Mamma dtje: zeker niet gek hoor. Als het voor jou werkt en duidelijk is, fijn toch, scheelt ook weer wat centjes.
Deze maand bij mij voor het eerst dat ik bewust vruchtbaar slijm heb gezien. Maar mijn cyclus was de eerste ronde 48 dagen, daarna 30. Nu zou hij 33 zijn als mijn lf dit keer netjes 14 is dus daarom toch aan de ovulatietesten. Vind het te spannend om te gissen of en wanneer het echt gebeurt. Ik heb altijd erg onregelmatige cyclussen gehad. Mij geven de ovulatietesten daarom juist weer rust in het hoofd
als hij negatief is kan ik het ook in 1 keer loslaten
een week na de ovulatie loopt de spanning weer op.
Ik gebruik mijn fitbit app voor inzicht. Maar de vorige ronde werd ik veel eerder dan verwacht ongesteld. Dus dat was balen. Maar pas ik het aan dan wordt het netjes herberekend. En bij een positieve ovulatietest ook. Dan verzet hij de eisprong en past dan ook NOD netjes aan.
Hier lichte steekjes en krampjes. En vanochtend volle/zware borsten, dus lijkt erg op naderende menstruatie. EDIT: nu ook bruinverlies. Dus ben er bang voor.
CVdLB, duur nog even, succes met wachten, hopelijk test je laat genoeg om al positief uit te slaan?. Vrouwanoniem, nog even geduld dus, maar het is alweer bijna! Hopelijk blijft de ongesteldheid uit.