NOD mei 2020

[quote quote=10319015]Wauw dames! Ik was vandaag de hele dag bij mijn ouders en had lekker veel afleiding. Heerlijk met de hondjes gewandeld, genoten van de zon en gezellig met elkaar gegeten. Rond 22.00 uur waren we weer thuis en ineens sloeg de testdrang toe. Ik kon mijzelf niet inhouden en deed een dipsticktest. Uitslag; positief!! Ik kon mijn ogen niet geloven. Zou ronde 14 dan echt gelukt zijn. Vervolgens nog een k2v5 gedaan en deze is ook positief. Wij zijn zo ontzetend blij, maar willen ook niet te hard van stapel lopen. De mk in oktober zorgt voor een stukje onzekerheid en maandag is pas mijn NOD. oh wat spannend allemaal hoor!![/quote]
Yes, gefeliciteerd zwaantje.. dat is positief nieuws.. ??
zit vandaag op 12 dpo, vandaag geen symptomen wat gisteren dus wel was, net weer iets licht roze bloed verlies? ben bang dat mijn menstruatie wel gaat komen en deze ronde niet gelukt is. maar blijf hoop houden?

Ooôh wauw wat goed nieuws Zwaantje!!! Gefeliciteerd!! ?
Snap je onzekerheid, hoop zo voor jullie dat alles goed blijft gaan. ? Super spannend! 

Wauw wat fijn Zwaantje! Gefeliciteerd! Over een paar daagjes weer eens testen?
Hier blijft het nog steeds bij licht roze bloedverlies, enkel bij het plassen en afvegen. We wachten af of het nog vol doorbreekt. :). Zit nu op 11dpo. Moet woensdag ongesteld worden. 
In m'n hoofd ben ik al wel in de volgende ronde, dus het zou een meevaller zijn als dat niet zo blijkt te zijn. Hou het iig even in de gaten en zo nodig test ik op NOD nog.
Ik duim voor je vrouwanoniem!
Ook voor jou JannekeT! 

@Sylvestertje dan hebben wij dus tegelijk NOD, ik ook woensdag. 
Wat balen dat jullie beide beetje bloedverlies hebben @Sylvestertje en @vrouwanoniem. Hoop zo voor jullie dat het niet doorzet! 

Zwaantje wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je voor een gezonde zwangerschap! 
Ik verwacht vandaag m'n menstruatie afgelopen maanden steeds op 11dpo. Maar merk nog niks... Zo spannend toch weer. Ga morgen ochtend denk toch weer een testje doen als er vandaag niks gebeurd ?
Spannend sylvestertje en vrouwanoniem, het kan nog alle kanten op! 

Bedankt lieve dames! Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk, maar het zal vast langzaam indalen. Ik blijf duimen voor jullie. ??

Terug
Bovenaan