NOD mei 2020

Sylvestertje, fijn dat je eisprong sneller is! Veel succes nu ??
De mijne blijft hangen op net niet.. lastig dus. Nog even doortesten. Ik ga jammer genoeg toch weer naar een cyclus van +35 dagen ?.

Dag 28 en eindelijk een positieve ovulatietest. Mijn cycles is steeds lang en onregelmatig. Nu 8.5 maand bezig met zwanger worden, ronde 6 voor ons eerste kindje. Afwachten maar weer de komende 2 weken. Hopelijk hebben jullie allemaal snel een positeve zwangerschapstest! 

Hallo allemaal.
Bij deze meld ik mij ook.
nu zevende maand proberen voor 1e kindje..
ik begin nu toch wel erg ongeduldig te worden..
cyclus ongeveer 31 dagen en NOD 27 mei.
Ik duim voor jullie allen !!

[quote quote=10315412]Sylvestertje, fijn dat je eisprong sneller is! Veel succes nu  De mijne blijft hangen op net niet.. lastig dus. Nog even doortesten. Ik ga jammer genoeg toch weer naar een cyclus van +35 dagen .[/quote] 
Ah, dat is balen zeg!! 
Ik voelde het dit keer ook echt aankomen qua afscheiding. Dus dat is wel fijn. 
Jij hebt toch last van pcos? Heb je dan elke maand een eisprong of is dat niet helemaal zeker? 

Hallo,
@Noorsw
Snap heel goed dat je baalt. Klinkt heel herkenbaar. Wij zouden ook met het het hele gezin op vakantie gaan in juli. (mijn ouders zijn 30 jaar getrouwd).Dit gaat waarschijnlijk ook niet door. Maar mede hierdoor ook onze wens even uitgesteld. Dus snap ontzettend goed hoe je je voelt. 
@Lott en @Zwaantje
Bedankt voor jullie tips. Ik ga denk ik gewoon met Sensitest beginnen en laat CB even voor wat het is. Ik ga ook rond 17.00uur testen en als ik een donkere lijn ga zien kan ik altijd in de ochtend nogmaals testen. Heb nu mijn menstruatie maar wil optijd beginnen met testen. 
Ik vind het allemaal ontzettend spannend en ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen. Ik hoop in ieder geval (als eerste stap) op een positieve ovulatietest deze maand. 
Lieve groetjes,
Nien

Ja klopt idd!
ik heb nu ook al een paar dagen menstruatiepijn en gevoelige borsten. Dus het zal wel komen, maar niet zo snel als eerst gedacht ?.
Niet perse elke maand nee. Voor januari van dit jaar had ik 2 jaar gewoon geen cyclus zonder clomid. Nu dus sinds januari elke maand, maar dus heel variabel (25-29-38-32)

17de ronde 3de kindje. Nod 25-28 mei. Dochter 4 jaar duurde 32 maanden na een miskraam met 11 weken. Zoontje 2 was in ronde 4 al raak. Sinds 2 maanden in medische molen. Schildklier en progesteron is te laag 

Tot december was mijn cyclus 28/29 vanaf december tot vorige maand 23-40 deze maand 31. Vorige maand geen eisprong gehad. Het is niet extreem dus er hoeft niks aan gedaan te worden behalve elke maand bloed laten prikken voor controle 

Terug
Bovenaan