NOD mei 2020

Ik reageer ook even
21 jaar, pas getrouwd - ronde 1 voor eerste kindje - NOD half mei
Super spannend, alles is nieuw voor mij. Hopen dat we allemaal snel een positieve zwangerschapstest in onze handen hebben!

Lieve Noor ooh wat herkenbaar! Ik snap je helemaal, zeker dat je het hebt uitgesteld ivm een reis die nu wss niet doorgaat. Superkut. Als mn vriend geeen zin heeft denk ik ook ja hallo!?!? Haha!
Wij 5 mnd bezig en elke keer als iemand (lees:mn moeder) zegt dat het een jaar kan duren denk ik OMG wat een hel!
Fijne avond en klagen staat vrij ?

@nien ik gebruik ook sensitest, die strips. Ik vind ze fijn en ben idd zo eigenwijs om ze sochtends te gebruiken, zie ze altijd netjes oplopen en dan ga ik ook savonds testen. Die cb heb ik ook gebruikt maar werd er helemaal gek van, ik deed precies wat er stond maar dat ding zei heel vaak dat ik het verkeerd had gedaan ? dus die zijn het spreekwoordelijke raam uit 

Leuk dat er weer een paar nieuwe namen bij zijn gekomen!
Ik zit momenteel op cd 13 en verwacht mijn piek morgen/overmorgen. Aangezien ik meivakantie heb en mijn vriend ook thuis zit hebben we bijna tijd over haha! Ronde 14, here we go (again)!
@Lott en @Nien ik heb ook een hele tijd (lees: +/- 10 maanden) de dipsticks van Sensitest gebruikt. Ik heb zelf wel altijd in de middag getest. Dit deed ik meestal rond 17.00 uur zodra ik thuis kwam van mijn werk. Je LH niveau stijgt namelijk gedurende de dag. Ik test nu nog steeds op deze manier en heb elke keer (14) mijn LH-piek kunnen vinden. Ook met testen van andere merken (heb ondertussen wel wat verschillende uitgeprobeerd). 
Succes dames, op naar een mooie maand met hopelijk veel goed nieuws!?

Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee dus dacht, dan kan ik me net zo goed "officieel" aanmelden!
Zit nu in ronde 4 voor mijn tweede kindje, mijn eerste is 14 maanden. Had verwacht dat ik voor de tweede iets minder ongeduldig zou zijn maar dat valt vies tegen! ;) (al scheelt het wel dat ik nu weet dat ik kinderen kan krijgen, daar maakte ik me op de een of andere manier heel erg zorgen over bij de eerste, was toen uiteindelijk zwanger in ronde 6) Werk (nog) niet met ovulatietesten omdat ik probeer er zo relaxt mogelijk in te staan en heb een vrij regelmatige cyclus. Afgelopen maand door verschillende dingen niet heel erg hard ons best gedaan maar deze maand gaan we er weer vol tegenaan! Deze week als het goed is ergens mijn eisprong :)
Groetjes en succes voor de dames die al op het wachtstoeltje zitten, zo verschrikkelijk altijd!

Oh en Noor, herkenbaar hoor, die baaldagen ertussen. Moet ook mogen toch, het is gewoon zo'n lastige en onzekere periode, om gek van te worden! En voor mannen is dat toch vaak anders, het gebeurt niet in hun lichaam, fijn voor hun maar ook soms frustrerend dat zij er dan toch minder mee bezig zijn vind ik.

goeiemorgen alle
hier nu 8 dpo
7 dpo enorme buikpijn gehad zelf zo erg dat ik niet wist hoe ik moest staan liggen op lopen 3 mei me nod en morgen me uitslag van mn uitstrijkje 
hopelijk is t allemaal goed maar wat duren de wachtweken lang
hoop voor iedereen dat dit een mooie maand mag zijn

Dag 18 een positieve ovulatietest! Yay.. Niet 1 die van het scherm knalt. Maar dat zou morgen wel eens zo kunnen zijn. Dus vandaag en morgen sowieso gezellig maken. En overmorgen? Zoveel dagen om af te dekken haha. Gelukkig is hij nu 2 dagen eerder dan de vorige keer. Wish me luck! 

Terug
Bovenaan