NOD maart 2023

Begrijp jullie onzekerheid! Hier hetzelfde schuitje. Maandag lijkt nog zo ver weg.. en de steekjes en krampjes zijn een stuk minder en stabieler wel erg moe.  Maar dat wordt je vanzelf wel van het er zo mee bezig zijn. ?

@Nysnev, jij hebt vandaag je nod toch? Heb je al getest? 

Hier gaat het opzich wel prima. Ik ben de laatste dagen behoorlijk moe, hoop dat het van een zwangerschap komt? maar dat hoop ik eigenlijk met alles?

@stabij Ik had mn nod vandaag geschat omdat de luteale fase vorige cyclus ook zo kort was. Nu is het inmiddels avond en ben ik nog niet ongesteld geworden. Als je de luteale fase op 14 dagen houdt dan is mijn NOD 5 maart. Ik heb al wel sinds het weekend last van pijn in mn onderrug en onderbuik. Temperatuur was vanochtend nog steeds 37,0. Ik heb ook een fitbit en zie dat ik in het weekend een dip had in mijn rust hartslag, nu stijgt het ineens weer elke dag met 1bpm. bijzonder om te zien! Heb vanochtend een test gedaan en die was negatief. Maar ik zit ook nog niet zo lang na mijn eisprong. geloof nu 9DPO.
Hoe gaat het met de rest? Al symptomen? Hoe voelen jullie je?

Gisteren 28/02 de rode monstertjes op bezoek gekregen. Dus ik sluit mij hier aan... Op naar ronde 6, NOD rond 26/27 03.

Ik heb even jullie mening nodig!
Zoals in mijn vorige berichtje al te lezen heb ik eind januari/begin februari een vmk gehad. Ik denk dat ik rond 1/2 feb de echte stolseltjes ben verloren en daarna is het bloeden ook gestopt. Heb toen geen contact met verloskundige ofzo gehad, omdat ik mij nog niet had aangemeld en daarna nergens meer last van had.
Nu had ik eergisteren een mini beetje bloedverlies en dacht dus dat mijn ongi zou beginnen, maar dit bleef vervolgens heel minimaal bruinverlies tot gisterenmiddag en is nu ook weer zo goed als gestopt. Dus ik dacht ik doe even een test, want 'wat als?'. Zie ik dus echt een heeeeeeel licht streepje... maar nu twijfel ik. Zou dit nog van de mk kunnen zijn? Of zou ik toch echt nu alweer zwanger kunnen zijn?
Ik vind het persoonlijk namelijk nogal snel, heb normaal wel een cyclus van 26 dagen, maar dacht dat het na een mk misschien wel langer zou zijn. En de laaste keer dat we het gezellig hebben gemaakt was de 14e, dus dan zou het voor een innesteling eigenlijk alweer aan de late kant zijn toch? 
Sorry voor het lange bericht, maar ik moest het gewoon even van mij afschrijven.

@eevy voor een innesteling zou het idd nog laat zijn. Ik heb geen idee verder hoe of wat ! Anders kijken of de testen oplopen?
Mijn temperatuur daalde vanochtend naar 36,6. Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Hebben nog meer vrouwen hier een luteale fase van 9 dagen? Het is zo kort :( normaal zou het 14 dagen moeten zijn. Ik ben hier zo onzeker door geworden. Heb net even goed zitten huilen. Deze ronde is weer klaar voor mij.

@Eevy misschien de huisarts of verloskundige even bellen en de vraag voorleggen? Ik weet niet hoelang na een mk je nog positief kan testen. Zij zullen dit soort vragen wel vaker krijgen. 

@Nysnev, balen! Huilen kan soms even goed op luchten, duimen dat de volgende ronde beter gaat! 

@stabij het huilen heeft inderdaad goed geholpen. Maandag hebben we een telefonische afspraak met de gynaecoloog ivm de uitslag van het 3e sperma onderzoek van mn vriend. (Hij heeft wisselende kwaliteit). Ga toch verder informeren naar eventueel iui behandeling of iets. Even kijken wat hij voorstelt. Ik ga zo lekker de stad in even winkelen ✨✨ therapie haha.

Terug
Bovenaan