NOD maart 2020

@Nalaa ik heb met de kruidvat early de meest duidelijke streep (mijn man ziet die ook) en met predictor early ziet mijn man hem niet.. Ik ga straks nog naar de Trekpleister om daar een vroege te halen en wat extra van de Kruidvat early voor vanavond en morgenochtend. Heb mijn urine van vanochtend bewaard want daarmee is het het beste geloof ik toch? Oeh spannend jij zou dan ook echt al kunnen testen nu wellicht? 

@hetmeisje slim dat je dat bewaard hebt! Ik hoop het zo voor je! Hou ons op de hoogte!   

@nalaaa als ik vandaag niet ongesteld wordt, dan ga ik denk ik morgen testen. Fingers crossed maar weer! Jij? Of had je dat al gezegd? Sorry ben nog niet helemaal wakker haha. Over het tempen: in principe geldt voor de Daysy dat je drie uur slaap moet hebben gehad en maakt het niet echt uit dat je eerder hebt gemeten. Kan een fractie verschillen volgens mij. Wat ik wel weet, is dat jetlags bvb echt invloed kunnen hebben op je temp en je cyclus. Ik heb het afgelopen jaar veel naar de VS gevlogen bvb en dat heeft mijn cyclus een aantal keer in de war geschopt. 

@hetmeisje oke ik ga ook de kruitvat early halen vandaag denk ik. Ik heb gister getest met een test die je 6 dagen van te voren zou kunnen doen deze was wit dus ik heb na een paar jankbuien me nu ingesteld op dat ik ongesteld ga worden. Maar toch weer beetje hoop nu mijn temperatuur iets stijgt. Pff flipperkast in mijn hoofd. Vandaag een massage dus hopelijk kan die me wat rust bieden. Hou je ons op de hoogte. ?

@ hetmeisje
ik zie ook op beide een streep niks voor hoeven te turen alvast voorzichtig gefeliciteerd 

nou hier is t een bloedbad geworden en meschien is dit niet zo fris maar met enorme grote stolsels wat ik niet van me zelf gewend ben dus vraag me af of ik toch geen vroege miskraam heb gehad ze waren namelijk zo groot dat ik er zelf van schrok en maar een foto heb gemaakt 
meschien toch maar een afspraak maken met de huisarts om te kijken wat ze er van zecht 

Ik ben net naar kruidvat gerend en oh my god. Volgens mij ben ik zwanger!!! Ik ga nu kijken hoe ik een foto kan uploaden.

Het zijn nog geen felle strepen, maar een streep is een streep toch? En het was geen ochtendurine meer. Die had ik er vanmorgen om half 5 al uitgeperst en niet bewaard.
Oh wauw, ik kan het nog niet helemaal geloven. Voel me bijna schuldig nu, aangezien het dan dus gelijk de eerste ronde is.

@hetmeisje en @Carly

GEFELICITEERD!! Wat een super fijn nieuws voor jullie op deze zonnigr donderdagmorgen!
ik heb gewoon kippenvel bij het zien van jullie testen, blijft zoooo bijzonder!!
bij beiden duidelijk een streepje te zien!! YES

Terug
Bovenaan