NOD maart 2020

@hetmeisje ik zie ze ook op beide hoor! Man wat spannend!! @Carly ook voor jou!

hier het mijn temp gemeten en die is weer rustig aan het stijgen, dus heb nu ook echt de neiging om te gaan testen. Misschien morgenochtend, want wil vandaag afwachten. Maar duim hard voor ons allen!

Ik krijg het niet op de foto. Het is te donker. En het is wel echt minder zichtbaar dan bij jou trouwens. Misschien maak ik mezelf toch gek. ;-) Ik tuur nog even verder en probeer ondertussen een foto te nemen haha. 
CB testen hebben trouwens meer HCG nodig toch?

@Carly ah jammer! Ja bij mij word het ook nooit zo goed op de foto ik zit nu op NOD maar heb een hele korte luteale fase dus zit nu pas 10dpo dus als het goed is zou ik zaterdag dan beter testen wellicht.. Ja ik had bij mijn zoontje dus ook van clearblue bij 12 dpo oid een positieve test.. Dus denk idd dat clearblue heel gevoelig is..
@Ellievb ooh echt ook bij beide? Dan maak ik mezelf toch niet gek! Hoe is het bij jou? Al testdrang? Dankjewel voor je antwoord! 

Ja zie t echt! En ja behoorlijke testdrang haha, maar mijn verstand zegt nog steeds: de ongesteldheid komt. Dus ik wacht nog rustig en help jullie met kijken ☺️

Oh meiden wat spannend allemaal! 
@Het meisje ik zie ook bij beide een licht streepje. CB test later pas positief hoor ik van vele. 
@Carly herkenbaar dat turen, hopelijk wordt hij duidelijker!
@Ellievb hoeveel is je temp. gestegen? Dat geeft hoop. 
Mijn temperatuur is ook 0.1 gestegen vanochtend. Zit nog op 36.7 en voor de eisprong was hij 36.4 of 36.5 dus toch bij mij ook weer een klein beetje hoop. De pijnlijke borsten zijn helemaal weg sinds 2 dagen en ik had gister kleine steekjes. Ik zit pas op dag 13 na de eisprong maar ben altijd op dag 12 ongesteld. Ik ga morgen testen als mijn temperatuur dan niet is gezakt. Wij hebben trouwens ooknzonuitslag van de spermatest bij de dokter, Zo spannend!
Ik duim heel hard voor ons allemaal!!

@nalaaa ja hier van 36.5 naar 36.6 ook. Spannend he. Succes bij de dokter!! Ik upload mijn kaartje even. Volgens mijn Daysy was dag 14 ovulatie, maar ik denk zelf dag 15. Dus ja kan vandaag ongesteld worden. Maar wat raar is, mijn temp gaat altijd naar beneden (diep onder 36,5 zoals je aan het hele begin van die kaartje ziet) en nu niet. Ik heb nog nooit zo'n cyclus gehad qua tempverloop uberhaupt. Verder is het ook niet een hele nette consistente hoge temp na de eisprong dus ik heb geen flauw idee..">

@Nalaa ah dankjewel voor het kijken! Ja ik dacht ook dat CB idd veel later pas positief testen... Zonet ovulatietest en zwangerschapstest van de action gepakt maar daar kwam helaas niks uit... Ik ga zo nog wat testjes kopen en dan vanavond en morgenochtend weer testen.. De testdrang is nu heel groot wanneer is jouw NOD oeh spannend zo'n resultaat ik hoop op positief nieuws voor jullie! 

@ ellie vb hij zegt idd niet heel ver. Ik heb pas 1 cyclus bijgehouden dus weet niet hoe het normaal gaat. Ik heb wel laatste 2 dagen 1,5 uur eerder gemeten dan toen ik hoger meten. Dat zou miss ook nog invloed kunnen hebben. Ga jij morgen ook testen?

@hetmeisje stom dat de testen zo verschillend zijn. Ik moet miss ook wat verschillende halen. Met welke testen jij die lichte streepjes? Ik had gister mijn NOD maar heb accupunctuur gedaan en daardoor was mijn eisprong eerder en zou ook mijn lf langer kunnen zijn. Vrijdag zit ik 14 dagen na de eisprong dus dat zou ook mijn NOD kunnen zijn.

Terug
Bovenaan