Nod maart 2021

@SanneBeau dankjewel?
Ja we hadden zoiets van waarom ook niet die angst is over een half jaar ook nog wel.
En het was inderaad echt heel acuut maar doordat ik er per toeval achter kwam door de ovulatie testen dat ik zwanger was en ik gewoon ongesteld was geworden had ik al direct bij de eerste positieve test het gevoel dat het niet goed zat. 
Ja dan lopen we zeker gelijk wanneer wil jij gaan testen? Ik hoop dat we volgende week allebei goed nieuws hebben ?

Hey Kelly, ik herinner me je inderdaad! Hopelijk kan je de draad snel weer oppikken!
Hier voldoende afleiding zodat de dagen voorbij vliegen: vrijdag kleine operatie aan mijn ogen, we zijn op zoek naar een hond, trouw verder voorbereiden,...
Alweer op dag 5 van mijn cyclus zonder er iets van te merken :)

@KellyM wat fijn dat alles er weer goed uit zag! Ik gun het je enorm om snel een positieve test te hebben. Succes!!!!

Vraagje; Merken jullie trouwens ook echt dat je temperatuur stijgt tijdens ovulatie? 

@Kelly M,

Groot gelijk! Lijkt me wel spannend!
Gelukkig maar dat je je intuïtie hebt gevolgd!

Haha moeilijke vraag. Vorige maand heb ik me suf getest dus ben daar wel klaar mee. Ik heb tot nu toe nog geen enkele test gedaan. Normaliter heb ik al een week van tevoren al licht bloedverlies, dat is nu uitgebleven. Denk dat ik pas zaterdagochtend ga testen. Door de hormonen die ik slik kan het hier en daar rommelen. Ik probeer heel nuchter te blijven en nergens vanuit te gaan.

Wanneer ga jij testen?

Dankjullie wel allemaal ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben ?
@Sannebeau ik wil denk ik vrijdag gaan testen haha is 2 dagen voor nod maar heel raar voel me echt zwanger ofzo last van mijn borsten en jeukende tepels ?

Kelly M

Hou op met me! Heb ook gevoelige tepels en jeuk. Borsten heb ik deze maand niet echt last van. Vorige maand ook wel alleen toen begon het een week eerder.

Patience is loading... ?

@sanneBeau je symptomen klinken veelbelovend. jij bent ook al wat langer bezig dus jou gun ik het ook een beetje extra?
Vandaag cd12 al een knipper smiley wanneer kan ik nu een vaste smiley verwachten??

Nou dat klinkt goed toch Kelly en sannebeau! Ik ben benieuwd. 
Hier vandaag een bijna niet te zien streepje op de ovulatietest. Ze worden alleen maar lichter in plaats van dat ze oplopen.. ? ik ben benieuwd, mijn eisprong zou 10-12 maart moeten zijn ergens. Met m'n normale cyclus dus.
Gewoon nog even doortesten dus hier

Terug
Bovenaan