NOD mei 2020

Goedenavond dames!
Een week hier niet op gekeken, wat een berichten zijn er bij gekomen zeg haha! Wel even werk gehad om alles terug te lezen.
Wat spannend allemaal, iedereen druk bezig met de ovulatietesten. Hopelijk is het gauw bij iedereen raak!! Wij zelf gebruiken tot nu toe geen ovulatietesten. Heb opzich een vrij regelmatige cyclus, dus wij proberen het eerst zo. Bij onze dochter was het in ronde 3 raak. Nu zitten we ook in ronde 3, maar durf er niet van uit te gaan dat het dit keer ook zo snel raak zal zijn haha.. We ''klussen'' om de dag, dus afwachten maar weer.
Wat betreft het leeftijdsverschil, onze dochter wordt zondag 3 jaar. Mocht het binnenkort raak zijn, zit er dus ongeveer 4 jaar tussen. Heb altijd gedacht dat 2,5 a 3 jaar een mooi leeftijdsverschil zou zijn, maar onze dochter is een best pittige tante en ik kan nu pas echt zeggen dat ik aan een tweede kindje toe ben. Nu we die stap hebben genomen om voor een tweede te gaan is mijn geduld ineens wel ver te zoeken haha..
@ChaCha de test wordt inderdaad steeds duidelijker. Succes met gezellig maken hihi!
en @SuusX ik hoop dat je gauw langs kan komen bij de fertiliteitsarts, wachten is zo vervelend! Sterkte!
Heel veel succes iedereen!
X

@jannekeT: spannend!
Ik had vandaag een dikke streep op mijn ovulatietest. Nu dag 13. Ben benieuwd of het deze maand raak mag zijn??Cyclus is onregelmatig, dus ben benieuwd wanneer mijn NOD is. De app geeft aan 11 mei. We gaan het zien..

Hoi Dames,
Ik wil me ook graag aanmelden voor dit forum.
Nien - 1e kindje- 2e poging- NOD ???
Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil. Mijn cyclus zit normaal gesproken tussen de 32-36 dagen. De eerste maand hebben we het zonder ovulatietest geprobeerd. Alleen had ik afgelopen maand ineens een cyclus van 48 (!!) dagen. (Heb dit 1 keer eerder gehad en vandaar dat ik mijn NOD nog even niet invul). Dus wil deze maand gaan starten met ovulatietesten om te kijken waar mijn eisprong ergens zit. Ik hoop dat mijn cyclus weer terugkeert naar 32-36 dagen (of korter mag ook natuurlijk :) ) en dat die 48 dagen ook gewoon spanning was van 'de eerste keer proberen'.   Ik heb sensitest besteld en clear blue. Iemand ervaring hiermee? Ik zag bij sensitest dat je altijd kan testen maar dat ze afraden om ochtendurine te gebruiken. Gebruikt iemand dat hier toevallig toch? Ik werk onregelmatig waardoor in de ochtend testen voor mij het gemakkelijkst is. 
Succes iedereen en ik hoop dat veel van jullie een positieve test in handen hebben aan het eind van de maand.

Groetjes Nien. 

Eerste ronde, eerste kindje... heel spannend! 
Deze week voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Vanmorgen had ik 2 streepjes. Heb niet de illusie dat het in 1x lukt, maar wie weet ???
Mijn NOD is 10 mei

Hmm, mijn ovulatietest van sensitest was veeeel lichter dan gisteren, bijna onzichtbaar ?. Cb is al 3 dagen leeg cirkeltje. Ik haat die onduidelijkheid, ik moet utrogestan beginnen nemen na mijn eisprong, dus moet wel echt zeker zijn dat ik hem gehad heb. In de namiddag nog maar een testje doen, ik denk dat m'n urine niet geconcentreerd genoeg was. Ofwel is m'n PCOS aan het lastig doen ?.

Gezellig! Bij ons ook 2e ronde voor het 2e kindje. 23 april ongesteld geworden helaas. Terwijl ik dacht toch ecjt wat te voelen. Mijn nieuwe NOD ligt rond 25 mei. Maar mijn cyclussen variëren helaas heel erg. Heb daarom toch al maar alvast ovulatietesten besteld.. ze lopen uiteen van 26 dagen tot 36 dagen. Leuk om mee te lezen en te kletsen Liefs Johanna 

Ik zit nu op dag 17, en echt helemaal nog geen tweede streepje op de ovulatietest. Merk toch dat ik het wel echt heel irritant vind, maargoed niks aan te doen :(. Afwachten maar...

[quote quote=10314904]Ik zit nu op dag 17, en echt helemaal nog geen tweede streepje op de ovulatietest. Merk toch dat ik het wel echt heel irritant vind, maargoed niks aan te doen :(. Afwachten maar…[/quote]
Balen! Hier ook alleen een heel licht streepje ik zit nu op dag 16.. Heb wel meer afscheiding dus hoop dat hij snel komt!  Vorige keer had ik 2 dagen wel ene duidelijk streepje en de 3e dag een echte knaller. Dus een soort van oploop was er wel te zien. 

Terug
Bovenaan