietesten oplopen dan! Misschien toch nog een kansje? En ik snap je wilde ook eigenlijk niet testen vandaag maar doordat die collega net heeft gezegd dat ze zwanger was.. Toch getest met een vroege test en was negatief.. Dacht heel even een lijntje te zien maar denk dat mijn ogen me ook voor de gek houden en ik dingen wil zien gewoon. Heb nog niet met een ovulatietest getest misschien datt ik dat morgenochtend ook doe tenzij de rode duivels dan al gekomen zijn... Testdrang is groot maar ga wel testen in de ochtend nog dan ben ik maar voorbereid en valt de teleurstelling hopelijk iets minder zwaar...
@Ellievb hier zijn de huilbuien losgekomen. Kan echt alleen nog maar janken van verdriet. Ik wil ook zo graag en je weet gewoon niet of en wanneer het weer gaat komen... Dat is het frustrerende.. Heb al wat ijs op en zit nu in bad... Ga zo even een boek lezen en dan hopen dat ik vroeg kan slapen. Ik heb nu menstruatiepijn en wat meer afscheiding ineens dus ik denk dat mijn menstruatie vannacht of morgenochtend wel er is. Wat een geduld heb je om te wachten met testen.
@Sylvestertje wat balen zeg! Jemig echt shit!
@Carly hoe voel jij je? Morgen ook jouw NOD toch?
@Ellievb hier zijn de huilbuien losgekomen. Kan echt alleen nog maar janken van verdriet. Ik wil ook zo graag en je weet gewoon niet of en wanneer het weer gaat komen... Dat is het frustrerende.. Heb al wat ijs op en zit nu in bad... Ga zo even een boek lezen en dan hopen dat ik vroeg kan slapen. Ik heb nu menstruatiepijn en wat meer afscheiding ineens dus ik denk dat mijn menstruatie vannacht of morgenochtend wel er is. Wat een geduld heb je om te wachten met testen.
@Sylvestertje wat balen zeg! Jemig echt shit!
@Carly hoe voel jij je? Morgen ook jouw NOD toch?