NOD mei 2020

Hallo Dames! 
Ik sluit me graag aan bij dit forum! Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Ben nu 3 weken gestopt met de pil na 6 jaar. 16 april was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Ik zou normaal 14 mei ongesteldheid moeten worden.. nu duurt het natuurlijk lang voordat die hormonen uit je lichaam zijn en ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is maar toch heb ik veel gelezen dat al veel vrouwen vrij snel zwanger zijn.. 5 dagen na mijn (verwachte) eisprong zag ik bij het afvegen een klein beetje roze. Zou dat echt een innestelingsbloeding kunnen zijn?  Ik rook en drink niet en ben verder gezond. ik slik ook foliumzuur. nog iemand tips? pff wat is het spannend!
Groetjes,  BellaBori   

Pff nu word ik helemaal gek, 8 of 9dpo en plots een beetje bloedverlies bij het plassen? Niet veel, wat rozig-bruin bij het vegen.. zou het dan toch? En nu ook wat steken net boven m'n lies. Ik was er al van overtuigd dat het niet gelukt was, krijg nu toch weer wat hoop ?. 

[quote quote=10314549]vraagje wie heb dit een keer mee gemaakt 5 dagen na ovulatie enorme buikpijn alsof ik zwaar ongesteld ben mn borsten zijn wel iets gevoelig maar volgens mij heb ik daar altijd wel last van gehad[/quote]
Heyhey, Ik heb dit afgelopen maandag ook gehad. een soort kramp. niet zo heftig als menstruatie en een beetje rommelig in de buik. maarja nu zit ik pas in de 1e ronde. Savonds zag ik ook licht roze met afvegen. het lijkt me erg vroeg voor een innestelingsbloeding. Heb je nog meer symptomen en wanneer is je NOD?

Groetjes 

@bellabori, Sillasv heeft inmiddels het goede nieuws dat ze zwanger is!
Voor de andere dames, nog succes met wachten! En ik duim voor jullie! 
Gisteren nog weinig bloed te zien, vanochtend met afvegen wel donkerrood. Ik ga er dan toch vanuit dat m'n ongesteldheid gestart is. Ik zet m'n NOD op 9 juni en vertrek ook alvast naar dat topic. Ik zal hier nog wel checken of er meer zijn met goed nieuws! 

Chacha wat spannend en verwarrend tegelijk! Het zou zo maar innesteling kunnen zijn ik ga voor je duimen! 
OOh wat balen sylvestertje.. Wat is het toch iedere x een teleurstelling hé..
Ik vanmorgen weer getest nog steeds geen bloed te zien krampen ook geen last meer van. Maar test was spierwit.. Ga zo nog ff naar kruidvat die gevoelige halen. Maar geloof er ook niet meer in wel gek dat m'n lf opeens een stuk langer is.. Zo is het maanden het zelfde en nu opeens anders zo verwarrend! 

Jammer Sylvestertje! Ik duim voor volgende maand!
SuusX, toch lastig he dat je geen duidelijkheid hebt. ik snap wel dat je hoop ver te zoeken is nu. Ik ben echt heel hard aan het twijfelen aan m'n lichaam hoor, voel zoveel maar kan evengoed gewoon aankomende menstruatie zijn. Maar die bloeding is dan weer raar ?. Pff ?

Balen Sylvestertje!
@ChaCha, hoe verwarrend inderdaad! Duim heel hard voor je dat het gewoon een innestelingsbloeding was en je binnenkort goed nieuws hebt!
@SuusX wie weet wie weet, zo lang je niet menstrueert.... ;)
@JannekeT, je praat me moed in haha, ik ga inderdaad gewoon wachten tot vrijdag. Voel vandaag echt helemaal niets raars trouwens, dus zou me niets verbazen als ik gewoon ongesteld word donderdag. Maar hopelijk mogen we allebei (positief) testen vrijdag! Ik heb het trouwens vrij weinig met mijn man over mijn obsessie, want hij begrijpt er echt niets van en als ik zeg: "ik denk dat ik zwanger ben" neemt hij het superserieus en is hij mogelijk nog teleurgestelder dan ik als het niet zo is. Ik weet dat ik 10.000 dingen voel die waarschijnlijk nergens op slaan, maar vind dat toch moeilijk uitleggen aan iemand die nog nooit ongesteld is geweest en niet snapt hoe dat voelt ;)

Terug
Bovenaan