NOD mei 2020

@Suusx: op 10dpo negatief testen kan nog gewoon.. Ligt er dus aan wanneer het eitje innestelt. Dat is wel een beetje het gevaar van voor NOD testen.

@Rooos: Dan zit je vandaag op 9dpo toch als donderdag je NOD is? Dan is de kans ook nog niet heel groot dat je positief test. Innesteling vind vaak op deze dag plaats, dan pas wordt er hcg aangemaakt. En dat heeft even tijd nodig om op te bouwen. Over een paar daagjes weer eens proberen? Of je NOD afwachten. 

Ik heb gisteren en vandaag (10dpo) de goedkope testjes uit China gebruikt. Ook allebei spierwit. Ik heb nu ook de normale action gekocht. Ik denk dat ik maandag nog eens wil testen.. Vorige keer was ik al met 9dpo ongesteld. Nu nog niet gelukkig :D Er is dus gewoon nog hoop..  

Sylvestertje ja weet ik hoor, maar je hoort zo vaak dat mensen al heel vroeg voor nod positief testen.. Je zou dan toch denken dat er wel iets te zien is haha. Maar goed we hebben geduld! 
Ik heb meestal een dag van te voren erge krampen maar voel nog niks misschien een goed teken ?

Ja Sylvestertje, I know, is ook te vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel al vroeg een licht streepje, en kon mezelf niet inhouden deze maand omdat ik al heel de tijd af en aan last v mn buik heb, heel veel dorst, en gister ook nog eens gevoelige tepels. Maar ik weet ook dat het nog heel vroeg zou zijn voor klachten, dus zit ws in mn hoofd. Iets met het rationele vs het hormonale haha. Maar ga nu ook gewoon wachten tot mn nod en pas 1 dag later testen, mocht de menstruatie uitblijven. 
Succes voor jullie, voor de nod is er idd gewoon nog steeds hoop! 

@suusx @rooos Wat leuk dat jullie ook donderdag en vrijdag NOD hebben, nog even met spanning afwachten dan :) en hopelijk toch binnenkort een positieve test te hebben 
Ik kon me vandaag weer niet inhouden helaas spierwit, heb mezelf voor gehouden echt tot NOD te wachten 
Liefs Tannie 

Haha ja... T'is makkelijk om hoop te verliezen. Ik hoop dan stiekem ook gewoon op dat vroege streepje wat anderen soms ook hebben. Heb gelukkig een voorraadje actiontesten nu! (nog 7) dus kan schaamteloos testen.. Zolang je er maar niet erg verdrietig van wordt.
Ik denk dat ik toch morgen (11dpo) nog eens test. Elke dag dat de menstruatie uitblijft is sowieso winst:).. Was bang dat ik altijd een korte luteale fase zou hebben. 
Tannie, leuk dat je er ook bij bent.. Lang duurt dat wachtbankje he? Jij zit nu op 8 of 9dpo lees ik? Dat is idd vroeg om te testen. Maar er is nog hoop zolang je niet ongesteld bent!
Succes met wachten dames. En ik hoop dat het bij tenminste 1 van ons raak is! 

Wat een hoop vroeg getestende dames, ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoudt. Heb nog eens gerekend en vrijdag kan ik denk ik wel een testje wagen, ben dan rond 11 of 12 dpo. Nu dus nog veeel te vroeg, het liefst zou ik met jullie mee testen.
De eerste 2/3 dagen na de ovulatie ging het echt non stop door mijn hoofd en nu merk ik dat ik het wel kan loslaten. Succes ladies! 

Hoi dames, gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn?
Ik zit in mijn vruchtbare dagen, heb al 4 dagen gespannen gevoel bij m'n eierstokken bdz ? en slijm verlies op toiletpapier, tijdens die dagen zou je vruchtbaar zijn plus de piek op de dag dat t weg is of is afgenomen, nou ben benieuwd.. gaan maar door, tot nu toe om de dag gezellig, het is de 1e ronde dus dat houden we nu nog wel ff vol ?
hebben jullie ook een app? Is er nog iemand van ons die dus de billingsmetrode (slijm) gebruikt om de vruchtbare dagen te ontdekken? 
Hoop niet dat jullie mij nu raar vinden maar ik zou me alleen maar gestesssed voelen bij het gebruik van ovulatie testen. NOD verwacht ik 24 mei of n dagje later. Voor mijn zwangerschap was dit iig 3x stabiel en toen zwanger.
Succes allemaal ik hoop op veel positieve testen?

[quote quote=10318940]Hoi dames, gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn? Ik zit in mijn vruchtbare dagen, heb al 4 dagen gespannen gevoel bij m’n eierstokken bdz ? en slijm verlies op toiletpapier, tijdens die dagen zou je vruchtbaar zijn plus de piek op de dag dat t weg is of is afgenomen, nou ben benieuwd.. gaan maar door, tot nu toe om de dag gezellig, het is de 1e ronde dus dat houden we nu nog wel ff vol ? hebben jullie ook een app? Is er nog iemand van ons die dus de billingsmetrode (slijm) gebruikt om de vruchtbare dagen te ontdekken? Hoop niet dat jullie mij nu raar vinden maar ik zou me alleen maar gestesssed voelen bij het gebruik van ovulatie testen. NOD verwacht ik 24 mei of n dagje later. Voor mijn zwangerschap was dit iig 3x stabiel en toen zwanger. Succes allemaal ik hoop op veel positieve testen?[/quote]
Ik heb als ik ovuleer ook billingsmetrode(slijm) waaraan ik herken dat ik op mijn vruchtbaars ben. Dit gaat helaas wel samen met pijn links. (Komt doordat mijn eileider rechts is verwijderd door bbz) ik gebruik de app om te zien wanneer ik vruchtbaar ben en of ongesteld moet worden(mijn kalender). 
Mijn NOD is as dinsdag, sinds gisteren iets roze/bruin bloedverlies minimaal en vandaag gestopt, nog geen menstruatie krampen gehad. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig, wil graag testen, maar hou me aan mijn NOD. Zit nu in de nachtdiensten dus zie mijn vriend weinig en vind het fijn om dit samen te doen door eerdere verleden. 

24 mei duurt nog wel even, hopen dat het raak mag zijn.. ? fingers crossed! Ik gebruik zelf ook geen ovulatietesten omdat ik de eisprong duidelijk voel, dus niks raars aan of gestrest om te zijn! ?

Terug
Bovenaan