NOD mei 2020

Zwaantje, dankje ?. Ja, we hebben veel gepraat, gelachen en gehuild, zoals dat gaat he ?. Ik heb echt een fijne man, zoveel geluk met hem!
Ik ga proberen zo lang mogelijk te wachten met testen, want ik heb echt niet het gevoel dat het gelukt is. Heb ook al 2 dagen barstende hoofdpijn, dit is een typische menstruatiekwaal bij mij! Gelukkig mag ik terug naar de gyn. Ga het toch eens aankaarten, we zijn 2x supersnel zwanger geraakt en nu doen we exact hetzelfde en lukt het niet meer. Heb toch een gevoel dat er iets meer aan de hand is ofzo?

Hallo dames, 
voor iedereen die een positieve test in handen heeft, van harte gefeliciteerd! 

vanmorgen 5 dagen voor NOD iets roze/oud bruine afscheiding, gevoelige borsten en kleine menstruatie krampen. Vorige ronde dit ook gehad, alleen met meer bloed. Nu erg onzeker, zou het toch raak zijn.. wil graag testen maar ga me inhouden tot NOD. Zou het de innesteling zijn of opnieuw eerder ongesteld, man cyclus is normaal 28/29 dagen, vorige keer en nu zit ik dan ineens op 25 dagen. 
iemand die dit ook kent en vaker heeft gehad? 

Alle dames met een positieve test, gefeliciteerd! 

Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Mijn cyclussen waren eerder 28-28-32-37 (laatste cyclus zou volgens de gyn zo lang zijn vanwege een cyste, die nu weg is).
Ik heb eerder ook ovulatietesten gebruikt maar kon mn piek niet echt vinden en toen was ik er klaar mee.. maar wou deze maand toch weer proberen. Nu heb ik 3 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest (dikker dan controlelijn), hebben jullie dit ook gehad? Ik heb er niet zoveel ervaring mee. Steeds denk ik dat ik ovuleer (pijn linksonder), maar dat is nu een paar dagen zo, dus vaak gezellig gemaakt, maar zou denken dat de test na de knaller lichter gaat worden. Ik hoopte deze x dat mn cyclus weer wat korter zou zijn, maar nu de testen positief blijven heb ik geen idee wanneer nou echt de eisprong is. 

[quote quote=10318571]Sylvestertje wij lopen precies gelijk! Ik ook vandaag 9dpo. Verwacht zondag mijn nod aagzien het de laatste maanden steeds op 11-12 is. GA zondag een testje wagen maar weet eigenlijk wel zeker dat ik ongesteld ga worden.. Dan maar weer vol goede moed door naar juni! Ooit komt die positieve test ??[/quote]
Ik zit vandaag ook op 9dpo! Wat grappig dat we alle drie precies gelijk lopen. Ik verwacht NOD maandag aangezien ik 9/10 keer op 12dpo ongesteld word. Ik waag zondag op moederdag ook een testje, zou toch wel speciaal zijn. Duimen dames!!

Terug
Bovenaan