[quote quote=10319015]Wauw dames! Ik was vandaag de hele dag bij mijn ouders en had lekker veel afleiding. Heerlijk met de hondjes gewandeld, genoten van de zon en gezellig met elkaar gegeten. Rond 22.00 uur waren we weer thuis en ineens sloeg de testdrang toe. Ik kon mijzelf niet inhouden en deed een dipsticktest. Uitslag; positief!! Ik kon mijn ogen niet geloven. Zou ronde 14 dan echt gelukt zijn. Vervolgens nog een k2v5 gedaan en deze is ook positief. Wij zijn zo ontzetend blij, maar willen ook niet te hard van stapel lopen. De mk in oktober zorgt voor een stukje onzekerheid en maandag is pas mijn NOD. oh wat spannend allemaal hoor!![/quote]
Yes, gefeliciteerd zwaantje.. dat is positief nieuws.. ??
zit vandaag op 12 dpo, vandaag geen symptomen wat gisteren dus wel was, net weer iets licht roze bloed verlies? ben bang dat mijn menstruatie wel gaat komen en deze ronde niet gelukt is. maar blijf hoop houden?
Yes, gefeliciteerd zwaantje.. dat is positief nieuws.. ??
zit vandaag op 12 dpo, vandaag geen symptomen wat gisteren dus wel was, net weer iets licht roze bloed verlies? ben bang dat mijn menstruatie wel gaat komen en deze ronde niet gelukt is. maar blijf hoop houden?