Nod maart 2021

@SanneBeau jaa maar is opzich wel een goed teken hoor herken het van de vorige keer maar toen had ik het dus pas na nod die pijnlijke en jeukende tepels dus dat het nu eerder is is alleen maar goed ?
Zo raar net was bij mijn moeder en die zegt ineens volgens mij ben je weer zwanger ik zie het aan je gezicht je hebt zo'n zwangerschapsgloed hahah 

Kelly M

Durf niet goed te hopen erop, heb zoveel teleurstellingen gehad. Het verbaasd me vooral dat het lichte bloedverlies dat ik had weg is gebleven. Maar ik heb het wel koud, dat is meestal als je ongesteld moet worden volgens mij.

Mama’s zijn sowieso eng hahaha, bij mijn zus wist ze het ook al voor dat de rest het wist ?. Ik hoop het voor je, mag ook wel na zo’n heftige periode.

@SanneBeau nou echt bizar ik had het dus gisteren echt koud had de kachel op 22 gezet en zeg tegen mij vriend ik heb het nog koud hij zegt nou het is anders behoorlijk warm hier en die liep in zijn t-shirt omdat ik de kachel zo hoog gezet had haha.
Ja dat is zo raar altijd moeders weten precies waneer er wat is dan zegt ze ook altijd ik weet alles ik ben je moeder ?
En dat dat bloedverlies weg gebleven klinkt ook heel positief hoor!

Floorelvira: oeh spannend je eisprong komt er dus bijna aan. Verschilt echt per persoon wanneer je een vaste smiley hebt maar vast wel binnen 4 dagen.
Dus lekker vaak gezellig maken nu! Succes meid! ??

Heel veel succes FloorElvira!
Ik heb net een vroege test gedaan, dit is de eerste dag dat het 'kan'. Niet met ochtendurine, want ik heb net pas de tests gehaald. Helemaal betrouwbaar zal het dus niet zijn.
https://ibb.co/92z93jp
Maar verbeeld ik het me of zit er een mini licht streepje, een beetje links van het midden? Misschien word ik gek hoor, haha.

Terug
Bovenaan