Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee dus dacht, dan kan ik me net zo goed "officieel" aanmelden!
Zit nu in ronde 4 voor mijn tweede kindje, mijn eerste is 14 maanden. Had verwacht dat ik voor de tweede iets minder ongeduldig zou zijn maar dat valt vies tegen!
(al scheelt het wel dat ik nu weet dat ik kinderen kan krijgen, daar maakte ik me op de een of andere manier heel erg zorgen over bij de eerste, was toen uiteindelijk zwanger in ronde 6) Werk (nog) niet met ovulatietesten omdat ik probeer er zo relaxt mogelijk in te staan en heb een vrij regelmatige cyclus. Afgelopen maand door verschillende dingen niet heel erg hard ons best gedaan maar deze maand gaan we er weer vol tegenaan! Deze week als het goed is ergens mijn eisprong
Groetjes en succes voor de dames die al op het wachtstoeltje zitten, zo verschrikkelijk altijd!
Oh en Noor, herkenbaar hoor, die baaldagen ertussen. Moet ook mogen toch, het is gewoon zo'n lastige en onzekere periode, om gek van te worden! En voor mannen is dat toch vaak anders, het gebeurt niet in hun lichaam, fijn voor hun maar ook soms frustrerend dat zij er dan toch minder mee bezig zijn vind ik.