NOD mei 2020

@sylvestertje en @vrouwanoniem, ben zo benieuwd of het bij jullie door gaat zetten of niet, jullie houden het wel spannend zo. Zenuwslopend lijkt me, hang in there! 

Zwaantje, supernieuws! Ik ben zo blij voor je! Ik duim voor een plakkertje! ??
Veel dames die nog in spanning zitten, veel succes!
ik zit op 8dpo en heb echt het gevoel dat het niet gelukt is. Ik voel echt niks.. Bij m'n vorige zwangerschappen direct pijnlijke borsten en nu niks. Ik zal blij zijn als we een weekje verder zijn en ik duidelijkheid heb! 

Ik lees al een tijdje met jullie mee en las het  goede nieuws.. gefeliciteerd Zwaantje! Zelf bezig voor ons 2e kindje 3e ronde... ben nu bezig met ovulatietesten en zit op dag 17.. ze zijn nog steeds wit of een hele lichte streep. Ik verwacht me NOD ergens eind mei. Hopelijk komt er meee goed nieuws de komende weken! Liefs Maria

Bij mij zijn sinds een uurtje de krampen begonnen ben toch bang dat m'n menstruatie gaat komen vandaag of morgen ? het voelt wel zo in ieder geval. Maar wel een mooie kortere cyclus 30 dagen! 

[quote quote=10319103]Bij mij zijn sinds een uurtje de krampen begonnen ben toch bang dat m’n menstruatie gaat komen vandaag of morgen ? het voelt wel zo in ieder geval. Maar wel een mooie kortere cyclus 30 dagen![/quote]
Dat bij mij dus ook vanmiddag eens iets helderrood bloedverlies wel minimaal alleen bij afvegen. De menstruatiekrampen vallen mee moet ik zeggen terwijl ik normaal al krom lig. Ben benieuwd.. 

Ik had willen wachten met testen,maar is me niet gelukt? test zegt negatief maar heb het nu niet met ochtendurine gedaan en ik bloed nu al niet meer.. wat onzeker allemaal! ? word nog gek van mezelf..

Terug
Bovenaan