NOD mei 2020

Hi meiden!
@vrouwanoniem; Spannend hoor! Ik hoop op een innesteling, klinkt op zich wel goed als ik andere verhalen mag geloven. Succes met wachten..
@Yen; hmm wat gek. Misschien een hele gekke optie, maar zou je misschien niet al zwanger kunnen zijn?  Helemaal als je al cyclussen van 28 dagen hebt gehad.
@Sylvestertje+ Zwaantje + SuusX; Spannend voor jullie. Ik hoop echt voor jullie dat jullie dit weekend een positieve test in handen hebben, duim voor jullie!!
@ChaCha; balen al die kwaaltjes. Succes met wachten met testen, ik snap dat dit ontzettend moeilijk is. Succes!
Ik zit vandaag op dag 30, een week na m’n ovulatie en verwacht volgend weekend m’n NOD te hebben. Ik weet dat alle symptonen je voor de gek houden en dat ik er niet naar moet luisteren (en het eigenlijk ook nog te vroeg is). Maar heb vandaag zo’n dorst, echt zonder reden. Ook gevoelige tepels. Haha, stom dat je hier toch een beetje op gaat letten hè. Maargoed dat is dan ook omdat we allemaal graag willen. Het is gewoon afwachten en duimen.
Succes allemaal en dat we binnenkort allemaal snel positief nieuws mogen hebben!

@NoorSW ik lees online idd dat een zwangerschap dan mogelijk is, maar durf niet te hopen. Ik heb op mn vorige NOD (half april) een test gedaan en die was negatief. 2,5 week geleden een inwendige echo gehad omdat ik in maart een cyste had en ze wilden zien of die er nog zat. De cyste was weg en ze zag dat mn baarmoederslijm dikker aan het worden was en eitjes die groeien, als ik zwanger zou zijn dan zou dit anders zijn geweest toch? 

Ik weet t niet, maar toen ik meerdere positieve ovu testen had, bleek de zwangerschapstest erna positief.. ik weet wel dat die positief uitslaan op hcg. Lastig wel, ik dacht ook altijd dat ovutesten 1x donker zijn en erna weer lichter worden, maar zelf nog te weinig ervaring mee..

Zooo ik heb veel gemist zie ik! Ik was er even klaar mee deze maand dus geen ovulatietest gedaan en geen behoefte gehad om te lezen. Nu is de wachttijd weer begonnen, nod is volgende week zondag, ben benieuwd.. Toch weer spannend!
Iedereen veel sterkte en succes! 

Hey Dames,
Ik zou me graag willen aansluiten, hier 1ste ronde 2de kindje. Cyclus van 28 dagen en mijn nod is donderdag of vrijdag. 
Ondanks ik weet dat het geldverspilling is en veel te vroeg kon ik het niet laten te testen vandaag :( dat was witter dan wit..
Wat leuk om te zien dat een aantal van je al een positief hebben getest, gefeliciteerd ? en voor de mensen die al weer aan de volgende ronde begonnen zijn heel veel succes ?❤
Lieve groetjes ? 

Hey toch een tweede bericht erachter aan forums zijn een beetje onwennig voor me ☺️
We zijn eigelijk dus pas net begonnen voor een tweede kindje en ik merk dat ik sinds mijn ovulatie alleen maat hiermee bezig ben.
Vanmiddag na de kruitvat gegaan voor testen en ik voelde me eigelijk een beetje dwaas dat ik dus was gaan testen vandaag. Hoop dat echt dat als het wat langer gaat duren allemaal ik het ietsje beter van me af kan zetten ? van momenteel merk ik ieder krampje in mijn buik op en verbeeld ik me geloof ik allerlei kwaaltjes ? (terwijk ik sowieso gewoon al super veel klachten heb van mijn cyclus en dat meer voor de hand liggend is) 
Moest het even van me afschijven :)

Goeiemorgen allemaal!
Ik kon het niet laten en toch vandaag getest ipv morgen ? met een kruidvat early test wat zijn dat ook rot dingen haal ze nooit meer er is volgens mij altijd wel een plusje te zien.. Andere test was negatief dus ga nu maar wachten tot m'n menstruatie komt.. Ben er dit x minder down van aangezien het waarschijnlijk toch al niet kon deze maand vanwege die verwijderde eileider. Vol goede moed naar de volgende ronde. 
Succes nog voor degene die aan het wachten zijn. 

Oeh ik kon me ook al niet inhouden en heb getest maar ook echt omowit. Donderdag NOD dus eigenlijk te vroeg maar ga er nu toch maar gewoon vanuit dat t negatief is want kan me toch ergens niet voorstellen dat het dan zoooo wit zou zijn nu. Baal wel een beetje want was ergens toch wel weer overtuigd, maar aan de andere kant weet ik hoe je lichaam je voor de gek houdt en valt het dus ook wel weer mee. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar! (En tot mn NOD houd ik nog een minibeetje hoop, maar dat durf ik eigenlijk niet hardop uit te spreken...)

Terug
Bovenaan