Ik heb even jullie mening nodig!
Zoals in mijn vorige berichtje al te lezen heb ik eind januari/begin februari een vmk gehad. Ik denk dat ik rond 1/2 feb de echte stolseltjes ben verloren en daarna is het bloeden ook gestopt. Heb toen geen contact met verloskundige ofzo gehad, omdat ik mij nog niet had aangemeld en daarna nergens meer last van had.
Nu had ik eergisteren een mini beetje bloedverlies en dacht dus dat mijn ongi zou beginnen, maar dit bleef vervolgens heel minimaal bruinverlies tot gisterenmiddag en is nu ook weer zo goed als gestopt. Dus ik dacht ik doe even een test, want 'wat als?'. Zie ik dus echt een heeeeeeel licht streepje... maar nu twijfel ik. Zou dit nog van de mk kunnen zijn? Of zou ik toch echt nu alweer zwanger kunnen zijn?
Ik vind het persoonlijk namelijk nogal snel, heb normaal wel een cyclus van 26 dagen, maar dacht dat het na een mk misschien wel langer zou zijn. En de laaste keer dat we het gezellig hebben gemaakt was de 14e, dus dan zou het voor een innesteling eigenlijk alweer aan de late kant zijn toch?
Sorry voor het lange bericht, maar ik moest het gewoon even van mij afschrijven.