NOD mei 2020

@sylvestertje ja duurt echt lang ☺️ Ahh je  bent er bijna spannend hoop dat je het streepje te zien krijgt ??
@Mama Dtje, ja ik doe het ook zo, vorige keer goed gelukt daarmee, succes ?

Mamma dtje: zeker niet gek hoor. Als het voor jou werkt en duidelijk is, fijn toch, scheelt ook weer wat centjes.
Deze maand bij mij voor het eerst dat ik bewust vruchtbaar slijm heb gezien. Maar mijn cyclus was de eerste ronde 48 dagen, daarna 30. Nu zou hij 33 zijn als mijn lf dit keer netjes 14 is dus daarom toch aan de ovulatietesten. Vind het te spannend om te gissen of en wanneer het echt gebeurt. Ik heb altijd erg onregelmatige cyclussen gehad. Mij geven de ovulatietesten daarom juist weer rust in het hoofd :) als hij negatief is kan ik het ook in 1 keer loslaten :D een week na de ovulatie loopt de spanning weer op. 

Ik gebruik mijn fitbit app voor inzicht. Maar de vorige ronde werd ik veel eerder dan verwacht ongesteld. Dus dat was balen. Maar pas ik het aan dan wordt het netjes herberekend. En bij een positieve ovulatietest ook. Dan verzet hij de eisprong en past dan ook NOD netjes aan.
Hier lichte steekjes en krampjes. En vanochtend volle/zware borsten, dus lijkt erg op naderende menstruatie. EDIT: nu ook bruinverlies. Dus ben er bang voor.

CVdLB, duur nog even, succes met wachten, hopelijk test je laat genoeg om al positief uit te slaan?. Vrouwanoniem, nog even geduld dus, maar het is alweer bijna! Hopelijk blijft de ongesteldheid uit.   

Gezellig dat jullie mee kletsen? 
Wel fijn dat je de eisprong voelt vrouwanoniem. 
Sylvestertje: hoop dat t niet je naderende menstruatie is. ?
Ik heb ook wel s voor mijn NOD getest, ik wil dat nu niet meer doen, ben dan bang dat t positief zal zijn en dan alsnog ongesteld zal worden, lijkt me zo vervelend. 

Inderdaad spannend allemaal!!
Ik hoop voor de dames die te vroeg hebben getest, dat er toch nog een positieve test volgt over een paar dagen. Zal voor jullie duimen!
Hier al paar dagen zeurend gevoel in onderbuik. Vooral 's avonds. Maar durf niets te hopen.. Woensdag 13 mei NOD en tot nu toe geen pijnlijke borsten. Dit had ik wel redelijk gauw met mijn vorige zwangerschap..
Probeer vol te houden om niet te testen. Als ik vrijdag nog geen menstruatie heb, dan gooi ik er een testje tegenaan.
Geduld, geduld, geduld.......... Lastig haha! 

@mama dtje ik gebruik menstruatie kalender, maar heb een hele regelmatige cyclus, ik had gemerkt dat wanneer iets afwijkt deze zich niet zo goed aanpast. 
@sylvestertje @vrouwanoniem ik herinner met dat ik precies dat had bij mijn vorige zwangerschaps. Ik had bruinverlies precies voor op en na NOD, ik dacht echt dat ik zou gaan menstrueren ondanks ik al een positieve test had. Hoop echt voor jullie dat het dat is :)
@rooos ja echt veel Dames NOD hoop het zo ☺️☺️?

Wauw dames! Ik was vandaag de hele dag bij mijn ouders en had lekker veel afleiding. Heerlijk met de hondjes gewandeld, genoten van de zon en gezellig met elkaar gegeten.
Rond 22.00 uur waren we weer thuis en ineens sloeg de testdrang toe. Ik kon mijzelf niet inhouden en deed een dipsticktest. Uitslag; positief!! Ik kon mijn ogen niet geloven. Zou ronde 14 dan echt gelukt zijn. Vervolgens nog een k2v5 gedaan en deze is ook positief. Wij zijn zo ontzetend blij, maar willen ook niet te hard van stapel lopen. De mk in oktober zorgt voor een stukje onzekerheid en maandag is pas mijn NOD. oh wat spannend allemaal hoor!!

[quote quote=10319015]Wauw dames! Ik was vandaag de hele dag bij mijn ouders en had lekker veel afleiding. Heerlijk met de hondjes gewandeld, genoten van de zon en gezellig met elkaar gegeten. Rond 22.00 uur waren we weer thuis en ineens sloeg de testdrang toe. Ik kon mijzelf niet inhouden en deed een dipsticktest. Uitslag; positief!! Ik kon mijn ogen niet geloven. Zou ronde 14 dan echt gelukt zijn. Vervolgens nog een k2v5 gedaan en deze is ook positief. Wij zijn zo ontzetend blij, maar willen ook niet te hard van stapel lopen. De mk in oktober zorgt voor een stukje onzekerheid en maandag is pas mijn NOD. oh wat spannend allemaal hoor!![/quote] Yes, gefeliciteerd zwaantje.. dat is positief nieuws.. ??  snap je onzekerheid heel goed, maar voor nu de moed blijven houden??
zit vandaag op 12 dpo, vandaag geen symptomen wat gisteren dus wel was, net weer iets licht roze bloed verlies? ben bang dat mijn menstruatie wel gaat komen en deze ronde niet gelukt is. maar blijf hoop houden?

Terug
Bovenaan