NOD mei 2020

Vrouwanoniem haha zo herkenbaar! Wel goed teken misschien dat het bloeden gestopt is en het misschien wel innesteling was.. Hoop het voor je! Ik ga morgen testen maar heb alleen die vanaf 25 hcg meten dus ga denk morgen nog ff die van kruidvat 2x5 halen die meet vanaf 10 ?? mijn krampen komen en gaan een beetje.. 

@JannekeT idd zelfde NOD, uitgaand van 14 dagen. Maar eerlijkheidshalve. Vorige cyclus op 9dpo ongesteld. Vandaag is 11dpo. 
@Suusx: ah.. Een korte cyclus is wel weer fijn. Sneller weer een kans en dan de goede kant :) 
@vrouwanoniem, ahh balen. Wat een spanning! 
Ik wel ietsje meer bloed, nouja tenminste... Ik had vandaag tampons in en dus niets meer met plassen. Als het m'n menstruatie is dan wel heel erg licht!... Met ruim 4 uur pas een wissel. En dan nog bij lange na niet vol (lekkere praat dit). Dat maakt het voor mij toch wel wat spannend. Voelt nog wel als minder dan de vorige keer. Toen ook al een heel lichte menstruatie...
Aargh...! Hou het de komende dagen in de gaten.. 

Nog even spannend voor sommigen. Succes hoop dat t raak is?
Zwaantje gefeliciteerd, nog even spannend dus met de naderende NOD komt vast goed. Geniet ervan. 

Hier ws vandaag de eisprong gehad, steken en naja het rugpijn en flank pijn gevoel nam flink toe. Ook even flink misselijk en hoofdpijn dat is nu weer weg ? op het wachtbankje dan maar..

@vrouwanoniem haha snap dat je geen geduld meer had om te testen, binnenkort toch nog maar een doen met ochtendurine. Fingers crossed! ?
Pff spannend bij iedereen zeg! Het is toch ook ontzettend irritant dat het allemaal zo onzeker is. Dan in een keer een veel lichtere menstruatie dan normaal of ineens veel minder krampen. Of het bloeden stopt ineens weer.
Tis dan toch ook helemaal niet gek dat we zo gek van onszelf worden. ?
Ik ben sinds vanmiddag echt ontzettend chagrijnig. Ik word gek van het wachten tot die NOD, mijn haar zit vreselijk vandaag, het weer is omgeslagen.. Bah. Sorry voor mijn klagen maar het moet er ff uit. ? En ik heb nog steeds buikpijn, zou t dan toch raak zijn?? Of zou de menstruatie er aan zitten te komen, nu ik ook zo chagrijnig ben. Het kan allemaal..... Word gek er van.
Zo, dat was mijn klaagzang even. Morgen weer een betere dag. ?
En @Mama Dtje succes op het wachtbankje. Hopelijk binnenkort een positieve test! 

Jemig ja het is wel spannend hier! En JannekeT, zoooo herkenbaar! Ik word vooral echt helemaal gestoord van mezelf deze cyclus, he-le-maal geobsedeerd en lukt niet om rustig te blijven. Blijkt al wel uit t feit dat ik ineens zo vroeg ga testen, normaal gesproken kan ik me wel inhouden, maar zit ook nonstop te googlen naar symptomen, mensen die eerst negatied testen en daarna postief etc etc. Om gek van te worden maar toch stop ik er niet mee. Ik voel van alles en denk gewoon dat ik zwanger ben, ws ben ik er daardoor zooooooveel mee bezig maar aaaaargh, nog 4 dagen wachten tot nod en wil pas vrijdag weer testen. Benieuwd of me dat gaat lukken...

Hahaha @Rooos ben wel heel blij om te horen dat ik niet de enige ben. ?
Wat je zegt inderdaad, alles opzoeken op google. Soms denk ik wel pijnlijke borsten te hebben, maar volgensmij wil ik dat gewoon te graag zodat ik misschien toch zwanger ben. ? En even later doen e toch geen pijn meer. Mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek haha.
Voel me ook geobsedeerd, zo irritant. Mijn man zegt ook al: je bent er veel te veel mee bezig. Maar loslaten wil op het moment gewoon echt niet. Zucht.
Wil gewoon duidelijkheid, niet steeds die slopende spanning op dat wachtbankje met al die mogelijke symptomen die we ineens krijgen. ?

En hou vol om te wachten met testen! Je kunt het! 
Ik probeer ook te wachten tot vrijdag. :) (als het dan nog nodig is, misschien dan ook al ongesteld, we wachten af)

Pff ik hier op 7dpo en moet nog tot zondag wachten. Wat duurt tijd dan ineens lang he! Ik hoop zo dat ik het volhoud om te wachten met testen!
Goed om te weten dat die van kruidvat zo gevoelig zijn. Bedoel je die met dat pipetje? Die heb ik ook nog liggen, hopelijk houd ik het uit tot zondag!
Succes allemaal dames

Terug
Bovenaan